Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamyk
Dołączył: 21 Paź 2018 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Nie 5:33, 11 Sie 2019 Temat postu: Gaźnik K302 |
|
|
Potrzebuję pomocy, bo już mi ręce opadają
Pacjent M72 56r.
Po remoncie mam czarne suche świece. Świece padają mi jak muchy. Instalacja 12V. Cewka 12V. Próbowałem już wszystkiego, mam bardzo małe doświadczenie więc proszę o waszą pomoc. Może źle ustawiony zapłon, może gaźnik - już sam nie wiem. Będę odpowiadać na pytania, aby znaleźć problem. Dzięki |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 8:06, 11 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Ile km zrobiłeś po remoncie? Jaka kompresja? Jakie świece? Ile pali?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
kamyk
Dołączył: 21 Paź 2018 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Nie 17:32, 11 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Po remoncie zrobiłem około 200 km. Kompresji nie mierzyłem, ale kompreche ma. Świece miałam ruskie jak i polskie. Co nie wkręciłem były czarne i szybko padały. Ile pali nie wiem, ile wleje. Iglice ustawiłem na najwyższym możliwym. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 17:42, 11 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Zrób jeszcze z 200 km, 300-500 potrzeba na dotarcie pierścieni. Iglice na środek, jak rozumiem obecnie są w górnym położeniu, maksymalnie podniesione. Sprawdź ile faktycznie pali.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
kamyk
Dołączył: 21 Paź 2018 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Nie 18:27, 11 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Świece jakie mam to: Ruskie A11-3 i champon rn12yc.
Iglice przestawie, ale czemu są okopcone czarne i czemu padają? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 19:26, 11 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Czarne są od oleju lub/i nadmiernej ilości paliwa. To powoduję przebicie > padanie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
kamyk
Dołączył: 21 Paź 2018 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Nie 20:47, 11 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
No właśnie tak podejrzewałem, oleju to nie ma. Okopcenie jest od spalania. Padanie świec chyba od nadmiernej temperatury, ale jak ustawić w K302 mniejszą dawkę paliwa lub czy nie jest to spowodowane złym ustawieniem zapłonu? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 21:09, 11 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
W dolniaku zapłon ma być około 9 mm przed ZZ. Do tego musi być zdjęta głowica. Za dawkę paliwa przy wolnych obrotach głównie odpowiada ustawienie składu, średnie to iglica przepustnicy a max obroty to dysza główna. Zmiana dowolnego parametru ma wpływ na pracę w pozostałym zakresie obrotów, tyle że w mniejszym stopniu.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
kamyk
Dołączył: 21 Paź 2018 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Pon 7:28, 12 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Padanie świec jest bardziej spowodowane złym ustawieniem zapłonu, czy za bogatą mieszanka? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 8:03, 12 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Mieszanką. |
|
Powrót do góry |
|
|
|