Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Czw 4:07, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
czyli jak dokonać ich ponownej synchronizacji?
Jak skład mieszanki jest wykręcony właśnie o około 1,5 obrotu to już potrafi okopcić świecę.. |
|
Powrót do góry |
|
 |
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 7:38, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
kris-tofer zobacz czy Ci lewego powietrza nie zaciąga. Te objawy mocno mi pasują do tego. Nie wiem jak masz mocowane , ale może na jakiejś gumie puszcza wiatr do srodka i obroty będą tak falowały. |
|
Powrót do góry |
|
 |
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Czw 13:56, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Lewego powietrza to nie zaciąga, ale spróbuje jeszcze raz rozebrać te gaźniki i pomyć, może akurat jakaś dyszka przypchana. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 14:56, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jeszcze sprezanie pomierz bo jak bedzie za male na jakims cylindrze to trzeba mu dac wiecej paliwa na ten gar zeby chodzil na wolnych.
Pomiar cisnienia sprezania na pelnym gazie .
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 14:57, 12 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pią 1:03, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jakie wartości ciśnienia powinien mieć każdy z cylindrów? Silnik górniak. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 5:42, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
kris-tofer napisał: | Jakie wartości ciśnienia powinien mieć każdy z cylindrów? Silnik górniak. |
Ale jaki gorniak i jaki model??? |
|
Powrót do góry |
|
 |
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pią 8:30, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
K650 Dniepr, silnik rocznik 70 głowice tylko nowsze ale nie wiem czy to ma znaczenie  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 15:06, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Stopien sprezania jest 7.0
0,125x7,0=0,875MPa=8,75 [bar][at][atm]
Bary,atmosfra fizyczna czy atmosfera techniczna praktycznie to samo bo se tylko roznia setnymi czesciami.
Czyli cisnienie sprezania wynosi 8,75 barów. |
|
Powrót do góry |
|
 |
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Pią 17:22, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
pobożne życzenia  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 18:40, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jak ma po 6 to jeździ normalnie. Jak ma po 4 to udaje się jeszcze uruchomić i przemieszczać, o wolnych orotach można zapomnieć.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 9:32, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Jak ma po 6 to jeździ normalnie. Jak ma po 4 to udaje się jeszcze uruchomić i przemieszczać, o wolnych orotach można zapomnieć.
Wojtek |
))) dokladnie tak moze byc........ |
|
Powrót do góry |
|
 |
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Sob 20:15, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
I tu siebie pocieszę
Lewy cylinder sprawdzałem z kopniaka tylko i wykazało koło 7 bar, prawy cylinder już na włączonym silniku i na pełnym gazie, tak koło 6,5 - 7 bar. Potem zdjąłem prawy cylinder bo coś mi po cofnięciu tłoka oleju zostawiało na gładzi cylindra i nic się tam nie dzieje, zero przytarć, pierścienie nie zablokowane. Poskładałem wszystko do kupy i na ucho ładniej zaczął prawy pracować i co najważniejsze trzyma mi już te niskie obroty
Dziś założyłem blacharkę i coś kranik od baku mi świruje. Wcześniej go dobrze wyczyściłem, ale paliwo coś słabo leci. Wcześniej jak miałem butelkę zamiast baku to filterki paliwowe całe mi się zapełniały, natomiast jak już założony bak i kranik to malutko w filterku i zaczyna lecieć jak odkręcę odstojnik od gaźnika, czyli jak opadnie pływak. Wydaje mi się, że przez to właśnie motor nie ma mocy, jak mu się odkręci gaz to szarpie a na 3 i 4 biegu nie chce jechać i się dusi. To by to wina kranika była? dmucham w niego powietrzem i drożny.
Ostatnio zmieniony przez kris-tofer dnia Sob 20:16, 14 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 20:26, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
z filterkami mam tak samo - norma. |
|
Powrót do góry |
|
 |
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Sob 20:31, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
trzeba jakiś sposób na to wymyślić, bo moto nie chce jechać, a cały czas solówką, z koszem na pewno nie będzie lepiej. |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 20:34, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
jak nie chce jechać to szukaj innego powodu, bo jak jest paliwo w filterku to znaczy że jest ok. odpowietrznik w korku działa? |
|
Powrót do góry |
|
 |
|