Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hazell
Dołączył: 10 Kwi 2022 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: Czw 21:27, 26 Paź 2023 Temat postu: Gaźniki Ural M67 prośba o pomoc |
|
|
Czołem,
Zwracam się z prośbą do kolegów z okolic Grodziska Mazowieckiego/Warszawy - potrzebuję na chwilę na podmiankę działających gaźników do Urala M67. Mam zamontowane Pekar K68 i już tracę powoli serce do tematu. Silnik nie wkręca się na obroty. Na wolnych pracuje w miarę równo jednak przy dodaniu gazu dławi się. Trzeba powoli kręcić manetką i w końcu da się go rozbujać, jednak ma wysokich przerywa i czasem strzela. Pojedynczych cylindrów praktycznie nie daje sie wkręcić pociągając za linki.
Kombinowalem gaźnikami na różne sposoby i nie tylko ja jednak nic się nie zmienia. Kable mam nowe, świece przerobione kilka rodzajów, wymieniłem już cały układ zaplonowy na Sovek - jego ustawienia nie da sie spaprać. Przyspieszanie czy opóźnianie zaplonu nie zmienia sytuacji. Zawory ustawione na "kręcące laski" bez luzu. Pozostały gaźniki. Jednak zanim wydam kolejną kasę najchętniej założyłbym jakieś inne na próbę.
Będę wdzięczny za każdą pomoc czy sugestię.
Pozdrawiam
Marcin |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 0:14, 27 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Podrópki Soveka nie mają mapowania. Jaki kolor świec?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Hazell
Dołączył: 10 Kwi 2022 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: Pią 8:41, 27 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Świece czarne. Jesli chodzi o Sovek, mam nówkę oryginał prosto od krowy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 9:38, 27 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Tyle że krowa mogła być żółta i mieć skośne oczy. U mnie ustawienie zapłonu nie zgadza się z znakami na zamachu, musiałem rozpiłować fasolki w podstawie zapłonu bo brakowało regulacji. Z opisu wnioskuję że zapłon jest za późny, a gaźniki dają za dużo paliwa. Iglice opuścić o ząbek a składy wykręcić o pół obrotu, ale dopiero po przyśpieszeniu zapłonu. Zakładam że kompresja jest co najmniej po 8.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Hazell
Dołączył: 10 Kwi 2022 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: Pią 10:21, 27 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
U mnie ustawienie zaplonu zgadza sie z ze znakami na zamachu, dioda w Sovku gasnie w gmp i jest mniej wiecej w polowie fasolek. Gmp na zamachu zgadza sie z gmp tloka - sprawdzalem na zdjetej glowicy. To co sie poprawilo to wolne obroty, nie gasnie i jest rowniej. Wczesniej mialem digitech jednak wydaje mi sie, ze krzywki na aparacie nie sa takie same dla lewego i prawego cylindra - przerwa na przerywaczu byla riz a w tych dwoch polozeniach dlatego nie chcialem juz rzezbic.
Co do iglic to byly ustawiane na wszystkie sposoby, to samo sklad.
Jak dla mnie to te pekary sa jakies trefne ale szukam jakiegos potwierdzenia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 11:44, 27 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Chińskie K 68 trafiają się nie do ustawienia. Ruskie zwykle działają. U mnie znaki na kole zgadzają się z położeniem wału, jednak musiałem ustawić zapłon znacznie wcześniejszy. Nie wiem dla czego, tak po prostu jest. Ustaw wcześniejszy i zobacz, znakami się nie przejmuj.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Hazell
Dołączył: 10 Kwi 2022 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: Pią 22:34, 27 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Wczesniejszy takze ustawialem. Iglica szla w gore i w dol.
Pekary sa ruskie, dysze 190 ale probowalem 165, nie pomoglo. Mysle jeszcze o probach dysz 150, 140 itd ale wydam na to z 50zl i nie wiem czy warto.
Jak juz go wkręcę na wysokie obroty to daje sie juz odkrecic manetke na maks. Problem jest z wkrecaniem 0 - 80%.
Najbardziej chcialbym wstawic jakies inne gazniki na probe i rozwiac watpliwosci ale nie bardzo mam skad tskie wziac a koszty tej zabawy powoduja, ze radio przestaje zagluszac wyrzuty sumienia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dioblik
Dołączył: 28 Mar 2021 Posty: 119 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: Sob 7:19, 28 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Jeśli radio przestaje zagłuszać wyrzuty sumienia to zdecydowanie potrzebujesz sukcesu ! Trzymam kciuki co byś znalazł przyczynę takiego stanu, albo sama żeby się ujawniła.
Najlepszym byłoby odpalić motocykl aby pięknie chodził i zjechać się w piękny jesienny dzień - wtedy radio leciałoby ot tak... - Czego serdecznie życzę! |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 7:27, 28 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Za zakres średnich obrotów w głównej mierze odpowiadają iglice, i zapłon |
|
Powrót do góry |
|
|
Hazell
Dołączył: 10 Kwi 2022 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: Sob 9:20, 28 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Dioblik napisał: | Jeśli radio przestaje zagłuszać wyrzuty sumienia to zdecydowanie potrzebujesz sukcesu ! Trzymam kciuki co byś znalazł przyczynę takiego stanu, albo sama żeby się ujawniła.
Najlepszym byłoby odpalić motocykl aby pięknie chodził i zjechać się w piękny jesienny dzień - wtedy radio leciałoby ot tak... - Czego serdecznie życzę! |
Ooo to, to
Dziekuje
Wojtek,
I gazniki ogolem
A tak serio mam jeszcze inna zapasowa iglice, mierzylem ja i jest taka sama. Sam Pekar ma 32mm gardziel. Nie wiem czy nie jest za duza.
Na pewno sie pochwale jak juz będzie latac
W akcie desperacji na stole sa opcje K65 z Ali lub podcisnieniowe PD 30, takze z Ali. Podcisnieniowe kreca mnie najbardziej. Jeden kolega z forum lata na PD 30 kilka lat i twierdzi, ze do zwyklych nie wroci.
Sama idea podcisnieniowych zdecydowanie do mnie mowi i jesli ze swoimi Pekarami nic jie osiagne to kupie PD 30. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 12:25, 28 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Na ruskich filmikach narzekają że PD 30 brakuje u góry. Wolne i średnie obroty bardzo ładne, ale szybciej jak 80 km/h nie pojedziesz. Może sprawdzone od GS 500? Tam trzeba dorobić napęd linki przy podziale lub kupić 2 zestawy.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Hazell
Dołączył: 10 Kwi 2022 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: Sob 20:51, 28 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Rozwazalem to ale jest duze ryzyko, ze za 500 kupie szrot, ktory bede musial regenerować. Same membrany ok 130 za szt, uszczelki rtc, nie kalkuluje sie. Musialbym miec pewniaka.
Inna opcja jest jeszcze CVK 32 z Ali. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 0:56, 29 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
CVK są dedykowane do dwusuwów, ponoć też się nie sprawdzają w bokserach . |
|
Powrót do góry |
|
|
Hazell
Dołączył: 10 Kwi 2022 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: Nie 1:12, 29 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
PZ32? |
|
Powrót do góry |
|
|
|