Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźniki MIKUNI od Suzuki GS500
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 13:56, 19 Sie 2013    Temat postu:

Iglica jest wpuszczona od góry w membranę. Po prostu ją wypychasz do góry i standardowo przepinasz wsuwkę. Te 10L to jakaś nieszczelność Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Czw 23:23, 22 Sie 2013    Temat postu:

A ktoś czasem montował takie gaźniki do dolniaka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Pon 20:38, 26 Sie 2013    Temat postu:

Witam!
Klapek czy wiesz jakie masz dysze w tych gaźnikach, bo mam dwa gaźniki i dwie opcje, 112,5 lub 120
Podniosłeś już iglicę?
Na dniach powinienem założyć mikuni do swojego uralca, więc dla tego pytam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 7:12, 27 Sie 2013    Temat postu:

Dysz nie oglądałem, iglice uniesione. Odpala nadal super, ale nie jeździłem jeszcze. Problem z czasem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcysd




Dołączył: 12 Cze 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 13:38, 27 Sie 2013    Temat postu:

Klapek, czy pamiętasz jaka jest średnica gardzieli w tych gaźnikach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dodo88




Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:51, 12 Paź 2014    Temat postu:

Trochę odświeżę Wink
kolego Klapku... wyczytałem,że króćce zrobiłeś w odchyleniu 5 stopni w stronę silnika- czym było to spowodowane? Można dać króćce zupełnie 'proste' ? nie będzie to w niczym przeszkadzać ?
Jak wg. po długim czasie użytkowania uralca na tych gaźnikach motor się sprawuje ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 9:33, 13 Paź 2014    Temat postu:

Hej, te 5' wg mnie nadal za mało..
Gaźniki Mikuni sąznacznie większe, od ruskich/chińskich i mocno odstają.
Przy oryginalnej skrzyni biegów z "ul-em" miałem problem z dolotami.
W tym sezonie jeżdżę na skrzyni Dnieprowej z plastikowym filtrem pow - łatwiej było się "podłączyć" do gaźników.
Jak się sprawuje? Odpala zawsze od drugiego, nie kicha, nie dławi się - zapomniałem że mam jakieś gaźniki.. Smile


Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pon 9:35, 13 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matias0212




Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:05, 30 Wrz 2015    Temat postu:

Mogę potwierdzić cały Piękny opis Klapka. Zrobiłe bardzo poobnie tymżę krućce ze stali, ikupiem prawy i lewy gaźnik więc troche było zabawy z napinaczem gazu i regulacją wolnych obrotów. Po odpaleniu Torpeda. Ruskie k301 moge położyć na półce na pamiątke. Na japończykach ruchol na dużo wiecej jadu. Gwałtownie reaguje na dodanie gazu. pali bezz problemu tyle że trzeba filtr zapiąć szczlnie żeby obroty ładnie wyregulować.
Pozdrawiam i dziękuje za sporo cennych informacjii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 422
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Czw 6:59, 01 Paź 2015    Temat postu:

Matias, jak trochę pojeździsz, to możesz opisać coś o spalaniu? Tj czy wzrosło/zmalało? W zimę przymierzam się też do takiej modyfikacji
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matias0212




Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:25, 07 Paź 2015    Temat postu:

Narazie jesstem w fazie testów i ustawiania, oraz modyfikacji, więc nie mogę stwierdzić ile pali. Zamontowałem na początku dwa filtry stożkowe fi 60 i nie byłe z nich zadowolony gdyż falowały obroty na postoju. Zastosowałe jak Klapek rury wlewu od malucha i wpiąłem się w komin, dużo lepiej pracuję, obroty nie falują. Iglice również ustawiłem na drugi ząbek od góry. Na trzecim przylewało go i nie wkręcał się od dołu na obroty. Na stożkach można było dać trzeci ząbek troche wiecej mocy jak na kominie ale z tymi obrotami masakra.
Ogólnie co mogę powiedzieć odnośnie spalania to na pewno mnie paliwa ubywa ze zbiornika jak na ruskich i w końcu się nie leje z gaźników Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matias0212




Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:30, 07 Paź 2015    Temat postu:

Mam jeszcze pytanie do bardziej obeznanych kolegów. Czy przy waszych motorach na gaźnikach mikuni obroty wolniej spadają jak na ruskich gaźnikach, np przy zmianie biegów nie spadają obroty tylko trzymają sie prze ok 1 sek.
Ptanie nr dwa czy jak wyregulujecie wolne obroty na ciepłym silniki czy trzymają je również na zimnym? U mnie na zimnym nie trzymają i trzeba go trzymać na ssaniu ok 1-2 min żeby się troszke zagrzał i nie gasł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:54, 07 Paź 2015    Temat postu:

Po to jest ssanie. Obroty ustawiasz na ciepłym. Jak nie spadają obroty to bym sprawdził kompresję.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 7:23, 08 Paź 2015    Temat postu:

Nie, obroty spadają od razu po puszczeniu gazu. Nie czekam na reakcje. Na zimnym obroty wolniejsze , ale ruski się szybko grzeje więc ssanie w zasadzie do dopalenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matias0212




Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:57, 08 Paź 2015    Temat postu:

Dzięki za szybką odpowiedź Wink
Kompresja na każdym garczku po równo 8 bar. Jak na zimnym silniku wyreguluje obroty żeby nie gasł to będzie je trzymał (odpali wtedy nawet bez ssania) z tym że gdy się zagrzeje to ma za wysokie obroty.
Żabool myślisz że problem z wolnym spadaniem obrotów przy zmianie biegów może być spowodowany złą regalucją gaźników?
Jak wogóle wyregulować te gaźniki? Wiem że jest jedna śruba od dołu gaźnika na płaski śrubokręt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 22:38, 08 Paź 2015    Temat postu:

Taki przeszczep gaźników to przeważnie doktoryzacja. Najprościej to wakuometry i analizator spalin. Za pewne nie posiadasz. To trzeba pojeździć i zobaczyć na kolor świec. Prawdopodobnie za bogato ustawiony. Do ustawienia czego jest sporo kombinacji. Poziom paliwa, położenie iglic, skład mieszanki, wolne obroty, dysze, filtr powietrza. Po ruszeniu czegokolwiek trzeba synchronizować. Podjedz do jakiegoś warsztatu motocyklowego i zrób na początek synchronizację. Jak są bardzo rozjechane to może być przyczyna nie schodzenia z obrotów, równie prawdopodobna to jakaś nieszczelność.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin