Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 19:48, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
szeryf napisał: | Wie ktos jaka powinna byc srednica brakujacego trzeciego otworu od strony filtra w gazniku k68 |
I co myslisz ze jak go zrobisz dostanie 10KM wiecej????????? Zostaw nie ruszaj |
|
Powrót do góry |
|
|
szeryf
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Pon 19:51, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Kupilem do Kaski nowe gazniki K68.Nie pracuja rowno.Tzn nawet po dosc dokladnej regulacji przy srednich obrotach zrywa,szarpie.Rozebralem w proch obydwa i...szok.Mimo perforowanej obudowy dyszy glownej(ten element gdzie chodzi iglica) do tych bocznych otworow nie dochodzi powietrze z gardzieli od strony filtra.Doczytalem ze najlepiej wywiercic otwor.
Nie wiem jaka srednica wiertla.Pomozecie? |
|
Powrót do góry |
|
|
szeryf
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Pon 19:52, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Nie chodzi o moc.Tylko tak mysle ze moze to byc przyczyna nierownej pracy. |
|
Powrót do góry |
|
|
szeryf
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Pon 19:59, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
I jeszcze pytanie za dyche.Co onacza dysza 190?Mialem dysze 250.Poczytalem ze ma byc 190,przy fi gardzieli od strony cylindra 32 mm.Myslalem ze to srednica otworka,pozniej ze pole powierzchni,ze moze w ulamkach cala itd.Nic nie pasuje.W otwor dyszy fi 250 nie wchodzi wiertlo1.2 mm.W dysze 210 wchodzi wiertlo fi1 z luzem.Jaki powinien byc otwor w dyszy 190? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 6:57, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
JAki masz zaplon??????? JAk elektronika daj przerwy na swiecach w granicy 0,8-1mm i opoznij zaplon i uzyskasz równa prace. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 6:59, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
W dyszach podaje się przepływ.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 7:19, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Mówisz i masz )).Czyli 250 bedzie okolo 1,37mm.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 7:27, 23 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
szeryf
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Wto 11:31, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Bardzo dziekuje za podpowiedzi.Zaplon mam mechaniczny.Instalacje 6v.Cewke podwojna(bez palca).Dokladniej piszac,zrywa mi na jednym gazniku.Zamienialem je miejscam,gdyz nie bylem pewien czy to nie inny problem i juz wiem na pewno ze to wina jednego.Ma wszystkie nastawy jak drugi a zle pracuje.Dwa razy go czyscilem,lacznie z gotowaniem i to samo.Poeksperymentuje dzisiaj z iglica i dyszami.Jak nie zadziala to chyba sprobuje z tym trzecim otworem.Juz wiem ze ma byc kolo 3 mm.Jak jeszcze bedzie lipa to wroce do K-302.Zdaje sie ze K-68 sa przereklamowane.Co prawda nie ciekna i chyba ladniej wygladaja,ale regulacja kiepska.Dzieki za tabele z dyszami.Juz wiem ze te cyferki na dyszy to przeplyw w cm 3 na minute.Nie wiem tylko jak sie odbywa ta kalibracja.Slup cieczy,tzn benzyny ma przeciez wplyw na szybkosc przeplywu.Podobnie jak dlugosci kanalu w dyszy.Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 13:53, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Dysze 250 czy nawet 190 w dolniaku wydają się być sporo za duże.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Wto 14:45, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Niestety mija Kacha nie pałała miłością do gaziorów K68, miałem ich cztery i zalegają na półce.Przeprosiłem stare K 63 a następnie kupiłem K 65 i tak jest do dzisiaj.Te dodatkowe otwory od strony kiltra też zrobiłem , i zadnej poprawy nie było więc szkoda pracy .Co do tabeli Dawida to fajna sprawa ale nasuwa się pytanie ,czy te wymiary dot. polskich dysz czy wszystkich z wschodnimi włącznie.Pytam dlatego ze kiedyś z kolega mierzyliśmy różne dysze wiertłami, u zegarmistrza i wyniki były różne.Z tego co pamiętam 190 to był 1mm /1.1 juz nie wchodził/.Znajdę troche czasu to odkopie te dysze i sprawdze. |
|
Powrót do góry |
|
|
szeryf
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Wto 17:59, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam sie czy w tych motocyklach mozna zrobic cos do konca dobrze.Niby wszystko naprawilem i wyremontowalem(za ponad 6 tys zl),a ciagle cos nawala.Mam Kaske od lipca.Jezdze codziennie do lasu z psami.Srednio 10 km.Najwyzsze srednie spalanie 33l/100km!!!Najnizsze 18.Praktycznie nie wlaczam trojki,caly czas na dwojce.Myslalem ze jak kupie K-68 to juz bedzie super i oszczednie.Wojtek ma racje z dyszami.Ja juz nie wiem co jest grane.Kupilem garsc dysz do simsona o przeplywie 85 i male wiertla.Chcialem dopasowac dysze do tego gaznika.Wyobrazcie sobie ze nie ma wiekszej roznicy czy zaloze 250,190 czy...85.Mozna oszalec. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 18:31, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Przy takiej jeździe naście litrów to normalne spalanie. Dysza główna ma znaczenie dopiero przy wysokich obrotach. Jak sądzę używasz średnich, a za to odpowiada iglica, tu kombinuj.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
szeryf
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Wto 19:51, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Kombinowalem z dyszami i iglica.Nic to nie daje.Na niskich obrotach,praktycznie na wolnych plus przyspieszacz idzie dobrze.Przy srednim gazie idzie tak jakby gubil suw.Przyhamuje i pociagnie mocnej.To 100% wina gaznika(zamienialem miejscami).Co moze byc z nim nie tak?Drugi,tak na lewej jak i prawej stronie chodzi dobrze. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Wto 20:17, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Przez jeden miesiąc lub więcej miałem podobny problem w Uralu Gażniki pz 28 chińskie .Na lewym pracował idealnie na prawym kasztanił .Cuda z nim wyprawiałem i nic.Dopiero jak sprawdziłem dokładnie wycięcia na tarczy sterującej
w aparacie zapłonowym okazało się że jest przesunięcie i jak bym nie ustawił aparat to zapłon był na tym cyl albo dużo za wczesny albo za póżny |
|
Powrót do góry |
|
|
szeryf
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Wto 20:27, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisalem wczesniej,zaplon mam mechaniczny z podwojna cewka.Sa 2 strzaly rownoczesnie na oba cylindry.Dodatkowo zamienialem gazniki i ciagle dobrze nie dziala tylko ten jeden. |
|
Powrót do góry |
|
|
|