Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 12:08, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Te wydechy nie są od dwusuwa? Skądś je znam, ale teraz nie mogę sobie przypomnieć... |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:18, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Piękny kask. Koniecznie napisz na nim SS. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 20:24, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 6:38, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
motobambo - dużo pracy włożyłeś i nawet nawet to wygląda ale kolor psuje całokształt |
|
Powrót do góry |
|
|
gazia
Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:16, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | Piękny kask. Koniecznie napisz na nim SS. |
WWitam , oj tam oj tam wystrczy że wstążkę biało-czerwona założy
Pozdrawiam Gazia.
ps.
W przypadku dniepra dobrze robi przycięcie sprężyn przedniego zawieszenia o około 2-3 zwoje, opuszczenie przedniego błotnika o 3-4cm ( wystarczy zamontowanie przykręcenie 2 blaszek w kolorze nadwozia z obu stron błotnika przedniego) i obniżenie tyłu np. poprzez skrócenie sprężyn . Powiem Wam ,że sprzęt wtedy zupełnie nie do poznania jakiś taki bardziej rasowy i miły w wyglądzie się robi. Jeżeli ktoś śmga w terenie to wystarczy obniżyć błotniki i efekt będzie bardzo ładny, a miejsca na koła i tak jest tam około 6-7cm maksymalnego dobicia ( mam na myśli oryginał ). |
|
Powrót do góry |
|
|
Motobambo
Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 68 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pińczów
|
Wysłany: Śro 12:00, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
piękny koler jest dla kazdego inny no od początku planowałem czarny mar bez szparunków i tak zostało (szukam kosza) a na początek stopki bocznej bo centralna juz sie uszkodziła od podrzucania takiej masy |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Śro 14:49, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Widzę, że mój temat ożył, więc napiszę też czego już zdążyłem dokonać.
Moto jeździ i się dociera, od remontu przejechałem koło 100km ale to dlatego, że nie jest skończony, brak świateł, błotników i baku, które jeszcze ''się robią'' u lakiernika, dlatego jak jeżdżę to z butelką benzyny między nogami
Najbardziej żałuję, że nie założę (jak na razie) kaśkowego dzielonego tylnego błotnika, jaki był oryginalnie, był strasznie zardzewiały i dokupiłem dnieprowy z chlapaczem. Może kiedyś dzielony uratuję i podmienię. Podobna historia z przednim błotnikiem, ale tu już udało mi się kupić kaśkowy który poszedł do przeróbek mocowania z racji na przednie zawieszenie pochodzące z hondy shadow. Błotnik będzie umocowany przy kole, podobnie jak opisuje gazia, lub bardziej obrazowo - prawie identycznie jak np. w IŻu 49 Zawieszenie musiałem usztywnić.
Musiałem też zastanowić się nad zupełnie nowym mocowaniem lampy przedniej.
Profanacji oryginału dopełniają głowice od młodszego dniepra i gaźniki podciśnieniowe mikuni, których swoją drogą za cholerę nie mogę ustawić
Teraz zastanawiam się nad obręczami kół, czy malować je pod kolor blach (czarny) czy ładniej będzie np je ocynkować i tak tylko ocynkowane zostawić? ale moim zdaniem żadna z dwóch metod cynkowania nie jest idealna. Cynkowanie ogniowe może zdeformować obręcz i podobno taki ocynk ładnie nie wygląda, a cynkowanie galwaniczne jest jakby za słabe jak na obręcz koła? Więc może idealnym rozwiązaniem będzie srebrna farba?
Zdjęcia wrzucę jak już będę miał przynajmniej blachy na motocyklu założone, bo jak na razie nie ma się na co przyglądać, taki kaferejser trochę na krzywych kołach |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 16:09, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
kris-tofer napisał: | ...gaźniki podciśnieniowe mikuni, których swoją drogą za cholerę nie mogę ustawić |
Tam nie ma co ustawiać.
Zawleczka na iglicy po środku.
Dolna śruba na 4 obroty i ogień.
Choć u mnie, przy tej regulacji świece były białe. Dałem iglicę i jeden wyżej i mam ciemny brąz - nie chcę "cegły". |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Śro 17:19, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
niby nie ma co ustawiać, ale dorabiałem sam położenie przepustnicy, czyli wolne obroty. Ustawię na gorącym silniku i jest dobrze, przejadę się i potem obroty za niskie i gaśnie, albo jeden cylinder chodzi drugi nie, to podkręcę na tym drugim i zaczyna prukać, to zmniejszam obroty na drugim i dalej nie tak, albo nie równo pracuje i buja motorem... Pomału się szykuje do reanimacji starych K302 i K301 które gdzieś się tam walają jak tych dżapańskich sprzętów nie ustawię. |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Śro 17:29, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
a co by dało podniesienie iglicy?
Moje gaźniki są podciśnieniowe, w środku do iglicy przyczepiona jest taka cylindryczna bańka, u dołu ma właśnie iglicę a od góry membranę. Aha i jest jeszcze jakiś wężyk któy jak patrzyłem po innych motocyklach podłącza się między cylinder a gaźnik, tyle że u mnie to nie działa bo albo gaśnie albo zalewa się benzyną, bo ten kanalik i wężyk połączony jest z komorą pływakową. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 18:10, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
kris-tofer napisał: | ale dorabiałem sam położenie przepustnicy, czyli wolne obroty. |
Rozwiń proszę myśl - nie rozumiem. Chodzi o dorobienie pod linkę gazu..?
Zaraz zaraz. Masz gaźniki od GS500? W tych gaźnikach, wygląda to następująco.
Jest czarna, z tworzywa przepustnica, do której jest zamocowana od góry membrana.
W przepustnicę (od góry) jest wpuszczona iglica. Jeśli przepustnicę wyjmiesz i obrócisz do góry nogami to:
- wypadną podkładki z tworzywa
- wypadnie iglica
Iglica ma regulację 5-cio stopniową
[link widoczny dla zalogowanych]
9 - przepustnica
32 - iglica
11 - zabezpieczenie wysokości iglicy
5,6 - podkładki z tworzywa
10 - membrana
8 - kanał do podłączenia wakuometrów - MUSI BYĆ SZCZELNIE ZAMKNIĘTY!!!!
edit:
sorki, teraz dopiero zajarzyłem, że masz gaźniki od CBX450, które kupiłeś od Dawida.
Wprowadziłbym Cię w błąd
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Śro 18:26, 11 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Śro 18:27, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Moje gazniki sa z suzuki cbx 450 Nie wiem jaki to model dokładnie bo na obudowie nic nie napisane.
Trochę różnią się od tych jakie masz Ty klapek
Musiałem dorabiać śrubkę od niskich obrotów i mocowanie linki. |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Śro 18:29, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Luzik
Aha jest tam jeszcze w obudowie schowana taka mała igliczka, może do regulacji składu mieszkanki, ale nie jestem pewien, wiem tyle, że żeby świeca nie była czarna te igliczki muszą być zakręcone |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 20 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 19:30, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Te gaźniki zostały rozdzielone, trzeba je ustawić > zsynchronizować ustawieniem obrotów, bo inaczej teraz się nie da.
Wojtek
PS
Skład powinien być wykręcony 1,5 obrotu.
Ostatnio zmieniony przez Cyrograf15 dnia Śro 19:34, 11 Wrz 2013, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 20 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 19:34, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Te gaźniki zostały rozdzielone, trzeba je ustawić > zsynchronizować ustawieniem obrotów, bo inaczej teraz się nie da.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|