Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 6:57, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
skrzynia urala ze wstecznym... nigdy wiecej.... |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Wto 12:51, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jakieś niemiłe wspomnienia Klapku:). |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Wto 13:16, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
nie narzekam na skrzynia urala , zrobiłem na niej z 10 tys km i nic sie nie dzieje , hula az miło...natomiast niemiło zaskoczyl mnie stan głowic od dniepra po tych 10 tys ...marchewka...zawory i prowadnice do wywalenia....prowadnice juz sa , czekam na zawory
Ostatnio zmieniony przez Marcin-organizator dnia Wto 13:16, 21 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 13:19, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Dopóki nie zaczniesz używać wstecznego to skrzynia Uralowa jest miodzio... |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 13:22, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
j35 napisał: | Jakieś niemiłe wspomnienia Klapku:). |
niemiłe? skądże! traumatyczne
na szczęście już jest dnieprowa ze wstekiem |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:32, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jak jedziesz w taka trase, albo moze jak ma to byc motocykl solo to zastanowilbym sie nad porzednym zrobieniem kol i nad porzadnymi oponami.
Nie mysle tu ani o Mitasach ani Haidenau .
Niestety silnik tez wymaga uwagi i porzadnych czesci, jako ze oryginalne pozostawiaja wiele do zyczenia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 16:50, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Skrzynia uralowska jest bardzo dobrą skrzynią tyle że wymaga zdecydowanie więcej kultury technicznej. Nie da się jej poskładać tak jak dnieprowskiej, znaczy powsadzać szpeja jak leci i jak się uda zamknąć obudowę to działa.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Wto 20:36, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
PostWysłany: Wto 16:32, 21 Sty 2014 Temat postu:
Jak jedziesz w taka trase, albo moze jak ma to byc motocykl solo to zastanowilbym sie nad porzednym zrobieniem kol i nad porzadnymi oponami.
Nie mysle tu ani o Mitasach ani Haidenau Smile.
Niestety silnik tez wymaga uwagi i porzadnych czesci, jako ze oryginalne pozostawiaja wiele do zyczenia.
Koła juz kiedys robiłem, sa powymienianie szprychy i łożyska,koło zostały wycentrowane, teraz przy okazji wymiany opon tylko weryfikacja i ewentualne poprawki.....
Tylko pytanie jakie opony założyc i w jakich rozmiarach...licze na wasze doswiadczenie... |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Wto 20:38, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Adam M. napisał: | Jak jedziesz w taka trase, albo moze jak ma to byc motocykl solo to zastanowilbym sie nad porzednym zrobieniem kol i nad porzadnymi oponami.
Nie mysle tu ani o Mitasach ani Haidenau .
Niestety silnik tez wymaga uwagi i porzadnych czesci, jako ze oryginalne pozostawiaja wiele do zyczenia. |
Koła juz kiedys robiłem, sa powymienianie szprychy i łożyska,koło zostały wycentrowane, teraz przy okazji wymiany opon tylko weryfikacja i ewentualne poprawki.....
Tylko pytanie jakie opony założyc i w jakich rozmiarach...licze na wasze doswiadczenie... |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Wto 20:43, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Dopóki nie zaczniesz używać wstecznego to skrzynia Uralowa jest miodzio... |
Jak miałem podpiety wóz to używałem normalnie wstecznego , bez żadnych ograniczen , ale i tez i bez katowania , fakt tylko taki ze i skrzynie i silnik kupowałem sam osobiscie w Kijowie w sklepie przyfabrycznym fabryki z półki, ale tym bardziej jestem niemiło zaskoczony stanem głowic, zeby po 10 tys kilometrów były do wymiany prowadnice ?zreszta zawory tez do wyzucenia ba sa tak wyklepane ze nie nadaja sie do niczego....marchewka...
Uprzedzajac pytanie - prowadnice kupilem uniwersalne od Łukaszewicza zeliwne , bedziemy dotaczac na wymiar , zawory mam zamiar zamowic od Parandowskich |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:07, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Warto jeszcze wymienic szpilki mocujace glowice do cylindrow i te mocujace klawiature do glowic bo ciagna sie jak guma do gaci,
dokladnie sprawdzic stan i osiowosc przedniej podpory walu zeby smarowanie bylo wlasciwe, zreszta przydalby sie pelnoprzeplywowy filtr oleju do tego silnika,
ciekawym jak wygladaja tloki z pierscieniami po tych 10 tys km, najlepiej daj zdjecia to zobaczymy co dalej.
Dziwie sie ze udalo ci sie wycentrowac te kola na ukrainskich obreczach, chyba ze masz chromowane obrecze eksportowe ?
Co do opon to dalbym na przod do solowki 3.25 / 3.50, a 3.75 / 4.00 na tyl dla ulatwienia sobie jazdy po zakretach. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Wto 23:50, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Adam M. napisał: | Warto jeszcze wymienic szpilki mocujace glowice do cylindrow i te mocujace klawiature do glowic bo ciagna sie jak guma do gaci,
dokladnie sprawdzic stan i osiowosc przedniej podpory walu zeby smarowanie bylo wlasciwe, zreszta przydalby sie pelnoprzeplywowy filtr oleju do tego silnika,
ciekawym jak wygladaja tloki z pierscieniami po tych 10 tys km, najlepiej daj zdjecia to zobaczymy co dalej.
Dziwie sie ze udalo ci sie wycentrowac te kola na ukrainskich obreczach, chyba ze masz chromowane obrecze eksportowe ?
Co do opon to dalbym na przod do solowki 3.25 / 3.50, a 3.75 / 4.00 na tyl dla ulatwienia sobie jazdy po zakretach. |
Mysle ze jezeli ten silnik wytrzymał 10 tys km bez zadnych problemów ze smarowanie to przy wale i układzie smarowania nie ma sensu grzebac...japonii z tego nie zrobie....centerfuge czyszciłem co jakis czas...
w zasadzie powinny byc do wymiany tylko pierscienie, ale ze motocykl stał ostatnie 10 lat w róznych warunkach i na gładzi pojawiła sie lekka korozja to sa juz przeszlifowane cylindry na pierwszy szlif...tłoki orginalnie ukrainskie gdzies kiedys kupiłem i lezały na półce, szukam teraz wiarygodnych pierscieni na pierwszy szlif , mam na mysli sowieckiem pierscienie bo to tylko ma sens przy sowieckich tulejach i tłokach , ale tez zeby to nie było z "gównolitu"...
felgi mam nie ukrainskie tylko orginalne emkowskie falbany,nałozyskach kulkowych a nie skosnych, jakos dało sie je wycentrowac....
Masz na mysli jakiegos producenta opon?typ bieznika? |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:34, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Przy ukrainskich tlokach rowniez mozna zalozyc pierscienie np Blusa, tez sa zeliwne i nie powinny za szybko zuzyc tulei.
Co do opon ja jezdze na Bridgestone Spitfire, moga byc jeszcze Michelin Macadam 50, Avon Roadrider, Continental tez robi jakies opony dla klasycznych motocykli. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:37, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Continental robił śliczne enduro oponki na tył, niestety ROBIŁ! Na przód Metzeler Tourance jest fajny. Kłopot jest z tylnymi 19' enduro/szosa.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:51, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Continental robił śliczne enduro oponki na tył, niestety ROBIŁ! Na przód Metzeler Tourance jest fajny. Kłopot jest z tylnymi 19' enduro/szosa.
Wojtek |
Jakkolwiek cenię Metzeler'a tak te Turanc mnie nie przekonuje- tzn według mnie ma mocną konkurencję.
A Continental - to o TKC 80 chodzi? Mają na 19stki ale to dość niski profil wychodzi( jak na ruska). |
|
Powrót do góry |
|
|
|