Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźniki MIKUNI od Suzuki GS500
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 22:54, 15 Cze 2016    Temat postu:

Jeszcze nie wyglada bo nie ma podlaczen do filtra Smile)))
Powrót do góry
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 7:41, 16 Cze 2016    Temat postu:

1.Daj pod kolektor ssacy uszczelkę ta co była + kapka silikonu dla wyrównania.
2.Ja nie zmieniałem do docierania , możesz profilaktycznie podciągnąć o pół obrotu.
3.Sama opaska powinna dać rade.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Le-chu




Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lipki/Brzeg

PostWysłany: Pią 7:42, 17 Cze 2016    Temat postu:

Udalo sie nareszcie ta gume od malucha zalozyc na gaznik palowalem sie z tym ze dwie godziny i nic,az mnie olsnilo odkrecilem gaznik i w imadle w koncu weszla ta guma.dzisiaj druga strona,przewody paliwa mam w przewodach od pneumatyki mam nadzieje ze bezyna ich nie rozpusci,przez to ze mam alternator musze dac inny filtr powietrza od skrzyni dniprowskiej,mam juz wytoczony pierscien laczacy filtr ze skrzyni.zostake tylko mocowanie linek i nareszcie go uslysze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 9:01, 17 Cze 2016    Temat postu:

Jeśli idzie o połączenie gaźników z filtrem to polecam węże od chłodnic samochodowych. Spokojnie wytrzymują jako kolektor dolotowy. Występują właściwie w dowolnych średnicach i kształtach, kwestia poszukania i wycięcia adekwatnego kawałka > kolanka w tym wypadku. Jak ci taki naciągany w imadle spadnie w trasie to jesteś w czarnej dupie. To się ma dać normalnie montować.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Le-chu




Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lipki/Brzeg

PostWysłany: Pon 21:42, 20 Cze 2016    Temat postu:

Masz rację kolego,a nie kojażysz od czego udało ci sie dobrać?
jakiego auta?możesz wrzucić jakieś zdj.?
czy to połączenie co zrobiłem z filtra ze skrzynia może być?
dzisiaj przy pomocy kolegi zaboola udało mi się założyć ruski zapłon elektr.
nareszcie usłyszałem silnik
jest super,
teraz zostaje regulacja gaźników i w końcu wyjadę z podwórka
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:18, 20 Cze 2016    Temat postu:

Ja mam inną kombinację (ruskie gaźniki i robiony filtr powietrza w formie tradycyjnego grzyba na nowej dnieproskiej skrzyni). Z resztą udałem się do sklepu z częściami do traktorów i ciężarowych i kazałem sobie okazać co mają z węży danej średnicy. Tak dobierałem.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 19:48, 02 Lip 2016    Temat postu:

Tez mam gazniki od gsa jakie stosujecie w nich dysze?bo jak dam gazu na pol manetki to idzie ladnie,ale jak dam na maxa to zdycha przerywa jak by paliwa nie dostawal i jedzie max 90 na dyfrze 8,mam stozki gabkowe nasaczone olejem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Le-chu




Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lipki/Brzeg

PostWysłany: Wto 20:45, 02 Sie 2016    Temat postu:

ja mam 40 od wolnych i 130 główną,
orginalnie dla tych gaźnikow to chyba było 40 i 127,
mam pytanko
po 15km swiece mocno czarne ,
zbiera się tylko do połowy manetki poxniej szczela i zdycha,
zawory,ok zapłon ok,swiece cewka ok,
albo gaznik albo może kranik?
a cha iglica na pierwszym od gry rowku
była na drugim ale było gożej,
a śrubka od składu mieszanki ta z przodu z pod spodu wykrecona 2i pół obrotu?


Ostatnio zmieniony przez Le-chu dnia Wto 20:47, 02 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nagar




Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 78
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 21:10, 03 Sie 2016    Temat postu:

Wolnych 50 główna 115
Taka konfiguracja powinna się sprawdzić.
Tak jak masz to na wolnych będzie się grzał a powyżej średnich zaleje świece.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Le-chu




Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lipki/Brzeg

PostWysłany: Pią 20:50, 05 Sie 2016    Temat postu:

Dzięki za info
a to co podałeś to z własnego doświadczenia
bo kolega zabool podał mi 50 i 120,
a już wydałem troche kasy na dobór dysz i niechciał bym znowu wtopić
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nagar




Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 78
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 21:06, 05 Sie 2016    Temat postu:

Mniej więcej na takich jeżdżę tylko ze ja mam gaźniki K68 i to jest według mnie najlepszy układ do pojemności 650, oczywiście duże znaczenie ma poziom paliwa w gaźnikach.
Poziom paliwa w gaźniku powinien być zgodnie z ustawieniami fabrycznymi jaki by to nie był gaźnik.
dysza 115 jest dyszą wyjściową potem w zależnosci od koloru świecy i zachowania silnika dajesz mniejszą lub większa.
Warunkiem prawidłowego dobrania dysz jest sprawny mechanicznie silnik i prawidłowo ustawiony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Le-chu




Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lipki/Brzeg

PostWysłany: Pią 21:25, 05 Sie 2016    Temat postu:

ok,dzięki za odp.
silnik po remoncie mechanicznie ok,własnie docierany,
zapłon ruski elektronik i alternator od suzuki,
do ogarniecia te gaźniki od gs-sa,
i do rejestracji
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 12:56, 14 Sie 2016    Temat postu:

Ja w koncu zrezygnowalem z gaznikow od gsa nie moglem dojsc ladu i skladu ale fakt na 115 chodzil najlepiej,zalozylem podroby pekara i jestem w koncu zadowolony
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nagar




Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 78
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 20:28, 14 Sie 2016    Temat postu:

progress napisał:
Ja w koncu zrezygnowalem z gaznikow od gsa nie moglem dojsc ladu i skladu ale fakt na 115 chodzil najlepiej,zalozylem podroby pekara i jestem w koncu zadowolony


Mam ochotę spróbować z takimi gaźnikami, ale cena musiała by być bardzo okazyjna.
Bywasz w rejonie Rzeszowa ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Le-chu




Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lipki/Brzeg

PostWysłany: Nie 20:46, 14 Sie 2016    Temat postu:

znowu ja,
po podpowiedzi zabola faktycznie jest dużo lepiej
głowna 120 i od wolnych 50,
od dołu jak puszcze sprzegło troszeczkę szybciej to na koło podnosi jest mega moc ale dalej przy ostatnim pół centymetra manetki gazu cos przerywa szczela jak by za mało paliwa,
posciagałem przewody z gaznikow i okazała sie dziwna rzecz?
nowy kranik ruski z bazaru
jak jest poziomo to zamkniety
jak pionowo na zewnatrz to z jednego leci strumień gr.2mm a z drugiego ok.5mm jak z kranu jak przytkam na chcwile ten mocniejszy to strony się zamieniaja?
jak przekrece kranik pionowo w stronę baku(alternator przeszkadza i kranik mam przekrecony w stronę kierownicy)
to z obydwu przewodów leci tak cienko 2mm ale jednakowo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin