Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymon8849
Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko Zdroj
|
Wysłany: Wto 20:20, 13 Lis 2012 Temat postu: jak ustawic poziom paliwa |
|
|
witam wszystkich chciałem się dowiedzieć jak ustawic poziom paliwa w gaźnikach k-68. I jak je wyregulowac żeby rusek się nie dławił jak dodaje gazu pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Wto 21:33, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Bardzo wiele zależy od tego jakie masz te gaźniki, jeśli te tanie, to są liche podróby, mnie się ta sztuka na nich nie udała i szybko się ich pozbyłem, miały defekt konstrukcyjny nie pozwalający na wyregulowanie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 21:49, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
przyginasz blaszke na plywaku ale ostroznie bo plasikowy plywak jednak w tych gaznikach poziom jest zazwyczaj dobry.
napisz w jakim silniku ,jakie masz sprezanie bo to wazne .
iglice daj na przedostatni zabek od dolu to dobrze wymiata hehe z baku tez ale zawory ci oszczedzi.
i synchro trzeba dobrze ustawic na linkach ale to wiadomo. |
|
Powrót do góry |
|
|
szymon8849
Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko Zdroj
|
Wysłany: Czw 18:01, 15 Lis 2012 Temat postu: :P |
|
|
no właśnie mam te made in china z 140 pln, mam te orginalne ruskie ale pływaki są dziurawe |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 18:55, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ja juz zakladalem 4 komplety chinoli i wszystkie ustawialem ze tykal jak zegarek oczywiscie opinie sa zazwyczaj negatywne odnosnie tych gaznikow ale zaznaczam ze oszczedne nie są ))) bo rus musi pić hehe.
To uszko w ktore wchodzi iglica zaworu na plywaku zeby nie bylo za bardzo rozgiete bo moze sie zdarzyc ze grzybek iglicy skantuje i bedzie sie lalo bo plywak sie oprze i nie zamknie zaworku.
Pionowe srubki wkrec do oporu az zgniecie sprezyne i wykrec po 1 obrocie do 1,5 a poziome powkrecaj tak zeby tylko moto zapalil.
Nastepiete dorob sobie kabelek ze zabka taka jak w prostowniku( 2 szt) sciagnij fajke ze swiecy i tam daj koncowke i zakladajac fajke docisnij a zadbke na drugim koncu zlap gdzies do masy zeby wylaczyc jeden z cylindrow na pracy i jak kabel do masy na prawym cylindrze to ustawiasz wolne pozioma srubka na lewym i odwrotnie(uzyskac jak najwolniejsze obroty zeby tylko nie zgasl).
Oczywiscie wczesniej ustaw iglice na drugi zabek od dolu ewentualnie na srodkowy ale lepiej zeby sie napil i daj na drugi od dolu heh.Wiadomo ze zakladam ze ustawiles wczesniej dobrze zawory i wszystko z zaplonem.
Jak juz ustawisz wolne obroty na obu cylindach to zrob synchro na linkach.
Dajesz tylne kolo do gory zapalasz i 4 bieg zeby bylo na liczniku okolo 40-45 km/h zakladajac ze licznik dziala i nie podskakuje wsazowka.
Na tej predkosci dokrecasz srube na manetce i blokujesz gaz ,wylanczasz prawy cylinder lapiac zabke do masy i krecisz na lewym garze regulacja na lince zeby bylo 25 km/h kontrujesz i sciagasz zabke i wylanczasz lewy cylinder zakladajac zabke do masy i na prawym ustawiasz na lince 25km/h i synchro gotowe.Te kabelki po to zeby nie scigac calkiem kabla ze swiecy bo mozesz cos spalic ,tym bardziej jak bedziesz mial elektroniczny zaplon.Na elektroniku sie najlepiej to ustawia w ten sposob bo tyka rowno jak zegarek.Wiem ze troszke zagmatwane ale jak ustawisz kilka zestawow to robisz to na lajcie:).Dodam jeszcze ze jak nie bedziesz mial rownego i dobrego sprezania to ta pionowa srubke bedziesz musial glebiej wkrecic po tej stronie gdzie jest slabsze sprezanie zeby wolne ustawic -oczywiscie w granicy rozsadku slabsze heh bo jak jest za male calkiem to takiego silnika nigdy juz nie ustawisz dobrze bo bedzie chodzil w caly swiat. |
|
Powrót do góry |
|
|
|