Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 22:54, 15 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Jeszcze nie wyglada bo nie ma podlaczen do filtra ))) |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 7:41, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
1.Daj pod kolektor ssacy uszczelkę ta co była + kapka silikonu dla wyrównania.
2.Ja nie zmieniałem do docierania , możesz profilaktycznie podciągnąć o pół obrotu.
3.Sama opaska powinna dać rade. |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Pią 7:42, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Udalo sie nareszcie ta gume od malucha zalozyc na gaznik palowalem sie z tym ze dwie godziny i nic,az mnie olsnilo odkrecilem gaznik i w imadle w koncu weszla ta guma.dzisiaj druga strona,przewody paliwa mam w przewodach od pneumatyki mam nadzieje ze bezyna ich nie rozpusci,przez to ze mam alternator musze dac inny filtr powietrza od skrzyni dniprowskiej,mam juz wytoczony pierscien laczacy filtr ze skrzyni.zostake tylko mocowanie linek i nareszcie go uslysze |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 9:01, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Jeśli idzie o połączenie gaźników z filtrem to polecam węże od chłodnic samochodowych. Spokojnie wytrzymują jako kolektor dolotowy. Występują właściwie w dowolnych średnicach i kształtach, kwestia poszukania i wycięcia adekwatnego kawałka > kolanka w tym wypadku. Jak ci taki naciągany w imadle spadnie w trasie to jesteś w czarnej dupie. To się ma dać normalnie montować.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Pon 21:42, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Masz rację kolego,a nie kojażysz od czego udało ci sie dobrać?
jakiego auta?możesz wrzucić jakieś zdj.?
czy to połączenie co zrobiłem z filtra ze skrzynia może być?
dzisiaj przy pomocy kolegi zaboola udało mi się założyć ruski zapłon elektr.
nareszcie usłyszałem silnik
jest super,
teraz zostaje regulacja gaźników i w końcu wyjadę z podwórka
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 22:18, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam inną kombinację (ruskie gaźniki i robiony filtr powietrza w formie tradycyjnego grzyba na nowej dnieproskiej skrzyni). Z resztą udałem się do sklepu z częściami do traktorów i ciężarowych i kazałem sobie okazać co mają z węży danej średnicy. Tak dobierałem.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Sob 19:48, 02 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Tez mam gazniki od gsa jakie stosujecie w nich dysze?bo jak dam gazu na pol manetki to idzie ladnie,ale jak dam na maxa to zdycha przerywa jak by paliwa nie dostawal i jedzie max 90 na dyfrze 8,mam stozki gabkowe nasaczone olejem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Wto 20:45, 02 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
ja mam 40 od wolnych i 130 główną,
orginalnie dla tych gaźnikow to chyba było 40 i 127,
mam pytanko
po 15km swiece mocno czarne ,
zbiera się tylko do połowy manetki poxniej szczela i zdycha,
zawory,ok zapłon ok,swiece cewka ok,
albo gaznik albo może kranik?
a cha iglica na pierwszym od gry rowku
była na drugim ale było gożej,
a śrubka od składu mieszanki ta z przodu z pod spodu wykrecona 2i pół obrotu?
Ostatnio zmieniony przez Le-chu dnia Wto 20:47, 02 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
nagar
Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 78 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 21:10, 03 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Wolnych 50 główna 115
Taka konfiguracja powinna się sprawdzić.
Tak jak masz to na wolnych będzie się grzał a powyżej średnich zaleje świece. |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Pią 20:50, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info
a to co podałeś to z własnego doświadczenia
bo kolega zabool podał mi 50 i 120,
a już wydałem troche kasy na dobór dysz i niechciał bym znowu wtopić
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
nagar
Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 78 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 21:06, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Mniej więcej na takich jeżdżę tylko ze ja mam gaźniki K68 i to jest według mnie najlepszy układ do pojemności 650, oczywiście duże znaczenie ma poziom paliwa w gaźnikach.
Poziom paliwa w gaźniku powinien być zgodnie z ustawieniami fabrycznymi jaki by to nie był gaźnik.
dysza 115 jest dyszą wyjściową potem w zależnosci od koloru świecy i zachowania silnika dajesz mniejszą lub większa.
Warunkiem prawidłowego dobrania dysz jest sprawny mechanicznie silnik i prawidłowo ustawiony. |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Pią 21:25, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
ok,dzięki za odp.
silnik po remoncie mechanicznie ok,własnie docierany,
zapłon ruski elektronik i alternator od suzuki,
do ogarniecia te gaźniki od gs-sa,
i do rejestracji |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 12:56, 14 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Ja w koncu zrezygnowalem z gaznikow od gsa nie moglem dojsc ladu i skladu ale fakt na 115 chodzil najlepiej,zalozylem podroby pekara i jestem w koncu zadowolony |
|
Powrót do góry |
|
|
nagar
Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 78 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 20:28, 14 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
progress napisał: | Ja w koncu zrezygnowalem z gaznikow od gsa nie moglem dojsc ladu i skladu ale fakt na 115 chodzil najlepiej,zalozylem podroby pekara i jestem w koncu zadowolony |
Mam ochotę spróbować z takimi gaźnikami, ale cena musiała by być bardzo okazyjna.
Bywasz w rejonie Rzeszowa ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Nie 20:46, 14 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
znowu ja,
po podpowiedzi zabola faktycznie jest dużo lepiej
głowna 120 i od wolnych 50,
od dołu jak puszcze sprzegło troszeczkę szybciej to na koło podnosi jest mega moc ale dalej przy ostatnim pół centymetra manetki gazu cos przerywa szczela jak by za mało paliwa,
posciagałem przewody z gaznikow i okazała sie dziwna rzecz?
nowy kranik ruski z bazaru
jak jest poziomo to zamkniety
jak pionowo na zewnatrz to z jednego leci strumień gr.2mm a z drugiego ok.5mm jak z kranu jak przytkam na chcwile ten mocniejszy to strony się zamieniaja?
jak przekrece kranik pionowo w stronę baku(alternator przeszkadza i kranik mam przekrecony w stronę kierownicy)
to z obydwu przewodów leci tak cienko 2mm ale jednakowo? |
|
Powrót do góry |
|
|
|