Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
conrado
Dołączył: 17 Paź 2014 Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pią 9:26, 17 Paź 2014 Temat postu: Gazniki |
|
|
Kupiłem nowe gazniki do swojej kaski 302 i mam właśnie pytanie może proste dla niektórych czy przepustnica powinna się otwierać do konca bo blokuje tam blokada . |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:00, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wyłam te blokady one są po to aby nie dopierniczyć na maxa przy docieraniu ale przecież przy docieraniu i tak nie otwierasz manetki do końca |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 10:40, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
krzysztof napisał: | ale przecież przy docieraniu i tak nie otwierasz manetki do końca |
Nie, a to czemu..?
Mam całkowicie odmienne zdanie. Z resztą, nie tylko ja |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:53, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | krzysztof napisał: | ale przecież przy docieraniu i tak nie otwierasz manetki do końca |
Nie, a to czemu..?
Mam całkowicie odmienne zdanie. Z resztą, nie tylko ja |
W to akurat nie wierze, że przy docieraniu na każdym biegu ogień a na czwórce do deski - daj spokój a poza tym jak ktoś pyta o usunięcie z gaxników zabezpieczeń to jest duże prawdopodobieństwo, ze zaczyna z ruskami |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 11:03, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Usun tu zeby byl pelny przepust i deskaaaaaaaaaaaaa )))).
Dociera sie zmiennie -raz deska a raz wolniej wiec ograniczniki do smietnika:))) hehehhe.
Tylko na poczatku po 10-20km jazdy przerwy na stygniecie koniecznie i z biegiem narastania przejechanych km coraz wieksze dystanse:))) i stygniecie az silnik zacznie lekko isc co poznasz po reakcji na manetke.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 11:59, 17 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 11:05, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ogień do końca na 1,2,3 z kolyaską.
Po chwili przerwa na ostygnięcie i dalej "pędzel", po powrocie zmiana oleju.
Swoim Uralem, po ok 60km wjechałem na tor motocrossowy - przejechał całość.
Po ok 300km, był katowany na tankdromie w Borne Sulinowo - nie zatarł się! |
|
Powrót do góry |
|
|
Rychu
Dołączył: 26 Sty 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Pią 12:47, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
W którym miejscu są te ograniczniki? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 12:56, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wystający pręt od spodu dekla - nie da się nie zauważyć. Wyjmij szufladę i spójrz na nią z boku. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 13:00, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Tak jak w k65 ) |
|
Powrót do góry |
|
|
conrado
Dołączył: 17 Paź 2014 Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 17:32, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki. Zrobione działają.
Tylko została regulacja. hmmm:( |
|
Powrót do góry |
|
|
827628
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wys Maz
|
Wysłany: Nie 14:19, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jak masz nowe chińskie 302 a w zasadzie to chyba PD to możne być problem z ta regulacją. Ja w swoich miałem źle zrobiony kanał dla dyszy wolnych obrotów. Czubek dyszy nie uszczelniał się w kanale i paliwo szło do silnika dyszą i bokiem dyszy. Skutek - ciągle problemy z zalewaniem i bogatą mieszanką. Poddałem się i nie używam ich. |
|
Powrót do góry |
|
|
|