Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PoTomek
Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 110 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 21:53, 26 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Hius napisał: | Kup sobie od razu dysze 115 to znaczy 1.15 mm pitolić jakieś ta wiercenie
A i dobrze kupić sobie w LARSENIE sprawdzian do dysz tylko ten mniejszy
A jeszcze jedno w zapłonie Potomka może się zdarzyć przesunięcie wycięcia co jest rzeczą normalną przy produkcji dlatego należy zawsze sprawdzić jedno i drugie wycięcie czy gaśnięcie diody następuje w jednym i tym samym miejscu na kole zamachu Jeżeli będzie błąd to będzie cyrk jeżeli przesunięcie jest niewielkie to da się jakoś wypośrodkować a jak większe to wymiana na nową tarczę sterującą |
Hius, nie wypisuj pierdoł. W czasie rozmowy ze mną uważałeś, że tarcze wycinam gumówką, co już wystarczy, aby uznać Twoją wiedzę w temacie obróbki mechanicznej. Generalnie, nie przeszkadzają mi cudze obawy, podejrzenia itp. W twoim przypadku problem polega na tym, że wypisujesz takie brednie po rozmowie ze mną, w której wyjaśniłem ci, że nie ma dokładniejszego podziału niż na podzielnicy, a ty swoje. Z tego co ja się orientuję, to forum służy rozwiązywaniu problemów, a nie ich mnożeniu. Mówiąc delikatnie, siejesz niepotrzebny zamęt. Mówiłeś mi o sprawdzaniu kątowego rozstawu szczelin za pomocą suwmiarki, ale uznałem to za jakąś formę żartu.
Ostatnio zmieniony przez PoTomek dnia Pią 21:55, 26 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
szeryf
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Pią 22:30, 26 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Zastanawiajac sie nad mechanicznym zaplonem,przyznaje ze rzeczywiscie przy lekko krzywym walku z krzywkami bedzie nie tylko rozna przerwa(co moze byc trudne do dokladnego pomiaru),ale w nastepstwie rozne momenty iskry na poszczegolnych garach.Ten pomysl z zarowka jest dobry(przypomnialem sobie ze stosowalem go przy..trabancie),tylko gdzie dokladnie zaznaczyc moment zapalenia by mozna bylo to porownac dla 1 i 2 cylindra,bez dostepu do kola zamachowego. |
|
Powrót do góry |
|
|
szeryf
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Pią 22:39, 26 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Wracajac do gaznikow musze poprawic Hiusa.Otwor 0,9mm to dysza kolo 105 a 1,15 mm 175.Wszystko zgodne z tabela Dawida. Chociaz musze zauwazyc ze oryginalna dysza ktora mam w K-68 czyli 250 ma otwor w ktory nie wchodzi wiertlo1,2mm...sic |
|
Powrót do góry |
|
|
szeryf
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Pią 22:47, 26 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Czy ktos probowal,tak jak ja rozwiercac dysze?Macie jakies doswiadczenie?Kupilem male wiertla ktore sa troche,,podkalibrowe".Tzn np wiertlo 0,9 to tak naprawde 0,87(daje otwor zblizony do 0,9).Zdziwilem sie jednak bardzo ze na Kasce jakies roznice w dyszach o 10 czy nawet 50 nie powoduja ,przynajmniej przy mojej lesnej jezdzie zadnych roznic w mocy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 15:49, 28 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Ta tabela przekłamuje sprawdzałem dysze sprawdzianem do dysz i porównywałem z tabelą wychodzi co innego . Zaznaczam że sprawdzian pokazuje średnicę otworu dyszy w mm. |
|
Powrót do góry |
|
|
szeryf
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Nie 20:16, 28 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdzianem dysz? Jak to wyglada? Mozesz zamiescic podobna tabele do tabeli Dawida? Moze chcociaz cos przyblizonego? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 17:42, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Hhahaha ehhh nie macie innych problemów????????)))Rusek to nie zegarek .
Takie male otwory można mierzyć waleczkami pomiarowymi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Albo są takie sprawdziany jak pisza wyzej:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 17:55, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Kupisz tu
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo pomocny tylko nie kupuj innego to znaczy większego bo nie ma zastosowania do dysz w naszych gaźnikach.Jeżeli już to tylko ten
Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Pon 17:58, 29 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 18:04, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Ha w Larssenie ten sam jest droższy ale tak bywa |
|
Powrót do góry |
|
|
szeryf
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Pon 19:53, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieki za te linki.Rozumie,ze sa to waleczki do pomiaru otworu dysz.Jest moze gdzies jeszcze jakas tabela(poza tabela Dawida)o przejsciu ze srednicy dyszy na przeplyw.Tzn.ten parametr,ktory jest wybijany na dyszach. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 20:39, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Nie pisz doktoratu bo to zbedne.Zakaldaj runda i patrz jak swiece wypala i steruj iglicami.Nie kombinuj za bardzo bo może z tego nic nie wyjsc.
Testyyyyyyyyyyyyyyyy i jazdaaaaaaaaaaaaa to podstawa w rusku.
JAk iglicami sie nie będzie dalo ustawic to dopiero baw sie z dyszami wiekszymi lub mniejszymi.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 8:45, 01 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
szeryf
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Wto 13:05, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Wlewasz miod w moje serce. |
|
Powrót do góry |
|
|
szeryf
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Pon 18:57, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Mam dwa kompety gaznikow K-68.Jeden nie oryginalny z dysza fi 1.00 mm,z przewierconym trzecim otworem w gardzieli.Jest bardzo elastyczny,bez turbo dziury,oszczedny ale z klopotliwym ustawieniem wolnych obrotow.Tzn przy wkrecaniu sruby regulacyjnej obroty zamiast spadac wzrastaja.Tak od 2,5 obrotu do 0,5(do oporu).Drugi,oryginalny komplet Pekar, nie ma trzeciego otworu(inna budowa oslony dyszy glownej),ma duza dziure gdy nagle doda sie mocno gazu.Regulacja wolnych obrotow tylko troche lepsza.Czy w K-68 turbo dziura to typowa dolegliwosc,czy da sie cos z tym zrobic? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 20:14, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
szeryf napisał: | Mam dwa kompety gaznikow K-68.Jeden nie oryginalny z dysza fi 1.00 mm,z przewierconym trzecim otworem w gardzieli.Jest bardzo elastyczny,bez turbo dziury,oszczedny ale z klopotliwym ustawieniem wolnych obrotow.Tzn przy wkrecaniu sruby regulacyjnej obroty zamiast spadac wzrastaja.Tak od 2,5 obrotu do 0,5(do oporu).Drugi,oryginalny komplet Pekar, nie ma trzeciego otworu(inna budowa oslony dyszy glownej),ma duza dziure gdy nagle doda sie mocno gazu.Regulacja wolnych obrotow tylko troche lepsza.Czy w K-68 turbo dziura to typowa dolegliwosc,czy da sie cos z tym zrobic? |
Nie da sie. Te gazniki juz takie są ze trzeba im dac delikatnie najpierw gazu zeby silnik wszedl na obroty wyzsze a pozniej ogien do konca .
JAk się z wolnych da od razu to dusi sie silnik. |
|
Powrót do góry |
|
|
grigorius
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Wto 6:45, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja na tych k68 webera nie mam żadnego z powyższych objawów dławienia. Dodaje gazu i od razu ostro wchodzi w obroty jak Iż . Te dławienie, o którym piszecie występuje tylko przez chwilę po odpaleniu zimnego silnika ale to normalka. |
|
Powrót do góry |
|
|
|