Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Śmigiel T
Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 15:27, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Kiedyś czytałem w jakimś piśmie, chyba Świecie Motocykli że:
Dodatek zmniejsza postęp wypalania zaworów o rząd wielkości (były tam przytoczone wyniki badań), poza tym występuje zjawisko "pamięci" - coś w tej materii że osad na zaworach z tych dodatków utrzymuje się jakiś czas i nie jest konieczne dodawanie specyfiku do każdego tankowania tylko można co drugi bak.
Artykuł był rzeczowy i wierzę te teorie. Leję dodatek co ok drugi bak i myślę że ma znaczenie czy zawory się wypalą bo np 2tyś czy 20tyś km. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 20:23, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Tyle że ja na ołowiowej miałem zrobione jakieś 6tyś i teraz podobnie zrobiłem około 6tyś na bezolowiu z dodatkiem. I po 12tyś zawory mam do roboty. Wał i tłoki zdrowe.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:28, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Tyle że ja na ołowiowej miałem zrobione jakieś 6tyś i teraz podobnie zrobiłem około 6tyś na bezolowiu z dodatkiem. I po 12tyś zawory mam do roboty. Wał i tłoki zdrowe.
Wojtek |
Zakładałbym, ze jeśli jak mówisz masz tulejowane cylindry to nowe nie były. Zresztą sam mówisz ze szukasz nadwymiarowych zaworów wiec możliwe ze to przez rozhuśtane prowadnice. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 20:44, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Proszę się zapoznać
[link widoczny dla zalogowanych]
i dyskusji ciąg dalszy |
|
Powrót do góry |
|
|
w_brat Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 7:24, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
No to jeszcze dodajmy to na gniazda i po problemie dodatków do paliw
[link widoczny dla zalogowanych]
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
LukS
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 332 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Staszów - świętokrzyskie
|
Wysłany: Pią 17:25, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Znam stellit i napawałem nim wyrobione wodziki w skrzyni biegów.Pomogło im.
Trzeba jednakże mieć na uwadze, iż w przypadku tarcia dwóch współpracujących elementów zużywać powinien się ten, który jest tańszy i łatwiejszy w wykonaniu.
Nie wszystko zatem musi być "wieczne" ale warto szukać sposobów do podniesienia sprawności. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 20:23, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
[quote="w_brat"]No to jeszcze dodajmy to na gniazda i po problemie dodatków do paliw
Zaraz zaraz ,a co wówczas z naszymi pseudo mechanikami na emeryturę niektórzy za młodzi |
|
Powrót do góry |
|
|
|