Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 13:30, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Jak pali gumę i jeździ, to lepiej żeby było z taką rurą dolotową niż ma wyglądać i prychać na jakiś ruskich wynalazkach.
Klapek, możesz jeszcze podać wymiary krućcy do połączenia gaźników z cylindrami? Można je wyspawać ze zwykłego metalu zamiast z aluminium? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 13:36, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Krućce robisz z czego chcesz - ja wybrałem alu, bo ładnie wygląda i odprowadza lepiej ciepło. Po godzinnej jeździe, gaźniki są zimne. Nie ma opcji aby paliwo się gotowało, jak w ruskich.
Wymiar od głowicy weźmiesz z starego gaźnika, wymiar Mikuni chyba fi40 - nie chcę kłamać... Krućce muszą być krótkie. Ja robiłem ładne podtoczenia, pierdoły a potem ciąłem to flexem żeby dostać się do filtra powietrza |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 13:40, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
jeśli zrobisz przerwę między krućcem a gaźnikiem i złączysz tylko dumą, to nie powinny się zbytnio nagrzewać i bez znaczenia czy będą one z alu czy ze zwykłej blachy - tak mi się wydaje...
Dzięki za informacje. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 13:43, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Nie możesz zrobić przerwy pomiędzy bo liczy się każdy mm - dosłownie. Jak dasz przerwę to musisz zrobić dodatkowe mocowanie gaźników od spodu bo będę niestabilne. |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 13:56, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Aha, czyli dostawiasz gaźnik do czoła króćca i złączasz gumą? czy wkładasz króciec w gaźnik i złączasz gumą? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 13:57, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
kris-tofer napisał: | Aha, czyli dostawiasz gaźnik do czoła króćca i złączasz gumą? |
Tak. |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 14:04, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Dobra, już wszystko wiem, wielkie dzięki. |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 17:06, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Jeżeli podetniesz kąt w górę to będziesz miał kibelek w komorze paliwowej. |
Piszac ze w strone filtra miałem na myśli wlasnie w strone silnika.. No ale to tylko moje zdanie, twój motocykl, zrobisz jak uwazasz |
|
Powrót do góry |
|
|
marcysd
Dołączył: 12 Cze 2012 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 6:55, 30 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Tak czytam sobie Twoje opisy Klapek i coraz bardziej przekonywuję się, że moją następną modyfikacją mojego wieprzka będą własnie gaźniki. Obecnie mam k65 i nie jestem z nich szczególnie szczęśliwy.
Mam odnośnie Twojej wydumki kilka pytań. Nie odbierz tego źle, bo nie marudzę i nie wytykam Ci błędów. Absolutnie nie. Z doświadczenia jednak wiem, że diabeł tkwi w szczegółach i coś co pozornie wydaje się proste spotyka się podczas pracy z przeszkodami trudnymi do ominięcia. Ty już temat przeszedłeś więc masz lepsze światło na całe zagadnienie.
1. Dlaczego wybrałeś gaźniki od GS500? Gdybyś kupił od CBRki lub CB750 (czyli silnika czterogarczkowego) miałbyś dodatkowo dwóch dawców, a cena na alle jest niemal identyczna, gdyż za 160-180zł można kupić całkiem dobry zestaw. Ponadto wydają się niższe.
2. Dlaczego nie użyłeś oryginalnych króćców jak na filmie?
3. Czy konieczność zakupu dwóch lewych (w przypadku GSa) konieczna jest wyłącznie ze względu na napęd linki czy jest gdzieś jeszcze jakiś inny haczyk?
4. Czy zmieniałeś coś poza tym? Mam na myśli dysze, linki itp...
5. Nie myślałeś o przeniesieniu ssania na kierownice wykorzystując dźwignię ruskiego opóźniacza zapłonu? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 7:18, 30 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Gaźniki wybrałem od GS bo:
- jest to już oblatane przez kolegę "zabool", który tym motocyklem jeździ nie tylko wkoło komina
- w GS przypada na gaźnik 250cm3, w 4-ero cylindrówce musiałby to być minimum litrowy silnik
- oryginalne plastikowe krućce, rozpadają się - nie radzą sobie z ciężarem gaźnika
- zakup dwóch lewych to czyste lenistwo i estetyka - jedyna różnica to mocowanie linki gazu
- jak zauważyłeś doszło jeszcze przeniesienie na drugą stronę zasilania - banał
- po zamontowaniu, w gaźnikach uniosłem iglice na drugi ząbek od góry - to wszystko
- pomysł z dźwignią ssania nie jest zły, jak na razie nie wydaje mi się potrzebny, może w zimę nad tym pomyślę
Ssanie wyłączam zanim ruszę - trwa to jakieś 30sec i moto chodzi poprawnie bez ssania
Dwa dni temu był u mnie kolega Prince, jego zaskoczenie jak się odpala zimny motocykl po nocy - bezcenne. |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Czw 15:10, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Klapek, mierzyłeś spalanie ile mniej więcej wciągnie Ci wachy na tych gaźnikach?
One są mechaniczne, czy podciśnieniowe? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 9:31, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
wróci z Borne to pewnie coś napisze |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 7:59, 19 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Klapkowi nie wiem jak palą , u mnie w solo dochodzą do 5 l. Nie specjalnie oszczędzam na sprzętu w trasie. Trzymam tak w okolicach 90 przelotową i w owej piątce się mieszczę. One są podciśnieniowe. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 8:10, 19 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Palą za mało - świece białe. Muszę podnieść iglice bo szkoda głowic. |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 13:40, 19 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam podciśnieniowe mikuni i raz mi palą mniej a raz wciągnie 10L
Jak w tych gaźnikach podnosi się iglicę? |
|
Powrót do góry |
|
|
|