Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K 650 Remont
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Sob 20:58, 14 Wrz 2013    Temat postu:

No właśnie paliwa w filterku nie ma, tyle spadnie ile motor spali, czyli jakoś jakby po kropelce tylko. Wcześniej jak zamiast baku miałem butelkę, to filterki zapełniały się w trymiga. Odpowietrznik w korku działa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 7:50, 15 Wrz 2013    Temat postu:

to wywal filtr i sprawdź czy hula bez niego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 11:42, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Co z tego ze kranik drożny!.Jest drożny lepiej i gorzej,drożny może być !,ale może być za mała przepustowosć,a to bydle chce dużo pić.A wogóle to kranik masz od rusa oryginalny?.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 14:52, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Bez przesady! Kranik mam od Komara i trójnik na wężyku, paliwa nie brakuje. Mam taki kranik bo był najmniejszy jaki udało się zdobyć. Inne nie mieściły się po zamontowaniu alternatora z japoni.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 15:14, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Nie bez powodu o tym napisałem ,bo kolega do dolniaka przypasował kranik od wsk-ki bo był tanszy,i niestety paliwa starczało na pierwsze odpalenie i krótką jazde.Póżniej zaczynały się dziwne rzeczy ,strzelanie prychanie i brak mocy.Jak komory były pełne to start był ostry niezaleznie czy ciepły czy zimny,a póżniej jak wypalił za wolno wacha napływała.Po zmianie krana wszystko wróciło do normy.Kranik może i masz od komara tylko kranik kranikowi nie równy.Poza tym przepustowosci kraników od komara poprzez wski ,MZ czy CZ sa rozne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 15:20, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Od chyba zjawy nie ma odstojnika i da sie drania zmieścić z alternatorem.

Ale pamiętam, ze gościu w Krakowie najeździł sie do gaźnikowców , łamali sobie głowy, ustawiali, synchronizowali, kasowali człowieka a miał właśnie kran od komara w Dnieprze i nie puszczał odpowiedniej ilości paliwa. Po każdej wizycie u speca dniepr trochę pojeździł i zdychał.

U mnie kiedyś świeżo pochromowany korek stracił odpowietrzanie i co 5 km musiałem go odkręcać żeby do zbiornika powietrze wpuścić. Wydawał przy tym dźwięk jak otwierany słoik wekowy rotfl Bag Trochę dziwne bo nie ma pompy, układ zwykły grawitacyjny a takie podciśnienie potrafił zrobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Nie 20:18, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Już wybrnąłem z opresji małej ilości paliwa jaka spływała do gaźników.
Przed podłączeniem wężyka do kranika, który mam oryginalny benzyną ze strzykawki zalałem do pełna filterki i jak ręką odjął. Teraz paliwa jest dość i wcześniej zalany poziom w filterkach utrzymuje się, znaczy, że do filterków znów spada tyle benzynki ile spali. Także jak ktoś ma takie problemy to zalać filterki i po problemie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Nie 20:29, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Czy w pewnym zakresie obrotów jadąc motocyklem czujecie na stopach duże wibracje pochodzące z silnika? U mnie na 4 biegu przy prędkości 60km/h

Może pomogłaby jakaś guma między ramę a silnik? dystansowałem tam tylko podkładkami, żeby się rama nie przekosiła przy dokręcaniu szpilek silnika. A od tych wibracji to mi się podnóżki poodkręcały...

Po przejechaniu 100km od remontu krzyżak na wałku kardana dostał luzów, jakaś ruska produkcja... Muszę poszukać jakiegoś dobrej jakości odpowiednika. Pewnie do uszkodzenia się krzyżaka przyczynił się także krzywy wałek, prostowałem go, ale widać znów krzywizny podłapał...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 20:39, 15 Wrz 2013    Temat postu:

kris-tofer napisał:
Czy w pewnym zakresie obrotów jadąc motocyklem czujecie na stopach duże wibracje pochodzące z silnika? U mnie na 4 biegu przy prędkości 60km/h

Może pomogłaby jakaś guma między ramę a silnik? dystansowałem tam tylko podkładkami, żeby się rama nie przekosiła przy dokręcaniu szpilek silnika. A od tych wibracji to mi się podnóżki poodkręcały...

Po przejechaniu 100km od remontu krzyżak na wałku kardana dostał luzów, jakaś ruska produkcja... Muszę poszukać jakiegoś dobrej jakości odpowiednika. Pewnie do uszkodzenia się krzyżaka przyczynił się także krzywy wałek, prostowałem go, ale widać znów krzywizny podłapał...

Jak masz dnieprowska skrzynie to kup walek od Q3ma bo ma dobre naprawde 45HRC idealnie i katuje na maxa i go nie krzywi.Walek ruski to badziew bo je skreca lub krzywi w luk bo nie sa zahartowane
jak trzeba a najbardziej te co sa ogolnie dostepne.
Powrót do góry
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Nie 20:58, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Skrzynia ze wstecznym dnieprowa, dzięki za podpowiedź Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pon 8:02, 16 Wrz 2013    Temat postu:

Krzyżki od kierownic z ciężarówek, tylko bież te z pełnymi miskami (było gdzieś ostatnio, nawet fote wrzucałem) a wibracje to może byc też zamach i nie zależnie od prędkości tylko obrotów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Pon 17:27, 16 Wrz 2013    Temat postu:

Jeśli okazałoby się, że to koło zamachowe, to znaczy, że jest niewyważone? czy, że się odkręca?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pon 18:35, 16 Wrz 2013    Temat postu:

To znaczy że ma bicie niemałe, co jest normą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Pon 19:19, 16 Wrz 2013    Temat postu:

można je jakoś wyważyć? stoczyć na tokarce?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pon 20:32, 16 Wrz 2013    Temat postu:

Można, tylko robisz wszystko z bazy stożka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 8 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin