Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gazniki w dolniaku
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubM-72




Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska

PostWysłany: Śro 22:31, 01 Lut 2017    Temat postu:

Jest kilka oryginalnych kpl. gaźników PZ28 D firmy Deni do sprzedania dla forumowiczów. Proszę o kontakt na priv.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jany




Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Wto 9:21, 28 Mar 2017    Temat postu:

Witam ,mam pytanie odnośnie przepustnic okrągłych w gaźnikach K37 ,a dokładnie warstwy (ślizgowej) która jest nałożona na powierzchni ,gdzie to można zrobić ? i czy w ogóle jest sens ?,a może tylko przetoczyć komorę gaźnika i dopasować do niej przepustnicę i tak jeździć ,bo z tego co widziałem w moich chinolach to warstwa po max. 5 000km już była wytarta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 12:14, 28 Mar 2017    Temat postu:

jany napisał:
Witam ,mam pytanie odnośnie przepustnic okrągłych w gaźnikach K37 ,a dokładnie warstwy (ślizgowej) która jest nałożona na powierzchni ,gdzie to można zrobić ?


[link widoczny dla zalogowanych]

Ale koszt niewspółmierny do wartości gaźników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldek1134




Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:34, 26 Maj 2017    Temat postu:

lepiej kupić nowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
januszp02




Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Czw 9:24, 15 Cze 2017    Temat postu: Remont silnika i skrzyni

Witaj, widzę, ze jest kolega z Jasła, ja mieszkam w pobliskim Debowcu. Kupiłem pare miesięcy temu Urala M63 "dobrze zakonserwowanego" - wklejałem fotki w poście ural M63 reaktywacja.
Zacząłem właśnie go powoli rozbierać i raczej bankowo będę szukał szpeca od silnika i skrzyni - conajmniej. Widzę poniżej ze coś działałeś z motorami od rucholca. Jeżeli zechciałbyś coś podpowiedziec to prosiłbym o kontakt na e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Janusz



balu napisał:
Miałem takie zamontować gościowi co mu silnik robiłem. Sam kupił ale okazało sie ze w srodku od plywaka bylo utrącone i klejone. Probowałem na nich odpalac ale srednio to chodzilo i trzeba by dyszami kombinować i zalozylem pz. 28 po swoich przerobkach i kumpel smiga na maluchu jak złoto. Jezeli ural pisze ze sa po testach to znaczy ze je dopracował i warte są uwagi bo wykonane sa fajnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
niedziela67




Dołączył: 17 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 18:41, 16 Gru 2019    Temat postu:

Witam. MW miałem na k 302 wymiana zestawów naprawczych nie za bardzo dała radę.Kupiłem nowe K 68y oryginały miały gadać w dolniaku i owszem jak go odpalę to gadają.Niestety wygląda że gary nie dostają paliwa świece suche po konkretnym przelaniu.Dysze 190 poziom paliwa wysoki gary po remoncie.Co można zrobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4038
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 19:03, 16 Gru 2019    Temat postu:

Zmierz kompresję. Przysłonki ssania w kolektorze dolotowym jak mniemam nie masz?
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
niedziela67




Dołączył: 17 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:38, 16 Gru 2019    Temat postu:

Kompresja ok.Przesłony nie ma ma dorobiony kolektor z węży i podpięty pod oryginalną obudowę filtra z wkładem papierowym.Jak podleję go strzykawką to zagada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4038
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 20:12, 16 Gru 2019    Temat postu:

Jak kompresja JEST, z tym że w okolicach 4 to właśnie są takie objawy. Z góry uprzedzam że palec to sobie można wsadzić (jak ktoś lubi) bo do pomiaru kompresji się nie nadaje. Do tego są manometry. Taki chiński miernik to koszt około 50 zł, może nie jest idealny ale zdecydowanie dokładniejszy od palca. Litra gorzały albo własny miernik, wybór należy do ciebie. Można też podejść do jakiegoś warsztatu który posiada tak specjalistyczny ekskluzywny i wyrafinowany przyrząd.

Wojtek

PS
Przytkaj filtr szmatą i zobacz czy pali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek1953




Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Pon 22:18, 16 Gru 2019    Temat postu:

Witamm otak na Palec to można naślinic i sprawdzic skąd wieje Wiater?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
niedziela67




Dołączył: 17 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 8:11, 25 Maj 2020    Temat postu:

Sprzęt zapitala aż miło.Za mało go przelewałem i tu był problem a na palec ciśnienia nigdy nie mierzyłem mam przyrząd Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mały




Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kwidzyn

PostWysłany: Pon 23:46, 01 Cze 2020    Temat postu:

Witam,już kiedyś pisałem o tym ale powtórzę. Ja założył bym współczesne japany, na metry tego bo silniki pomordowane albo chinina. Dadzą radę jakościowo na pewno lepsze niż sowiety. Chodzi tylko o to ,że podstawowym kryterium powinno być to jak reaguje na strzał z manety od dołu a nie, żeby wysoko kręcił (kwestia dyszy).Czyli gaźników z membraną i pompką zrywu od jakiejś 250 do 400 cm jednocylindrowej np. Burgman albo chiński quad. Pewne jest tylko ,że z ruskimi gaziolami glany rozłażą się od paliwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fido28




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Nie 14:28, 09 Sie 2020    Temat postu:

Macie może jakieś doświadczenie w wymianie dysz w gaźnikach k302? Mam na myśli dobór jakichś innych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin