Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 17:49, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Te felgi oferuje Jacek od którego kupiłem felgi do urala i z tąd wiem że junakowskie do urala na falbanę nie podejdą może do kaśki tak zresztą zadzwoń i zapytaj . ja jestem zadowolony równe zero bicia |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pon 21:07, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
miszerski napisał: | to jak to jest w końcu z tą zamiennością felg junak / kaśka ? bo jeżeli pasują ( a wydaje mi się ze powinny - kąt klinowania szprych "prawie" ten sam.) to mogę podać namiar na nowe proste ładne felgi 19''/40 z Czech.
m. |
No to podaj. Interesuje mnie 2,15 cala szerokości - żadne tam 1,85. |
|
Powrót do góry |
|
|
melijanek
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Wto 13:37, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Napisalem do jacka od tych felg z alegro i dostalem taka odpowiedz ... Nie absolutnie nie nie da się zapleść jednje strony są nyple wytłoczone w drugim kierunku z junaka do ruska nie da rady |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:58, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Jakoś to było tak ze ural z dnieprem sa zamienne w jedną stronę chyba. Nie pamiętam w którą. |
|
Powrót do góry |
|
|
melijanek
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Czw 21:29, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
mozesz bardziej rozwinac ten wątek poprosze |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 22:03, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Mieszałem jak dotąd felgi z bębnami dowolnie. Moim zdaniem jak jest 19" i 40 szprych to pasuje (nie mówie o szerokości). Koła zwykle składałem na falbanie, felgi miałem z Kaczki, BMW a nawt z Zundappa. Nigdy nie było problemu. Do Jana znajomy zakładał z Kaczki z powodzeniem, osobiście mu ją dawałem i nawet jeździłem tym motocyklem. Jak komuś się osobiście nie udała tego typu kombinacja to niech napisze co z czym nie pasowało. Obecnie mam pod ręką felgi z Kaczki, półbęna, Zundappa (prawdopodobnie) i KTMa (21", 36 szprych). Wszędzie jest ten sam układ przetłoczeń/ta sama zasada.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Nie 21:27, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
W każdym katalogu made by CCCP jest napisane, że felgi są wzajemnie wymienne. |
|
Powrót do góry |
|
|
emku
Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 14:20, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Witam!
Moje połbębny po spawaniu nie zdały egzaminu, musze kupic nowe, Znajomy dostawca z Ukrainy zaproponował mi oryginalne koła do emki i ciekawostkę - koła ze sportowej emki z podwójnymi szprychami. Widział ktos cos takiego?? Słyszał ktos o czyms takim?? Warto??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 16:06, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
emku napisał: | Witam!
Moje połbębny po spawaniu nie zdały egzaminu, musze kupic nowe, Znajomy dostawca z Ukrainy zaproponował mi oryginalne koła do emki i ciekawostkę - koła ze sportowej emki z podwójnymi szprychami. Widział ktos cos takiego?? Słyszał ktos o czyms takim?? Warto??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
^^
Mhm. Zaplot szprych, szczególnie długich jest boski. Widziałem już szprychy o przekroju 10mm ale takiego cuda jeszcze nie
W sporcie gdzie kola specjalnie odchudzano i bardzo dokładnie wyważano na pewno zwiększono by masę i to taka której nie bardzo da sie wyważyć. Który to dostawca takie bajki wciska?
Przy okazji - spawanie zawsze rzuca materiał w tym miejscu, nitowane czasami. Dlatego lepiej podjechać do sprzedawcy, założyć kasę za kilka bębnów chińskich, zamontować na tokarkę sprawdzając bicie i wybrać najlepsze sztuki.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Śro 16:10, 01 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
emku
Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 18:57, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Mówi, że sam sie spotkał dopiero drugi raz z takim splotem, szprych jest 80 wiec dwa razy tyle niz normalnie, mówi ze chdzi o motocykle torowe.
A co myslicie o zwyklych bębnach ruskich jeszcze nie popękanych, rozłożyc wszystko, wypiaskowac ładnie, i potem w celu wzmocnienia obspawac od wewnętrznej strony zanitowane juz piasty?? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 19:31, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
emku napisał: | Mówi, że sam sie spotkał dopiero drugi raz z takim splotem, szprych jest 80 wiec dwa razy tyle niz normalnie, mówi ze chdzi o motocykle torowe. |
Może i chodziło o tor ale motocrossowy
emku napisał: | A co myslicie o zwyklych bębnach ruskich jeszcze nie popękanych, rozłożyc wszystko, wypiaskowac ładnie, i potem w celu wzmocnienia obspawac od wewnętrznej strony zanitowane juz piasty?? |
Mimo, że będą zanitowane to i tak spaw "pociągnie" w którąś ze stron...
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Śro 19:34, 01 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:12, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisze klapek. Nic tam nie spawaj.
Podstawą przy zakupie jest ciasny i niespawany zabierak z piastą. Reszta daje sie łatwo naprawić, wymienić i kupić. |
|
Powrót do góry |
|
|
emku
Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Wto 14:49, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Koła wypiaskowane, poskladane, wycentrowane, ale mam problem z dystansami. koło napędowe strasznie mi sie grzeje, myslałem ze szczeki ale to jednak nie to bo rozpiąlem je calkowicie i tez sie grzeje. co dziwne jak mocno skręce ośkę nakrętką przy dyfrze to koło sie blokuje, a ośka kręci sie razem z kolem. Łożyska kulkowe. Co zrobilem źle? czyżby dystanse mialy za malą średnicę?? |
|
Powrót do góry |
|
|
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 5:29, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
brzytwa napisał: | miszerski napisał: | to jak to jest w końcu z tą zamiennością felg junak / kaśka ? bo jeżeli pasują ( a wydaje mi się ze powinny - kąt klinowania szprych "prawie" ten sam.) to mogę podać namiar na nowe proste ładne felgi 19''/40 z Czech.
m. |
No to podaj. Interesuje mnie 2,15 cala szerokości - żadne tam 1,85. |
Cena zaporowa, ale to stal nierdzewna.
[link widoczny dla zalogowanych]
Średnio co 2 - 3 lata przy używaniu sporadycznie motocykla zimą koła na stalowych felgach stają się na tyle pordzewiałe, że trzeba je piaskować i odmalowywać. Szprychy są już nie do ruszenia, trzeba używać palnika by poluzować nyple. |
|
Powrót do góry |
|
|
neuropathic
Dołączył: 30 Lis 2016 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Pią 14:43, 02 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Po wielu latach odkopuje i proszę mnie nie linczować za pytanie
Ile jest szprych obręczy w k750? |
|
Powrót do góry |
|
|
|