Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dugi
Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 8:24, 07 Mar 2011 Temat postu: Gaźniki k302 |
|
|
Witam kolegow.
Wracajac do tematu, gazniki k302 made in china to loteria, w moim przypadku chybiony wybor, a k302 CCCP nowe to jak moga sie sprawowac??? Warto |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4069 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 9:16, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nowe orginalne są trudne do zdobycia. Jeszcze gorsza sprawa z zestawami naprawczymi do tych gaźników. Moim zdaniem jednak jest to najbardziej udana konstrukcja.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
peryskop
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z unii
|
Wysłany: Pon 10:42, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
A tak wchodząc w temat które lepsze do kaski k302 czy k68 ??? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4069 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 10:50, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem do dolniaka to właśnie K-302. Dobrze jedzie i mało pali.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 8:28, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | Ja bym uciekał z podróbek szufladek. Jeśli zależy ci na tym żeby w moto były takie (np rocznikowo)to kupił radzieckie oryginały (Nieco większe spalanie i mocny dół) okupione wysoką cena bo nie często spotykane są nowe. I brak zestawów naprawczych.
Lub kupił repliki k37. Przy jeździe z koszem nieco słabsze na niskich obrotach. Za to pięknie sie regulują i są pancerne. Zużycie im raczej nie grozi, a w razie gdyby jednak powlekane jakimś molibdenopodobnym szlamem układy prowadzenia przepustnicy sie zużyły, to regeneracja (pewnie wypadnie za 50 lat) nie będzie trudna.
Możesz też walczyć z gaźnikami typu k62, k65 lub k68 ale to loteria. Jedne będą super inne do dupy a tu musisz trafić dwa takie same dobre
Dodatkowo przejściówki i rzeźbiarstwo.
Miałem jeszcze krótki romans z jakovami. Hiper mocny dół obrotów i zdychanie przy wysokich. Tutaj podoktoryzujesz sie z dyszami i będziesz cierpieć jak ci sie końcówka linki ukruszy( od razu leci do gara).
|
Wypowiedz z tąd http://www.kolyaska.fora.pl/mechanika,7/silnik-dolniak-jakie-powinno-byc-cisnienie-sprezania,906-30.html |
|
Powrót do góry |
|
 |
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:01, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ciężko mi się zgodzić z niskim spalaniem gaźników K-302, motor z napędem na kosz pali od 7 (rzadko) do 10 litrów i więcej na trasie z mojego doświadczenia.
Dół w K-302 jest naprawdę mocny co pasuje do tego motocykla. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4069 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 8:02, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Na trasie solówka na dziewiątce około 4,5l mi pali. Z wózkiem, co bym nie robił nigdy nie przekroczyłem 8l. Jak jechałem na Święto Kosza spalanie wyszło 6l/100Km. Kraków - Kielce przejechałem za 2 godziny, czyli średnia prędkość 70 Km/h z postojem na tankowanie, znaczy wolno nie było. Gaźniki nie są już nowe.
Wojtek
Ostatnio zmieniony przez Cyrograf15 dnia Śro 8:03, 09 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:08, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
To bardzo dobre spalanie osiągasz, gdybym mi się trafił takie gaźniki nie szukałbym już innych zamienników. |
|
Powrót do góry |
|
 |
dugi
Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 11:24, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie przypominam sobie, zeby jakikolwiek sprzet jaki posiadam(alem) malo palil, emka 8-10l, a nawet maly fiacik 6-7l, nie wiem moze to zalezy od stylu jazdy itd, aa shadow1100 tylko 5 litrow ale to nie ten dzial nie to forum. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4069 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 12:09, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Styl jazdy ma wpływ oczywisty na spalanie. Zwykle jade spokojnie co nie znaczy wolno. Najgorszy jest pierwszy milion Km, potem to już człowiek zwykle wie jak jeździć
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:01, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Styl jazdy ma wpływ oczywisty na spalanie. Zwykle jade spokojnie co nie znaczy wolno. Najgorszy jest pierwszy milion Km, potem to już człowiek zwykle wie jak jeździć
Wojtek |
Jest jeszcze druga opinia o tym ze zanim sie człek nauczy musi zajechac jeden silnik
Raz mi takie mikre spalanie wyszło jak założylem elektroniczny zapłon do kaczki ( gazniki chinskie repliki k37) . Nie wiem dokładnie ile ale nie ubywalo z baku ^^
Przestraszyłem sie, że zaraz wypluje mi gniazda wiec wzbogaciłem mieszankę wychodząc z załozenia, że lepiej niech zeby palił litr wiecej niz litr za mało. |
|
Powrót do góry |
|
 |
crovaxus
Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro 16:29, 16 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
mi dniepr na k302 z pochylona komora wciaga koło 7 z koszem. miałem kaśkę na okrągłych k68 i wyregulowana chlała 9 l. A co do najlepszych gaźników to starej produkcji k37 niby najlepsze i jak rozmawiam z ludzmi to spalanie maja na poziomie 6 l w dolniakach. |
|
Powrót do góry |
|
 |
profss
Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie
|
Wysłany: Śro 20:49, 16 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
k302 mają komorę prosto czyż nie?takie przynajmniej ja miałem w uralu założone i wymieniłem je na k301 z właśnie pochyloną komorą,jeśli się mylę proszę mnie poprawić |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:29, 16 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No to nie będziemy Cie poprawiać. |
|
Powrót do góry |
|
 |
crovaxus
Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw 17:57, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
racja racja 301 maja pochylona. ta jedynka zawsze jest zjechana przez klucz od nakretki |
|
Powrót do góry |
|
 |
|