Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
endrju
Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 103 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieleń/wielkopolskie
|
Wysłany: Nie 21:56, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A może to winko własnej roboty - takie w porcjach "słoiczek na raz"? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 21:59, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Q3ma napisał: | hmmmmm śliwkowy ??
Ty się nie dżemami powinieneś interesować
tutaj masz dyfry rodzaje
[link widoczny dla zalogowanych] |
temat dyfrów już przeczytałem jakiś czas temu.
ale śliwkowy bym sobie wpierdzielił <mniam> |
|
Powrót do góry |
|
|
endrju
Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 103 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieleń/wielkopolskie
|
Wysłany: Nie 22:09, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Tak, ale tam nie omówiono np różnic w odlewach obudowy w emkach - sam próbuję dojść jakie gdzie były. Chodzi mi o górną część obudowy - niektóre dyfry są gładkie, a niektóre mają nadlewy w miejscu gdzie wchodzą szpilki pokrywy.
Takie podobno były w starszych emkach (może tylko z Irbitu). Ten akurat jest od Urala.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez endrju dnia Nie 22:11, 12 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 16:09, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
te różnice wynikały z fabryk IMZ a KMZ.
IMZ nadlewy, gładszy KMZ.
Z klamotów które widziałem po różnych garażach wychodzi mi że KMZ robił "ładniejsze" odlewy. |
|
Powrót do góry |
|
|
endrju
Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 103 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieleń/wielkopolskie
|
Wysłany: Śro 18:04, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
No właśnie wychodzi na to że całkiem odwrotnie chyba. Bo "starsze" obudowy są gładsze w związku z tym nie mogą być z KMZ tylko z IMZ |
|
Powrót do góry |
|
|
mcswirus
Dołączył: 28 Gru 2011 Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zwierzyniec
|
Wysłany: Czw 20:34, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
endrju napisał: | No właśnie wychodzi na to że całkiem odwrotnie chyba. Bo "starsze" obudowy są gładsze w związku z tym nie mogą być z KMZ tylko z IMZ |
Też tak mi się wydaje, K-750 końca lat 60'tych ma fatalne odlewy
a Ural z 1965 ma o wiele lepsze |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:14, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wypowiadam się kategorycznie.
Moje obserwacje wynikają z tego co widziałem i z opowiadań kolegi który robi repliki R-71.
Tam odlewy były piękne i gładziutkie, wolał przerabiać bloki KMZ niż IMZ, twierdził że mniej szlifowania |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 18:19, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Kiedys robilem dwa silniki od dolniaka równoczesnie i byla duza roznica w twardosci blokow aluminiowych bo na jednym bez problemu nabijalem znak numeratorem a na drugim musialem duzo bardziej przywalic a znak byl i tak plytki.Ten twardszy byl z poczatku lat 60 a ten miekki 70r. |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Pią 19:45, 19 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Czy posiada ktoś zdjęcie czy grafikę pokazującą typy karterów w dolniakach? Było kiedyś w tym temacie takie zdjęcie, ale skończył się hosting, a to rozwiałoby moje wątpliwości.
A tak ściślej, spotkałem się dziś z silnikiem który miał pełne ożebrowanie na bloku czyli niby kaśka, ale pokrywa rozrządu i aparatu zapłonowego jest duża taka jak w emce. Jestem ciekaw czy to przeróbka, czy wychodziły też takie w oryginale, a jeśli wychodziły to konkretnie w którym modelu
Ostatnio zmieniony przez meter30 dnia Pią 19:46, 19 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
zdepa
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Pią 22:56, 19 Paź 2018 Temat postu: blok |
|
|
A łoże pod pradnice jest pełne jak przy emie czy z przerwami jak przy k750 |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Sob 5:59, 20 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Łoże prądnicy jest z przerwami takie jak w kaśce. Silnik wygląda tak jak ten na zdjęciu poniżej- to przykładowe foto z internetu, nie zrobiłem autorskiej fotki. Czyli blok na pewno od kaśki, tylko ten przedni duży dekiel to przeróbka czy wychodziły takie w oryginale?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez meter30 dnia Sob 6:13, 20 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
zdepa
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Sob 6:43, 20 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
No raczej przeróbka dekiel aparatu zapłonu i plaster rozrządu od emki reszta kacha |
|
Powrót do góry |
|
|
zdepa
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Sob 6:46, 20 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Z pierwszych kasiek bo ma jeszcze żeberka z przodu na bloku |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Sob 21:39, 20 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
zdepa napisał: | Z pierwszych kasiek bo ma jeszcze żeberka z przodu na bloku |
Pierwsze kaśki nie miały na bloku żeberek tylko były gołe bloki jak w emce, żeberka pojawiły się pod koniec 59 roku |
|
Powrót do góry |
|
|
jakubM-72
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Pon 8:23, 22 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
To od którego roku były produkowane pierwsze K-750 |
|
Powrót do góry |
|
|
|