Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźniki do urala
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vvorth




Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała P.

PostWysłany: Sob 12:50, 01 Mar 2014    Temat postu: Gaźniki do urala

Witam

Potrzebuje rady!!?? Jakie gaźniki do Urala M67-36......

Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 21:39, 02 Mar 2014    Temat postu:

K-68 Pekar, CZ Cross, podciśnieniowe...
Wybór jest spory - zeszły sezon, zrobiłem na gaźnikach od GS500 - dla mnie bomba.
Bardzo niskie spalanie, duża moc, odpalanie od pierwszego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 22:59, 03 Mar 2014    Temat postu:

PZ-28 F tylko musisz zmienić dysze paliwowe na rozmiar 100 lub 105 i pomiędzy głowicę a gażnik skośne przekładki z bakielitu lub tekstolitu 12mm u góry 5,5 na dole
jeżeli masz głowice starego typu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vvorth




Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała P.

PostWysłany: Sob 12:42, 08 Mar 2014    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź narazie kumpel namówił mnie na gaźniki od MIŃSKA 125 400. są tania więc spróbuję a jak nie to pójdę za radą i wsadze se podciśnieniowe.

Hej "klapek" co z króćcami do tych gaźników od GS500 ??

Pozdarwiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vvorth




Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała P.

PostWysłany: Sob 12:47, 08 Mar 2014    Temat postu:

A co do odpalania od pierwszego kopa to na starych gaźnikach "szufladkach" mój K650 po miesiącu stania również pali od pierwszego kopa... tylko że wkręciłem mu świece irydowe.... iskra jak marzenie..

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 18:39, 08 Mar 2014    Temat postu:

Vvorth napisał:


Hej "klapek" co z króćcami do tych gaźników od GS500 ??

Pozdrawiam

Jak to co? Robisz rysunek z wymiarami i dajesz tokarzowi Smile
Chyba że, chcesz bawić się w spawanie z rury i płaskownika, ale nie będzie to wyglądało zbyt pięknie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vvorth




Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała P.

PostWysłany: Czw 19:35, 20 Mar 2014    Temat postu:

Dokładnie dzięki

pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Le-chu




Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lipki/Brzeg

PostWysłany: Pią 3:02, 06 Cze 2014    Temat postu:

Podepne sie do tematu kolegi jakie gazniki?
Mam silnik urala zlozony po remoncie jakie gazniki czy ruskie 301(na tych kolega pozyczyl i chodzi super ale koszt 300zl),czy od gs500 koszt podobny ale za to bezawaryjnosc tylko czy nie beda za dobre na docieranie,za male spalanie?.czy moze od MZ250 nowki znajomy przerabial rozne motocykle,od hd,hondy,junaki itp.i podpowiada ze te od mz beda najodpowiedniejsze,a wy co radzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 5:53, 06 Cze 2014    Temat postu:

bez kombinacji i na pewniaka wkladasz pekary k68 od urala63 z alleee i zapominasz o wszystkim.
Powrót do góry
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 953
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 11:47, 06 Cze 2014    Temat postu:

Panowie - jeżeli do krosowych Urali zakłada się gaźniki K-68 i na takich gaźnikach maszyna przejeżdża tor z prędkością nieraz ponad 40km/h, no to chyba odpowiedź jest jasna, co założyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 17:09, 06 Cze 2014    Temat postu:

brzytwa napisał:
Panowie - jeżeli do krosowych Urali zakłada się gaźniki K-68 i na takich gaźnikach maszyna przejeżdża tor z prędkością nieraz ponad 40km/h, no to chyba odpowiedź jest jasna, co założyć.

A dla mnie niezupełnie. Bo do jazdy na torze raczej nie liczysz spalania i bezobsługowosci. A przy turystycznej jak Ci sanie wyjdzie z gwintem, albo spali 12 bo taki będzie miał akurat nastój, albo zawiesi sie przepustnica w jednym, na mokrym łuku ( To akurat nie o k68 ) to przychodzi refleksja. Gdybym miał posiadać jakiegoś górnozaworowego strucla kombinowałbym z japońskimi gaźnikami podciśnieniowymi.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 17:09, 06 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Le-chu




Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lipki/Brzeg

PostWysłany: Pią 19:34, 06 Cze 2014    Temat postu:

Dawid 1981 a co masz na mysli?(... z alleee)ok, nie satanie ale jak uzbieram to kupuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Le-chu




Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lipki/Brzeg

PostWysłany: Pią 19:39, 06 Cze 2014    Temat postu:

Koledzy szukam na forum jest może jakiś opis foto manual jak rozebrać i naprawić przednie zawieszenie i czy można kupić łożysko stożkowe taniej niż to na allegro.mam urala M66,pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 19:49, 06 Cze 2014    Temat postu:

A aukcji alledrogo hihihi i odnosnie przycinania przepustnicy to mi sie trafil taki jeden co sie zacierala bo mial ostry kanal na brzegu i musialem to podrównac.
Jak sie nie muci do deski to nie spali 12:)))).I przy k68 trzeba pamietac o tym zeby wkrecic mocowania linek w przepustnice na kleju do gwontów bo lubia sie wykrecac:))).
Powrót do góry
PoTomek




Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 19:53, 06 Cze 2014    Temat postu:

Rok temu dorobiłem koledze mocowania do Urala do gaźników od CB 450 (1970 - jeśli się nie mylę). Po tym czasie mogę stwierdzić, że mocowanie w 100% się sprawdziło. Zalet jest kilka, tzn. bardzo mały odstęp od głowicy (3 mm- może być mniej), bardzo proste w wykonaniu i tanie. Przy okazji - kolega miał jeden kranik Jikov i pod nim trójnik. Silnik na tłokach CC 700 i większych gaźnikach chwilami potrzebował sporo wachy. Przy takim zasilaniu czasami jej brakowało (ostre kręcenie) - niedaleko było do zatarcia prawego gara (gorsze zasilanie w paliwo). Po rozbudowaniu o drugi kranik problem przestał istnieć.
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany takim mocowaniem gaźników mogę spłodzić jakowyś szkic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin