Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dymi na biało, brak mocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcinnn6




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Pią 10:52, 10 Cze 2016    Temat postu: Dymi na biało, brak mocy

wiem temat przerabiany czytałem tez na tym forum ale opisze objawy jakie sa u mnie:

- po przejechaniu około 100km, motocykl przy ruszaniu na jakimś skrzyżowaniu puścił chmurę białego dymu z jednego garka. Ale taką konkretną. Podczas powrotu cały czas już z kopcił raz mniej raz więcej.
- dzisiaj jak odpaliłem to już nie dymi może bardzo delikatnie, ale mniejsza moc jest czuć to. Trochę pojeździłem ale nie dużo, tak więc nawet teraz się nie zagrzał mocno.
- zauważyłem że pod cylindrem uszczelka tak jakby się wysunęła trochę

. zapłon elektroniczny potomka, gaźniki pekary k68 ruskie i generalnie wszystko chodziło cacy. Trochę problem z odpalaniem, bo do tej pory palił od strzała teraz za trzecim czwartym razem. Czy to może być kwestia tej uszczelki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 15:57, 10 Cze 2016    Temat postu:

Na biało to olej idzie na cylinder. Zatarte lub zapieczone pierścienie. Jak górny silnik to uszczelniacze zaworowe, prowadnice mogą jeszcze być.
Wojtek

PS
Mało istotne jaki zapłon, gaźniki, natomiast typ silnika ułatwił by sprawę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcinnn6




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Pią 16:04, 10 Cze 2016    Temat postu:

no tak zapomniałem o tym napisać, dniepr mt9 górnozaworowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 16:08, 10 Cze 2016    Temat postu:

To jeszcze mogło coś zatkać rurkę powrotu oleju z głowicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcinnn6




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Pią 16:30, 10 Cze 2016    Temat postu:

sprawdziłem ciśnienie na lewym garku (tym co zadymił) 6 a na prawym trochę ponad 6. świeca na lewym była czarna, aż taka jakby z nagarem a prawa elegancko kawka z mlekiem - i jeszcze zrobiłem próbę olejową na lewym skoczyło prawie do 8 - wiem co to oznacza nieszczelność tłok cylinder. Na prawym nie było dużej różnicy trochę skoczyło do około 7.

co dalej? ściągać głowice i sprawdzić szczelność zaworów? potem cylindry tłoki. Czy w takim przypadku trzeba dół silnika też profilaktycznie ruszać? nie wiem za bardzo co dalej i ew. jakie to koszty pociągnie za sobą


Ostatnio zmieniony przez Marcinnn6 dnia Sob 14:51, 11 Cze 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin