Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krulex
Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 21:48, 09 Mar 2016 Temat postu: Gazniki w dolniaku |
|
|
Witam.
Wiem temat już wiele razy wałkowany-przewertowałem.
Proszę kolegów nie o poradę tylko info jakie macie gaźniki w swoich sprzętach. Po przeczytaniu wszystkich wywodów, opinii na temat gaźników nie mam konkretnych wniosków dlatego proszę szanownych kolegów o info jakie masz gaźniki i czy jesteś zadowolony.
Z góry dziękuję |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:20, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
To taka niby ankieta?
To też do dupy Bo jakby to mało. Wypadałoby dopytać jakiej produkcji, w jakim silniku, z jakimi modyfikacjami i na koniec najwalniejsze trzy pytania "Czy wymieniłbyś je na inne?", "Czy kupiłbyś je ponownie?", "Czy trenujesz coś żeby wzmocnić nogi pod kopanie?" |
|
Powrót do góry |
|
|
krulex
Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 23:16, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nie jestem fachowcem - dopiero poznaje mroczną stronę rosyjskiej myśli technicznej - stąd też moje pytanie a raczej prośba do szanownych kolegów o wskazówki... |
|
Powrót do góry |
|
|
fido28
Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Czw 7:16, 14 Kwi 2016 Temat postu: Re: Gazniki w dolniaku |
|
|
krulex napisał: | Po przeczytaniu wszystkich wywodów, opinii na temat gaźników nie mam konkretnych wniosków dlatego proszę szanownych kolegów o info jakie masz gaźniki i czy jesteś zadowolony.
|
Kolego,każdy chwali swoje.Materiału do czytania jest sporo na forum.Poszukaj i poczytaj. Jeśli o mnie chodzi miałem założone k302 i mimo wymiany bebechów z zestawu naprawczego nie byłem zadowolony (lało sie z nich okropnie).
Postanowiłem wymienić na gaźniki od CZ 350 i jak na razie uruchamia się pięknie i wchodzi na obroty.Jeszcze na nich nie jeździłem więc jeśli chodzi o eksploatację taką"prawdziwą"-drogową to nie wiem jak to sie będzie sprawowało. Dlaczego założyłem akurat takie gaźniory- bo motocykl chcę mieć do jazdy codziennej a nie tylko od święta wiec spalanie chciał bym żeby było w miarę możliwości małe.
Ludzie polecają też gaźniki PZ 28.Podobno w miarę dobry odpowiednik radzieckich. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 7:37, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Na tych z cz moze byc problem z bardzo wysokimi obrotami.
Polecam PEKAR k68 radzieckie za kwote okolo 400zl za dwa.
Kreci sie na tym mega wysoko i trzyma w miare dobrze parametry. |
|
Powrót do góry |
|
|
fido28
Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Czw 19:15, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | Na tych z cz moze byc problem z bardzo wysokimi obrotami. |
..znaczy się za niskie czy za wysokie?
Z tego co pamiętam to dysze są chyba założone te największe.Na "luźnym" silniku tzn. bez obciążenia ładnie się wkręca na obroty.Fakt, myślałem czy da radę w solówce no i później w zestawie.Czytałem na forach i sobie chwalą...ehhh obadamy w czasie eksplolatacji. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 20:45, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Moze nie wydalac gaznik i nie wejdzie na maxa na obroty.Ale skoro z dyszami juz pozmieniane wiec moze pojedzie odpowiednio |
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 121 Przeczytał: 30 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:31, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ja od 6 lat używam PZ28D, jedne były z motocyklem jak kupowałem ale się rozleciały. Miałem z duża dyszą i oryginalną. Łatwo się reguluje, ładnie wkręca, co ciekawe z dużą dysza mniej pali niż z oryginalną. Na trasie z załadowanym koszem najlepiej miałem 6.3L/100km. Co rok myje w myjce ultradźwiękowej i poza odkręcającymi się śrubkami regulacyjnymi (trzeba przewiercić główki i złapać drutem i po problemie) nie widzę jakichś większych wad. A zawsze miałem "oryginalne" z chin |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 23:12, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Pod śrubki regulacji daje się twarde sprężynki a nakrętkę kontującą się wywala nic nie trzeba drutować |
|
Powrót do góry |
|
|
Olenek
Dołączył: 03 Gru 2015 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:24, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Witam,
Rozebralem caly silnik K-750 i teraz jestem na etapie kupowania i sprawdzania sprzetu. jak to w koncu z tymi gaznikami do dolniaka bo im wiecej czytam tym jestem glupszy. Na poczatku pekary a teraz K37. Czy K37 to najlepszy wybor do dolniaka?
Pozdrawiam
Olenek |
|
Powrót do góry |
|
|
dz@hym
Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 174 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wieś w zamojskim..
|
Wysłany: Nie 16:53, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Kup nowe Pekary K68 i po problemie! Tylko takie za około 400zł - ma je np: Boxer 55, czy Ural 63 na Allegro. W naszej ekipie jest kilka sprzętów na tych gaźnikach i jest git! Zresztą widzę że Dawid kilka postów wcześniej też je polecał. Kupisz coś taniej 100-200 a będziesz tylko ciągle się wq.ał i w końcu i tak to wyrzucisz. Pozdr!
Ostatnio zmieniony przez dz@hym dnia Nie 16:59, 20 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:54, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Chciałbym myśleć, że to ostatni raz to piszę. Ale " złote" PZ28 będące kopią oryginalnych k37A są już niedostepne. Ich kopie- czyli kopie kopii są podobno* średnie. ( piszę "podobno" przy ruskach już nie robię i to opinia oparta na doświadczeniach tych co jeszcze sie w to bawią).
Gdy zakładałem złote PZ28 były najlepszym wyborem do dolniaka. Nie będę sie rozpisywał dlaczego bo ich juz nie ma. Wiec nie ma co sie rozwodzić nad tematem.
Piszę o tym dlatego bo uproszczenie, że" PZ28 sa super" skutkuje bezmyślnym kupowaniem srebrnych replik i pretensjami do forumowej opinii, że wcale nie są takie super. Nie są, bo to już inne wykonanie, inny producent i inna jakość. Czyli potencjalnie więcej czasu i możliwe, że kasy poświęconych na doprowadzenie do tego żeby silnik prawidłowo pracował.
Wiem- nie ułatwiłem wyboru |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:16, 21 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Miałem PZ-28 i uważam, że nie ma większego szajsu sorry ale nie, k-302 znośne ale chyba na końcu i tak będą te co mówią za 400 tylko nie wiem jak sie je montuje tzn. jaka redukcja musi byc czy cos takiego a gdzie wogóle można ta redukcje kupić? |
|
Powrót do góry |
|
|
dz@hym
Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 174 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wieś w zamojskim..
|
Wysłany: Pon 11:07, 21 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Redukcje trzeba sobie dorobić bo te na allegro nie pasują(lub trzeba przycinać żebro cylindra). Prosta sprawa -idziesz do fachowca dajesz nu 2 podkładki pod gaźnik i tłumaczysz by zrobił takie z metalu (2-3mm)-obrócił jedną o 90 stopni a pomiędzy nie wstawił rurkę długości około 3cm i średnicy dużego otworu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 14:06, 21 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Pojawiły się keihiny na alleeee do rusków od URAL63
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
|