Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubM-72
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Śro 22:31, 01 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Jest kilka oryginalnych kpl. gaźników PZ28 D firmy Deni do sprzedania dla forumowiczów. Proszę o kontakt na priv. |
|
Powrót do góry |
|
|
jany
Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Wto 9:21, 28 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Witam ,mam pytanie odnośnie przepustnic okrągłych w gaźnikach K37 ,a dokładnie warstwy (ślizgowej) która jest nałożona na powierzchni ,gdzie to można zrobić ? i czy w ogóle jest sens ?,a może tylko przetoczyć komorę gaźnika i dopasować do niej przepustnicę i tak jeździć ,bo z tego co widziałem w moich chinolach to warstwa po max. 5 000km już była wytarta. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 12:14, 28 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
jany napisał: | Witam ,mam pytanie odnośnie przepustnic okrągłych w gaźnikach K37 ,a dokładnie warstwy (ślizgowej) która jest nałożona na powierzchni ,gdzie to można zrobić ? |
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale koszt niewspółmierny do wartości gaźników. |
|
Powrót do góry |
|
|
waldek1134
Dołączył: 25 Maj 2017 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:34, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
lepiej kupić nowe. |
|
Powrót do góry |
|
|
januszp02
Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 9:24, 15 Cze 2017 Temat postu: Remont silnika i skrzyni |
|
|
Witaj, widzę, ze jest kolega z Jasła, ja mieszkam w pobliskim Debowcu. Kupiłem pare miesięcy temu Urala M63 "dobrze zakonserwowanego" - wklejałem fotki w poście ural M63 reaktywacja.
Zacząłem właśnie go powoli rozbierać i raczej bankowo będę szukał szpeca od silnika i skrzyni - conajmniej. Widzę poniżej ze coś działałeś z motorami od rucholca. Jeżeli zechciałbyś coś podpowiedziec to prosiłbym o kontakt na e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Janusz
balu napisał: | Miałem takie zamontować gościowi co mu silnik robiłem. Sam kupił ale okazało sie ze w srodku od plywaka bylo utrącone i klejone. Probowałem na nich odpalac ale srednio to chodzilo i trzeba by dyszami kombinować i zalozylem pz. 28 po swoich przerobkach i kumpel smiga na maluchu jak złoto. Jezeli ural pisze ze sa po testach to znaczy ze je dopracował i warte są uwagi bo wykonane sa fajnie. |
|
|
Powrót do góry |
|
|
niedziela67
Dołączył: 17 Mar 2019 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:41, 16 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Witam. MW miałem na k 302 wymiana zestawów naprawczych nie za bardzo dała radę.Kupiłem nowe K 68y oryginały miały gadać w dolniaku i owszem jak go odpalę to gadają.Niestety wygląda że gary nie dostają paliwa świece suche po konkretnym przelaniu.Dysze 190 poziom paliwa wysoki gary po remoncie.Co można zrobić. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4038 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 19:03, 16 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Zmierz kompresję. Przysłonki ssania w kolektorze dolotowym jak mniemam nie masz?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
niedziela67
Dołączył: 17 Mar 2019 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:38, 16 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Kompresja ok.Przesłony nie ma ma dorobiony kolektor z węży i podpięty pod oryginalną obudowę filtra z wkładem papierowym.Jak podleję go strzykawką to zagada. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4038 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 20:12, 16 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Jak kompresja JEST, z tym że w okolicach 4 to właśnie są takie objawy. Z góry uprzedzam że palec to sobie można wsadzić (jak ktoś lubi) bo do pomiaru kompresji się nie nadaje. Do tego są manometry. Taki chiński miernik to koszt około 50 zł, może nie jest idealny ale zdecydowanie dokładniejszy od palca. Litra gorzały albo własny miernik, wybór należy do ciebie. Można też podejść do jakiegoś warsztatu który posiada tak specjalistyczny ekskluzywny i wyrafinowany przyrząd.
Wojtek
PS
Przytkaj filtr szmatą i zobacz czy pali. |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek1953
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 177 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pon 22:18, 16 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Witamm otak na Palec to można naślinic i sprawdzic skąd wieje Wiater? |
|
Powrót do góry |
|
|
niedziela67
Dołączył: 17 Mar 2019 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 8:11, 25 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Sprzęt zapitala aż miło.Za mało go przelewałem i tu był problem a na palec ciśnienia nigdy nie mierzyłem mam przyrząd |
|
Powrót do góry |
|
|
mały
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kwidzyn
|
Wysłany: Pon 23:46, 01 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Witam,już kiedyś pisałem o tym ale powtórzę. Ja założył bym współczesne japany, na metry tego bo silniki pomordowane albo chinina. Dadzą radę jakościowo na pewno lepsze niż sowiety. Chodzi tylko o to ,że podstawowym kryterium powinno być to jak reaguje na strzał z manety od dołu a nie, żeby wysoko kręcił (kwestia dyszy).Czyli gaźników z membraną i pompką zrywu od jakiejś 250 do 400 cm jednocylindrowej np. Burgman albo chiński quad. Pewne jest tylko ,że z ruskimi gaziolami glany rozłażą się od paliwa. |
|
Powrót do góry |
|
|
fido28
Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Nie 14:28, 09 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Macie może jakieś doświadczenie w wymianie dysz w gaźnikach k302? Mam na myśli dobór jakichś innych. |
|
Powrót do góry |
|
|
|