Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Groszek
Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:27, 14 Maj 2015 Temat postu: GMP |
|
|
Witam
Czy macie jakieś sposoby na wyczucie GMP ? w literaturze wyczytałem że można to zrobić wsuwajac delikatnie śrubokręt w miejsce świecy jednak boje się że zostanie złapany przez tłok, a to też nie jest całkiem idealna metoda, wiem że powinny być cechy, ale gdzie? Może macie jakieś swoje sposoby z doświadczenia na ustawienie tłoków w tym położeniu by regulować zawory ?
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:20, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Fajnie było by wspomnieć o jaki silnik chodzi ;]
Zgaduje, że o dolnospłuka. To jak se podświecisz latarką to też będzie widać jak tłok sie zbliża. |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Czw 21:15, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Wsadź palucha w miejsce świecy i mocno nogą naciśnij na kopnik |
|
Powrót do góry |
|
|
Groszek
Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:18, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
O dolniaka, dzięki Prince, choć myślałem że coś konkretniejszego można podziałać ale normalnie sobie poradziłem, a koledze od złotej porady radzę najpierw samemu testować swoje jakże rewolucyjne pomysły
Ostatnio zmieniony przez Groszek dnia Czw 21:22, 14 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 21:24, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
HAhahahhaha odnosnie ustawienia zaworow to po co ci jakiekolwiek znaki?????
Zasada jest prosta.
Sciagasz dwa dekle od zaworów i ustawiasz na tzw mijanke.
Mijanka to taki zachowanie zaworow gdy powoli ruszasz starterem ze jeden zawór wraca do gory i gdy juz wroci na sama gore zaczyna lekko naciskac drugi zawor i sam poczatek nacisniecia drugiego zaworu po powrocie na sama gore pierwszego to ta mijanka i wtedy zostawiasz takie polozenie tych miajcych sie zaworów (równolegle zawory )na jednym cylindrze i ustawiasz zawory na drugim.
A mianowicie:
Jak masz mijanke na prawym cylindrze to ustawiasz luzy na lewym cylindrze i po przekopaniu na mijanke na lewym cylindrze ustwiasz zawory na prawym cylindrze.
W silnikach 4 cylindrowych np. jak masz mijanke na 1 cylindrze to ustawiasz zawory na 4 cylindrze i jak masz mijanke na 2 cylindrze to ustawiasz zawory na 3 cylindrze jak mijanka na 4 to ustawiasz na 1 i jak mijanka na 3 cylindrze to ustawiasz na 2.
Mysle ze wielu sie juz rozjasnilo hahahhahaha.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 11:44, 15 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|