Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 13:56, 19 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Iglica jest wpuszczona od góry w membranę. Po prostu ją wypychasz do góry i standardowo przepinasz wsuwkę. Te 10L to jakaś nieszczelność |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Czw 23:23, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
A ktoś czasem montował takie gaźniki do dolniaka? |
|
Powrót do góry |
|
|
astacus
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Święte
|
Wysłany: Pon 20:38, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Witam!
Klapek czy wiesz jakie masz dysze w tych gaźnikach, bo mam dwa gaźniki i dwie opcje, 112,5 lub 120
Podniosłeś już iglicę?
Na dniach powinienem założyć mikuni do swojego uralca, więc dla tego pytam. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 7:12, 27 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Dysz nie oglądałem, iglice uniesione. Odpala nadal super, ale nie jeździłem jeszcze. Problem z czasem... |
|
Powrót do góry |
|
|
marcysd
Dołączył: 12 Cze 2012 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 13:38, 27 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Klapek, czy pamiętasz jaka jest średnica gardzieli w tych gaźnikach? |
|
Powrót do góry |
|
|
dodo88
Dołączył: 15 Gru 2013 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:51, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Trochę odświeżę
kolego Klapku... wyczytałem,że króćce zrobiłeś w odchyleniu 5 stopni w stronę silnika- czym było to spowodowane? Można dać króćce zupełnie 'proste' ? nie będzie to w niczym przeszkadzać ?
Jak wg. po długim czasie użytkowania uralca na tych gaźnikach motor się sprawuje ? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 9:33, 13 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Hej, te 5' wg mnie nadal za mało..
Gaźniki Mikuni sąznacznie większe, od ruskich/chińskich i mocno odstają.
Przy oryginalnej skrzyni biegów z "ul-em" miałem problem z dolotami.
W tym sezonie jeżdżę na skrzyni Dnieprowej z plastikowym filtrem pow - łatwiej było się "podłączyć" do gaźników.
Jak się sprawuje? Odpala zawsze od drugiego, nie kicha, nie dławi się - zapomniałem że mam jakieś gaźniki..
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pon 9:35, 13 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
matias0212
Dołączył: 19 Wrz 2015 Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:05, 30 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Mogę potwierdzić cały Piękny opis Klapka. Zrobiłe bardzo poobnie tymżę krućce ze stali, ikupiem prawy i lewy gaźnik więc troche było zabawy z napinaczem gazu i regulacją wolnych obrotów. Po odpaleniu Torpeda. Ruskie k301 moge położyć na półce na pamiątke. Na japończykach ruchol na dużo wiecej jadu. Gwałtownie reaguje na dodanie gazu. pali bezz problemu tyle że trzeba filtr zapiąć szczlnie żeby obroty ładnie wyregulować.
Pozdrawiam i dziękuje za sporo cennych informacjii. |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Czw 6:59, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Matias, jak trochę pojeździsz, to możesz opisać coś o spalaniu? Tj czy wzrosło/zmalało? W zimę przymierzam się też do takiej modyfikacji |
|
Powrót do góry |
|
|
matias0212
Dołączył: 19 Wrz 2015 Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:25, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Narazie jesstem w fazie testów i ustawiania, oraz modyfikacji, więc nie mogę stwierdzić ile pali. Zamontowałem na początku dwa filtry stożkowe fi 60 i nie byłe z nich zadowolony gdyż falowały obroty na postoju. Zastosowałe jak Klapek rury wlewu od malucha i wpiąłem się w komin, dużo lepiej pracuję, obroty nie falują. Iglice również ustawiłem na drugi ząbek od góry. Na trzecim przylewało go i nie wkręcał się od dołu na obroty. Na stożkach można było dać trzeci ząbek troche wiecej mocy jak na kominie ale z tymi obrotami masakra.
Ogólnie co mogę powiedzieć odnośnie spalania to na pewno mnie paliwa ubywa ze zbiornika jak na ruskich i w końcu się nie leje z gaźników |
|
Powrót do góry |
|
|
matias0212
Dołączył: 19 Wrz 2015 Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:30, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze pytanie do bardziej obeznanych kolegów. Czy przy waszych motorach na gaźnikach mikuni obroty wolniej spadają jak na ruskich gaźnikach, np przy zmianie biegów nie spadają obroty tylko trzymają sie prze ok 1 sek.
Ptanie nr dwa czy jak wyregulujecie wolne obroty na ciepłym silniki czy trzymają je również na zimnym? U mnie na zimnym nie trzymają i trzeba go trzymać na ssaniu ok 1-2 min żeby się troszke zagrzał i nie gasł. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:54, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Po to jest ssanie. Obroty ustawiasz na ciepłym. Jak nie spadają obroty to bym sprawdził kompresję.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 7:23, 08 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Nie, obroty spadają od razu po puszczeniu gazu. Nie czekam na reakcje. Na zimnym obroty wolniejsze , ale ruski się szybko grzeje więc ssanie w zasadzie do dopalenia. |
|
Powrót do góry |
|
|
matias0212
Dołączył: 19 Wrz 2015 Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:57, 08 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za szybką odpowiedź
Kompresja na każdym garczku po równo 8 bar. Jak na zimnym silniku wyreguluje obroty żeby nie gasł to będzie je trzymał (odpali wtedy nawet bez ssania) z tym że gdy się zagrzeje to ma za wysokie obroty.
Żabool myślisz że problem z wolnym spadaniem obrotów przy zmianie biegów może być spowodowany złą regalucją gaźników?
Jak wogóle wyregulować te gaźniki? Wiem że jest jedna śruba od dołu gaźnika na płaski śrubokręt. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 22:38, 08 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Taki przeszczep gaźników to przeważnie doktoryzacja. Najprościej to wakuometry i analizator spalin. Za pewne nie posiadasz. To trzeba pojeździć i zobaczyć na kolor świec. Prawdopodobnie za bogato ustawiony. Do ustawienia czego jest sporo kombinacji. Poziom paliwa, położenie iglic, skład mieszanki, wolne obroty, dysze, filtr powietrza. Po ruszeniu czegokolwiek trzeba synchronizować. Podjedz do jakiegoś warsztatu motocyklowego i zrób na początek synchronizację. Jak są bardzo rozjechane to może być przyczyna nie schodzenia z obrotów, równie prawdopodobna to jakaś nieszczelność.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|