Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukS
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 332 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Staszów - świętokrzyskie
|
Wysłany: Wto 10:38, 05 Kwi 2011 Temat postu: Dysze gaźników |
|
|
Czy w gaźnikach K62 i pokrewnych były stosowane dysze główne paliwowe mniejsze niż o przepustowości 165?
Potrzebuję takiej w okolicach 110-120. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 11:01, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem bo to jedne z najbardziej pogardzanych gaźników. Ale i tak nie kupisz osobno ruskich wiec nie lepiej zamówić w odpowiedniej firmie i sprawdzić.
Tak przy okazji pewnie wypadało by wspomnieć do jakiego silnika bo może ktoś przerabiał temat. A jak ma zgadywać czy to do iża, kaczki czy tuły albo dniepra to pewnie sobie da spokój. |
|
Powrót do góry |
|
|
mysia Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 262 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: Wto 15:38, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Gaźniki z rodziny K-62 stosowano w niżej wymienionych motocyklach:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie udało mi się znaleźć pełnego zestawienia przepustowości dysz.
Gaźniki z symbolem D miały dysze o przepustowości 260 cm3/min, z symbolem I: 270 cm3/min.
Gaźniki S i K, czyli do najmniejszych z tej listy, 125-centymetrowych Mińsków, miały dysze o przepustowości 170 i 180. |
|
Powrót do góry |
|
|
LukS
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 332 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Staszów - świętokrzyskie
|
Wysłany: Wto 16:04, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Mój (dostałem w prezencie uszkodzony) to K62C z Mińska.
Dysza jest jednak 175.
Miałem go założony w Awo na czas remontu gaźnika oryginalnego BVF.
Remont się przeciągnął, nie wyszedł do końca dobrze i będzie jeszcze trwał więc muszę się posiłkować na razie tym K62C.
Jego uszkodzenie polega na nieszczelnej jednej komorze pływaka (tworzywo).
Nieszczelność jest w okolicach uchwytu zaworka.
Próbowałem to kleić epoksydem ale się rozpuścił.
Nabrał do połowy paliwa, efekt wiadomy.
Dysza jest spora i to daje spore zużycie paliwa, dlatego chcę dać mniejszą.
Ogólnie nie sprawował się źle kiedy pływak nie był obciążony.
Dało się ustawić wolne i miał równe odejście bez czkawek, choć dostawał za dużo paliwa.
Nie jest wyeksploatowany, miał jeszcze niewyłamany ogranicznik podniesienia przepustnicy.
Ponownie spróbuję podejść pływak, może uda się go uszczelnić przed powrotem do BVF ale dyszę główną widocznie będę musiał dorobić.
Porady na uszczelnienie pływaka?
Ostatnio zmieniony przez LukS dnia Wto 16:05, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:00, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A jak wygląda ten pływak? Może będzie pasował od K65?
Komplet remontowy do K65 można kupić
np.: [link widoczny dla zalogowanych]
Jest pewna różnica z uchwytami do zaworków w pływakach z różnych modeli - są niezamienne choć niby to samo - trzeba się dokładniej przyjrzeć. A może to kwestia różnicy lewy, prawy - nie pamiętam.
Ostatnio zmieniony przez gobert dnia Wto 19:02, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
LukS
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 332 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Staszów - świętokrzyskie
|
Wysłany: Wto 19:38, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdzę L czy P i chyba zaryzykuję bo wygląda niemal na to samo. |
|
Powrót do góry |
|
|
igor
Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:55, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
w gaznikach k 65 niema roznicy prawy lewy,a plywak jest ten sam co w k 62 |
|
Powrót do góry |
|
|
igor
Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:04, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
luks bede w staszowie 12 04 moge ci przywiesc gaznik k 68 to miejwiecej to samo tylko przepustnica okragla mnie nie potrzebny |
|
Powrót do góry |
|
|
Zwierzak
Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce i okolice
|
Wysłany: Wto 22:20, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Mam używany pływak do K-65. Tylko jak Ci go podrzucić?
Zwierzak |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:52, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A jakby kto chciał to ja mam zaworki do któryś z tych gaźników do dodania. W uchwytach różnic nie widziałem, ale w samych zaworkach i gniazdach już tak. Niewielkie ale nie pasują. |
|
Powrót do góry |
|
|
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 5:08, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Już wiem, chyba sobie przypomniałem, pływak z gaźnika K-65 nie pasuje do gaźników K-68 choć na pierwszy rzut oka wyglądają podobnie. Nie ma rozróżnienia lewy - prawy. |
|
Powrót do góry |
|
|
LukS
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 332 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Staszów - świętokrzyskie
|
Wysłany: Śro 6:53, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | bede w staszowie 12 04 moge ci przywiesc gaznik k 68 to miejwiecej to samo tylko przepustnica okragla mnie nie potrzebny |
Igor: Jaką średnicę gardzieli ma ten gaźnik?
Cytat: | Mam używany pływak do K-65. Tylko jak Ci go podrzucić?
Zwierzak |
Mogłem zacząć ten temat wcześniej, to byś mi go przywiózł w minioną niedzielę.
Ale w sumie to grzebałem w sobotę, próbując ustawić BVF i wtedy sprawdzająco zaglądnąłem do K62.
Dysza główna w tym gaźniku ma gwint M5x08 czyli zwykły.
Może uda mi się przerobić dysze z BVF (mam ich kilka) bo są M6 czyli naddatek jest. |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Śro 20:40, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | Nie wiem bo to jedne z najbardziej pogardzanych gaźników. Ale i tak nie kupisz osobno ruskich wiec nie lepiej zamówić w odpowiedniej firmie i sprawdzić.. |
Można kupić dysze osobno, np w sklepie w Kijowie. Jakbyś, LuKS, dał cynę tydzień wcześniej, to bym ci kupił, bo dzisiaj właśnie stamtąd wróciłem. |
|
Powrót do góry |
|
|
igor
Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:41, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
28 mm |
|
Powrót do góry |
|
|
yurko
Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 6:48, 08 Kwi 2011 Temat postu: Re: Dysze gaźników |
|
|
LukS napisał: | Czy w gaźnikach K62 i pokrewnych były stosowane dysze główne paliwowe mniejsze niż o przepustowości 165?
Potrzebuję takiej w okolicach 110-120. |
135 są w gaźnikach к63Ф. takie gaźniki zastosowywały się w motocyklach к-750м. |
|
Powrót do góry |
|
|
|