Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 18:58, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ruskie i kitajskie K68 to nie to samo. Sam mam kitajskie w Dnieprze. Sporo z nimi walczyłem i dalej nie to jest co powinno.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Kasztan
Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:23, 18 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Założę pekary jak przyjdą i dam relację. Pozddawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Kasztan
Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 1:43, 20 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Kolejne pytanie dla kolegów, dzisiaj podczas jazdy zaniepokoiły mnie dźwięki dochodzące z dyfra na wózku (napędowiec), przy odpuszczeniu gazu z okolicy dyfra na wózku dobiega typowy zgrzyt, dla mnie identyczny jak w c360 również przy odpuszczaniu gazu czy to normalne? Nic się tam nie grzeje, profilaktycznie rozłoże bo mogłem źle podystansować |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek78
Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 239 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Sob 6:03, 20 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Rozbieraj.Tam musi byc cisza,ew.lekkie wycie jak tryby zużyte. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kasztan
Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:01, 21 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
No to faktycznie czeka mnie rozbiórka, jak właściwie powinno się dystansować na wózku? |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 1:17, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Na wózku powinno się dystansować przez odgrodzenie płytą za sklejki, wypiciem 12 piw, lub przez maksymalne wychylenie w prawo z jednoczesnym ostentacyjnym odwróceniem głowy (metoda polecana dla kobiet)... |
|
Powrót do góry |
|
|
Kasztan
Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:33, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Nie obraź się kolego, ale atencji swoim wpisem nie zyskałeś |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 10:52, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Jak czyją
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek78
Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 239 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Pon 13:25, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Klin ciasno wchodził jak montowałeś? |
|
Powrót do góry |
|
|
Kasztan
Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:41, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamiętam to tak, jak rozbiorę na weekend to posprawdzam od nowa wszystko ale wydawało mi się że dobrze poskładałem stąd zdziwienie |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:44, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Poczucie humoru to indywidualna właściwość - nie obraziłem się .
Czasami warto rozbić monolit ultraprofesjonalizmu, który przytłacza swym cieniem radosną twórczość jaką jest próba odwrócenia entropii układów M72, K750 i pochodnych.
A zilustruję to filmem instruktażowym jak dystansować dyfer Made in CCCP, nie żadne farby, odciski, sprawdzanie kontrola - tylko stuku - puku, mikrometr w łapie, siknąć na czarny mat i hajda po zaworach TUTAJ
Niestety na dystansowanie w wózku nie mam filmu - ale myślę, że rosyjska metodologia nada się i na niego
Ostatnio zmieniony przez marcello dnia Pon 22:45, 22 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 23:58, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ten film jest do dupy. Gość bez pojęcia poskładał przekładnię bez dystansowania. To nie ma prawa działać.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 5:39, 23 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Myślę, że to chyba o to chodziło
ten filmik to trochę w formie żartu |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 20:08, 23 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Bingo.
Tłumaczy też dlaczego wszystkie "wyremontowane" na wschodzie prawdziwki nadają się od razu na warsztat . Szczególnie te w czarnym macie |
|
Powrót do góry |
|
|
Spiker
Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 289 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 13:42, 24 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Filmik rzeczywiście pokazuje uproszczoną wersję dystansowania przekładni, i toporne metody (to zardzewiałe kowalskie imadło) ale ... uświadomiłem sobie, że jeszcze nie widziałem rzetelnego kompleksowego opisu tej procedury, zgodnej ze sztuką. Każdy mówi / pisze ogólnikami - gdzie dawać podkładki, itp. ale bez praktycznych szczegółów, co próbował jednak nadrobić (być może nieudolnie) autor filmiku.
Wiadomo, że wieloma próbami trzeba uzyskać efekt minimalnego luzu i jednocześnie lekkiej pracy przy jak najpełniejszym styku powierzchni zębów ataku i talerza. Ale w jakiej najlepiej kolejności, czym i jak wykonywać i sprawdzać to już najczęściej jest pominięte. Ktoś nawet pisał, że wie gdzie kupić twarde podkładki dystansowe w potrzebnych wymiarach ... ale nie powie. Jeśli nie było to proponuję nowy wątek. (admin może wydzielić z tego) Jak było to proszę o linka. Dystansowanie jeszcze przede mną - dopiero wchodzę w sowieckie boksery - dotychczas były same łańcuchowce. Z pewnością na logikę bym sobie sam poradził - to tylko kwestia ilości prób, ale uwzględnianie rad praktyków i uczenie się na błędach innych jest zawsze przydatne. Katalogowo jest kilka zmiennych - podkładki na ataku i pod łożyskiem talerza, pierścień oporowy zabieraka, uszczelka. Właściwa strategia gwarantuje więc odpowiedni efekt przy jak najmniejszym nakładzie pracy.
Ciekawe jak dystansowali w fabryce przy masowej produkcji? Raczej unikali wielokrotnego żmudnego rozbierania i badania śladów na tusz.
Nawiasem mówiąc mam nowy komplet kół przekładni głównej produkcji WZM - jeszcze w całości pomiedziowany. Chciałbym więc uniknąć jego zniszczenia przez błędy nieprawidłowego wydystansowania chociażby.
Ostatnio zmieniony przez Spiker dnia Śro 13:52, 24 Maj 2017, w całości zmieniany 6 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|