Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 12:40, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Zadecydowałem, że lagi do mojego ruska lub cały przód z półkami będą dorobione od hondy shadow, znalazłem mechanika który mi to przerobi i mam nadzieję, że będzie na wieki. Co o takim rozwiązaniu sądzicie?
Druga sprawa to kwestia gaźników, pomyślałem sobie, że może od jakiejś japonii będą pasować, przerobić tylko mocowanie i szukać z silnika o takiej samej pojemności? podobno nadają się od Jawy 350 |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 12:45, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jaja sobie z Nas robisz..? Na temat gaźników, jest na forum naście stron... |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 13:03, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wszystkie tematy które czytałem dotyczą ruskich bądź chińskich gaźników, nie widziałem żadnego tematu z gaźnikami od japończyka, jeśli jakieś są to muszę dokładniej poszukać |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 16:28, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Nie od podobnej pojemności a o podobnym przekroju ( średnicy przelotu). W praktyce to od dwu cylindrowej Jaopni o pojemności 350-500 cm3 i to starszej nie sportowej. Lub od jedno cylindrowej dwa takie same pojemności około 200 cm3. Trudniej trafić ale nie trzeba kombinować z rozdzieleniem i napędem linek.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 22:54, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Właśnie tak próbuję dobrać jakieś gaźniki i widzę, że od Jawy 350 ma taki sam przelot co ruskie gaźniki, tylko ''uszy'' do przykręcenia do cylindra są w drugą stronę przekręcone :/
Co powiecie na temat tych lag od hondy shadow? myślę, że to będzie lepsza opcja niż ruskie? bo moje stare się już nie nadają...
Mam jeszcze jedno głupie pytanie, ale rozkminić tego nie mogę: co będzie nie tak jeśli do tarcz sprzęgła tych klejonych damy cieńszą przekładkę od tarcz nitowanych? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 5:45, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Oprą się wielowypustem o siebie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 7:17, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Poszukaj na forum moich jakiś moich postów o japońskich gaźnikach , coś tam nawet ze zdjęciami znajdziesz. |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 13:54, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Dziś pobawiłem się trochę przy baku paliwa, zdjąłem boczne gumy i oderwałem ledwo wiszące blachy, do których przymocowane były gumy. Okazuje się, że na tym miejscu są straszne wżery. Poradźcie mi co z tym zrobić? czy da radę wstawić łatę? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 13:56, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
wypiaskuj i sam zobaczysz czy jeszcze coś da się z tego zrobić. Na alle są te blachy do dostania. |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 14:06, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
blachy blachami, ale ja mam wżery w baku, te używane baki na allegro mogą być w i na pewną są w takim stanie jak mój, czyli pod gumami rdza... |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 15:16, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Jak ktoś chce to mam gazniki podcisnieniowe od suzuki cbx 450 juz podzielone z czesciowo dorobiona drugą przepustnicą(wytoczony gabaryt z rowkiem na linke dopasowany do ośki przepustnicy).
Gazniki za 150zl + przesylka 22zl. |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Śro 10:43, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Pod linkiem znajdują się zdjęcia wżerów w baku, oraz to co udało i się zrobić lub popsuć przy motocyklu
Powiedzcie mi, w jaki sposób zająć się tymi wżerami? wymyśliłem, że może zalutować przy pomocy palnika i drutu cynowego lub miedziowego? a może lepiej będzie ołowiem? bo nie sądzę, żeby dało się w tym miejscu wstawić łatę z nowej blachy... |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 10:50, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Wyglądają na głębokie te wżery - spróbuj kozikiem/szpikulcem przedziurawić. Jak zrobisz dziurę to daruj sobie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 10:53, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Wez tarcze listkową i to wyszlifuj ladnie zeby sie tylko mniej wiecej zaswiecilo a pozniej kolba do lutowania i kwas i to ladnie zacynuj grubo na calej powierzchni szlifowanej .Pozniej wygladz papierem i przez powiercone otwory przylutuj blachy i bedzie malina. |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Śro 11:05, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
To nie są takie wżery że już na wylot przechodzą, to jeszcze na szczęście ni ta faza...
Czyli przed zacynowaniem muszę zeszlifować do białego, a można lutować palnikiem? czy lepiej jakąś dużą lutownicą oporową? |
|
Powrót do góry |
|
|
|