Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
omnia2005
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:03, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
To się trochę zdziwiłem bo moje kontakty z tego typu wielkimi firmami nie były najlepsze. Zwykle po rozmowach zgadzały się wykonać taką robotę ale powiedzmy 500 szt. detalu...
Jako opcja pozostawał warsztat pana Zenka czy Zdzisia, oczywiście nie wyposażony w obrabiarki cyfrowe. |
|
Powrót do góry |
|
 |
melijanek
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Nie 22:03, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie gdzie jest moderator bo chyba nie jesteście w temacie, piszecie o rzeczach nie związanych z moim pytaniem jakieś pierdoły o orginalności motocykla jeśli chciałbym inny motocykl to bym sobie go kupił ale kaska mi sie podoba lecz nie spełnia do końca moich oczekiwań wiec chce zmienić kilka rzeczy które mi nie odpowiadają w tym motocyklu jeśli ktoś chce mieć swój orginał to niech sobie ma, ja uważam że orginał powinien stać w muzeum <dresik> |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 22:28, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
melijanek napisał: | Panowie gdzie jest moderator bo chyba nie jesteście w temacie, piszecie o rzeczach nie związanych z moim pytaniem jakieś pierdoły o orginalności motocykla jeśli chciałbym inny motocykl to bym sobie go kupił ale kaska mi sie podoba lecz nie spełnia do końca moich oczekiwań wiec chce zmienić kilka rzeczy które mi nie odpowiadają w tym motocyklu jeśli ktoś chce mieć swój orginał to niech sobie ma, ja uważam że orginał powinien stać w muzeum <dresik> |
Człeku nieuświadomiony, albo nie czytasz co tu się pisze, albo czytać ze zrozumieniem nie potrafisz, właśnie na temat jest większość postów ( z małymi wyjątkami) z tego co wiem Hius przerobił w swoim struclu wszystko co się dało i patrz parę postów wyżej jaki jest z tego zadowolony, pozostali też sroce z pod ogona nie wypadli , więc się nie oburzaj tylko słuchaj co ci radzą. A jak chcesz by ci moderator posty usuwał to udaj się do Mocy.
Poza tym nic mi nie dolega , jestem zdrów na ciele , bo na umyśle chyba nie , dobranoc proszę księdza.  |
|
Powrót do góry |
|
 |
melijanek
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Pon 0:30, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nie napisałem że wszystkie posty są nie na temat ale raczej orginalnościa i zmiana walka rozrządu nie podńiose stopnia sprężania chyba że masz jakiś sposób to podziel się tymi informacjami bardzo prosze  |
|
Powrót do góry |
|
 |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 1:15, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Kurde nie powinienem ale opiszę Ci swoje doświadczenia realne nie teoretyczne.
Miałem malucha splanowałem głowicę żeby doprężyć silnik i cieszyć się większą mocą, efekt był taki że gówno poczułem, zrobiłem silnik od podstaw na wałku rozrządu 385 (od świątka) - efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, cieszyłem się tak mocno że idąc bombą upierdolił mi się zawór - hehe
Nie znam Cię kolego ale jeżeli piszesz że zmiana wałka nie wchodzi w rachubę to raczej chcesz poprawić sprawność silnika niewielkim nakładem - a z doświadczenia wiem że tak się nie da. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 7:10, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
melijanek napisał: | Nie napisałem że wszystkie posty są nie na temat ale raczej orginalnościa i zmiana walka rozrządu nie podńiose stopnia sprężania chyba że masz jakiś sposób to podziel się tymi informacjami bardzo prosze  |
A ja ci powiem, że jeżeli chciałeś usłyszeć jaki to zajebisty pomysł z tymi dłuższymi korbami to trzeba było wybrać forum bravo girl albo Polskiej jazdy. Nie przekonał cie post goberta- ciekaw jestem czy masz sie za lepszego "mechcesa" od zespołu fabrycznego. Nie odpowiedziałeś na pytanie brzytwy co to za korby chcesz wsadzić. Forum to takie miejsce gdzie wystawiasz sie na ostrzał. Sorry ale jeśli zadajesz pytanie to musisz sie liczyć z tym ze ta koncepcja była do bani i zostanie poddana krytyce. Najwyraźniej nie przewidziałeś tego. Moim zdaniem nie przewidziałeś tez tego, że taki wał rozpirzy ci sie po kilku chwilach. A co szkód przy okazji narobi... Będzie zajebiście Jakbym sie już podniecał większym stopniem sprężania to bym postawił na wyższe tłoki i obniżoną głowice. Tyle, że przy tej konstrukcji silnika stosunek poniesionych kosztów do zysków jest zupełnie bez sensu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 9:32, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
melijanek napisał: | Nie napisałem że wszystkie posty są nie na temat ale raczej orginalnościa i zmiana walka rozrządu nie podńiose stopnia sprężania chyba że masz jakiś sposób to podziel się tymi informacjami bardzo prosze  |
No i nie muszę się wysilać , inni za mnie Ci odpowiedzieli |
|
Powrót do góry |
|
 |
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:08, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Trzeba sie pogodzic nad marymi osiągami tego silnika(chociaz mnie sie podobaja i sa wystaczajace) a jak sie chce zapieprzac jak rakieta to trzeba kupic rakiete, na sprawnosc pieca wszystko ma wpływ po kolei, jednostkowe działanie typu "wstawie dłuzsze korby" moze i ma sens ale z planowaniem głowicy, polerka kanałów, zwiekszenie srednicy zaworów, wałkiem niezadu z innymi kątami otwarcia zaworów, wyważenie wału itd. Inaczej, mój kumpel miał uaza, postanowił z niego zrobic cud-miód i maline, udało sie, ale zrobilismy tak:głowica -planowanie o 3mm, polerka kanałów, zaworów nie powiekszalismy tylko wstawili nowe oczywiscie frezowanie i docieranie, poprawiony rozrzad, wał wywazony razem z zamachem, kazda korba zwazona na wadze labolaroryjnej i wyrównana waga, to samo z tłokami, efekt?spalanie na granicy 10-11l:) a na pracującym piecu mozna było ołówek na sztorc postawic o przygazowac:)Cena , nie pytaj... |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 12:59, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
To jest właśnie to , jak powiedział mój znajomy grabarz : ,,KUPA SOLIDNEJ , NIKOMU NIE POTRZEBNEJ ROBOTY" . Zupełnie nie rozumiem tego owczego pędu do mania ogromnej ilości kucy, kulam się z mniejszymi i większymi przerwami na rucholach z kolaską od blisko 30 lat ( czyli 3/5 całego życia) i jakoś wiele rzeczy mi brakowało w tym ustrojstwie ale nie mocy, i nie były to jazdy wokół komina tylko naprawdę spore trasy i ciężki teren, jak nie chcesz oryginała to wrzuć bawarię wyjdzie taniej , efektowniej i jak niektórzy twierdzą efektywniej, będziesz miał kucy w ch.....  |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 13:10, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Jeszcze inaczej - dużo kucy mam w ZX-9R, rusek jest do czegoś innego. Jak potrzebujesz zaprzęg z zaje*istym kopem to kup sobie coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Swojądrogą trzeba być niezłym świrem żeby coś takiego zbudować  |
|
Powrót do góry |
|
 |
melijanek
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Pon 18:58, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | melijanek napisał: | Nie napisałem że wszystkie posty są nie na temat ale raczej orginalnościa i zmiana wałka rozrządu nie podniose stopnia sprężania chyba że masz jakiś sposób to podziel się tymi informacjami bardzo prosze :) |
A ja ci powiem, że jeżeli chciałeś usłyszeć jaki to zajebisty pomysł z tymi dłuższymi korbami to trzeba było wybrać forum bravo girl albo Polskiej jazdy. Nie przekonał cie post goberta- ciekaw jestem czy masz sie za lepszego "mechcesa" od zespołu fabrycznego. Nie odpowiedziałeś na pytanie brzytwy co to za korby chcesz wsadzić. Forum to takie miejsce gdzie wystawiasz sie na ostrzał. Sorry ale jeśli zadajesz pytanie to musisz sie liczyć z tym ze ta koncepcja była do bani i zostanie poddana krytyce. Najwyraźniej nie przewidziałeś tego. Moim zdaniem nie przewidziałeś tez tego, że taki wał rozpirzy ci sie po kilku chwilach. A co szkód przy okazji narobi... Będzie zajebiście :twisted: Jakbym sie już podniecał większym stopniem sprężania to bym postawił na wyższe tłoki i
obniżoną głowice. Tyle, że przy tej konstrukcji silnika stosunek poniesionych kosztów do zysków jest zupełnie bez sensu. |
Ja też ci coś powiem jesli ktos mnie skrytykuje jest OK każdy ma do tego prawo ale pisanie nie na temat to już zupełnie co innego jesli chciałbym zapytac o inne rzeczy związane z tym motocyklem zrobił bym to a co może stać sie z wałem i innymi podzespołami zdaje sobie sprawe całkowicie , ile to bedzie kosztowało i ile pracy poświęce. Skąd ty możesz wiedzieć jakim czasem i finansami dysponuje to juz jest moja sprawa i nikomu nic do tego .Faktycznie nie odpisałem jakie korby chce wsadzić bo jeszcze nie mam pojecia i nie sądze ze mój pomysł jest dobry ale napewno sie dowiem niebawem. :) |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:20, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Pozwolisz ze pominę cześć Twojej wypowiedzi o finansach. Tak ześ ją wziął do siebie że już nie wymaga komentowania ^^. I przejde do pytan zasadniczych. To napedowiec? Jaką masz skrzynię? Jakie tłoki? Jaki zapłon? Jakie gaźniki? Czy możemy zobaczyć chociaż zewnętrznie?
Oczywiście, ze możesz nie chcieć. "Szacun" jednak jeśli już wszystko zrobiłeś jak należny i nie znalazłeś innego rozwiązania niż dłuższe korby ( od nie wiadomo czego). A na marginesie akurat korby dłuższe by sie znalazły  |
|
Powrót do góry |
|
 |
slawo
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 244 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 19:22, 08 Lut 2010 Temat postu: Re |
|
|
Kolego nie unoś się tak i nie napinaj. W kaśce uważam że mocy jest za dużo jak dla mnie Do wygłupiania się w terenie kupuje się taniej Quada Szkoda twego czasu i pieniędzy. Bądz mądry i skorzystaj z doświadczenia kolegów. Lepiej uczyć się na cudzych błędach. |
|
Powrót do góry |
|
 |
slawo
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 244 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 19:26, 08 Lut 2010 Temat postu: Re |
|
|
O k... przewinołem sobie troszkę do góry a tu trzy strony gatki o niczym. |
|
Powrót do góry |
|
 |
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Pon 19:44, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
melijanek Na chłopski rozum to jak korby będą dłuższe to spręż będzie większy, ale z drugiej strony tłok będzie się poruszał po takiej samej drodze jak poprzednio. Należałoby przerobić wał tak aby przesunąć oś obrotu dolnej stopki korbowodu. Wówczas zakres ruchu tłoka w cylindrze byłby większy i można by w całości wykorzystać efekt spalania mieszanki sprężonej do granic możliwości. Za tym idzie również przerobienie wałka rozrządu.
Gdyby było to celowe prawdopodobnie ruscy już dawno by tak zrobili, a przed nimi oczywiście szwaby. Lepsze osiągi uzyskasz wstawiając małą sprężarkę.
W dziale SPORT coś o zwiększaniu mocy sinika.
A na koniec może wyrwie Ci wał z silnika?
Polecam do poczytania też o boxerach: [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
|