Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pią 21:37, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Można też założyć dwa prawe i jeździć, jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się nie lubi  |
|
Powrót do góry |
|
 |
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:38, 25 Sty 2013 Temat postu: Re: gaźniki k 302 |
|
|
szymon8849 napisał: | witam mam 2 gaźniki k 302 w dodatku są obydwa prawe. Co z tym fantem zrobic ?? pozdrawiam |
Jeżeli nawet uda się założyć prawy gaźnik ma lewy cylinder to nie będzie to korzystny układ ze względu na położenie komory pływakowej bliżej gorętszego miejsca - czyli głowicy. Z tego powodu umieszczono je jak najbliżej dolnej części cylindra gdzie temperatura jest niższa.
Najlepiej będzie jednak poszukać czegoś do pary. |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pią 21:39, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Gobert, nic blusa nie wyczułeś? To była metafora  |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 21:44, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
no błagam, na zdrowy rozsądek - po to jest podział na lewy i prawy. Jakiś powód tego musi być. Jak checie ustawić poziom paliwa jak jest taki przekos? |
|
Powrót do góry |
|
 |
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:44, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ale ja nic nie widziałem jak pisałem, pisaliśmy symultanicznie  |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pią 21:53, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Do takiego wniosku po czasie też doszedłem, za szybko odpowiedziałeś
Przenoszę tą wypowiedź do Klapka z numerkiem  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 21:56, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Cytat: | mam 2 gaźniki k 302 w dodatku są obydwa prawe. Co z tym fantem zrobic ?? pozdrawiam |
Proponuję do kupić trzeci prawy albo drugą prawą głowicę Wtedy będzie juz wpożo ;]
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 21:56, 25 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 21:57, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
co już do mnie przenosisz hmm - mam mało miejsca - nic się nie zmieści
Princu - miszcz  |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pią 22:19, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
klapek1328 napisał: | co już do mnie przenosisz hmm - mam mało miejsca - nic się nie zmieści  |
Tylko metaforę, ona się wszędzie zmieści  |
|
Powrót do góry |
|
 |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Pią 23:30, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Princu !, jaka głowica? K-302 to są gaziory do dolniaka z prostą komorą, które są montowane do cylindra a nie do głowicy jak w uralu.Wyjście jest jedno!,dokupić odpowiedni cylinder do gaznika:).Czyli poszukać prawego cylindra do prawego gażnika:), . |
|
Powrót do góry |
|
 |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Pią 23:46, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
A teraz na poważnie.Można zakładać, tylko regulacja jednego z nich, będzie troche sprawiać problemów, ze względu na śruby regulacyjne od strony bloku silnika ,a tam jest troche ciasno. |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pią 15:55, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wedle tego sprzedawcy nie ma różnicy prawy / lewy
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 19:34, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Odświeżamy temat gażniki chińskie PZ-28 D i PZ-28 F
Jakie są w nich różnice ?
Które do dolniaka które do górnego jeśli już ?
Właściwie różnic żadnych na pierwszy rzut oka nie ma a jednak jakieś są.
W cudaku czyt. {ural] miałem od początku załozone gażniki PZ-28 D
prawy jednak padł więc kupiłem nowe ale dostałem PZ-28 F dysze paliwa jednakowe 0.92 chodziło nie żle ale brakowało wachy na pełnej mocy,zakupiłem dysze 100 założyłem na obu ale przy sprawdzeniu okazało się że na starym lewym iglica jest niżej o jedną dziurkę niż iglica na prawym.
Podniosłem iglicę aby były na jednej wys z tym nowym prawym
Zapalam moto i co się okazuje prawy nowy PZ-28 F chodzi pięknie bez regulacji a
lewy wali dymem na czarno aż miło,więc opuszczam na nim iglicę tak jak była wcześniej i dalej zonk dymi mniej nie idzie ustawić .Wykręcam dyszę 100 zakładam 0.92 iglica niżej o jedną dziurkę niż na prawym i o dziwo chodzi jak wcześniej no tylko mu brakuje na wysokich obrotach.Jakie wnioski ?
Kanały paliwowe mogą być różne .
Rozpylacze mogą być różnej długości
Średnica rozpylacza może być większa w PZ-28 D
Iglica może być fabrycznie bardziej szlifowana czyli cieńsza w PZ-28 D
Jak vena powróci to w sobotę biorę się za pomiary,wymianę lewego gażnika
poddepnę analizator spalin i wreszcie się zobaczy o co tu biega
No a co wy na to ,jakieś wnioski sugestie ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Czw 20:55, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Prosta konkluzja F - fajny, D - dupiaty  |
|
Powrót do góry |
|
 |
|