Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dobry mechanik i problem z MW750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 18:58, 15 Maj 2017    Temat postu:

Ruskie i kitajskie K68 to nie to samo. Sam mam kitajskie w Dnieprze. Sporo z nimi walczyłem i dalej nie to jest co powinno.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:23, 18 Maj 2017    Temat postu:

Założę pekary jak przyjdą i dam relację. Pozddawiam Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 1:43, 20 Maj 2017    Temat postu:

Kolejne pytanie dla kolegów, dzisiaj podczas jazdy zaniepokoiły mnie dźwięki dochodzące z dyfra na wózku (napędowiec), przy odpuszczeniu gazu z okolicy dyfra na wózku dobiega typowy zgrzyt, dla mnie identyczny jak w c360 również przy odpuszczaniu gazu Very Happy czy to normalne? Nic się tam nie grzeje, profilaktycznie rozłoże bo mogłem źle podystansować
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek78




Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Sob 6:03, 20 Maj 2017    Temat postu:

Rozbieraj.Tam musi byc cisza,ew.lekkie wycie jak tryby zużyte.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:01, 21 Maj 2017    Temat postu:

No to faktycznie czeka mnie rozbiórka, jak właściwie powinno się dystansować na wózku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 1:17, 22 Maj 2017    Temat postu:

Na wózku powinno się dystansować przez odgrodzenie płytą za sklejki, wypiciem 12 piw, lub przez maksymalne wychylenie w prawo z jednoczesnym ostentacyjnym odwróceniem głowy (metoda polecana dla kobiet)...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:33, 22 Maj 2017    Temat postu:

Nie obraź się kolego, ale atencji swoim wpisem nie zyskałeś
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 10:52, 22 Maj 2017    Temat postu:

Jak czyją Very Happy
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek78




Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Pon 13:25, 22 Maj 2017    Temat postu:

Klin ciasno wchodził jak montowałeś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:41, 22 Maj 2017    Temat postu:

Z tego co pamiętam to tak, jak rozbiorę na weekend to posprawdzam od nowa wszystko ale wydawało mi się że dobrze poskładałem stąd zdziwienie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 22:44, 22 Maj 2017    Temat postu:

Poczucie humoru to indywidualna właściwość - nie obraziłem się Smile.
Czasami warto rozbić monolit ultraprofesjonalizmu, który przytłacza swym cieniem radosną twórczość jaką jest próba odwrócenia entropii układów M72, K750 i pochodnych.

A zilustruję to filmem instruktażowym jak dystansować dyfer Made in CCCP, nie żadne farby, odciski, sprawdzanie kontrola - tylko stuku - puku, mikrometr w łapie, siknąć na czarny mat i hajda po zaworach Smile TUTAJ

Niestety na dystansowanie w wózku nie mam filmu - ale myślę, że rosyjska metodologia nada się i na niego Smile


Ostatnio zmieniony przez marcello dnia Pon 22:45, 22 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 23:58, 22 Maj 2017    Temat postu:

Ten film jest do dupy. Gość bez pojęcia poskładał przekładnię bez dystansowania. To nie ma prawa działać.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czyzyk




Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 5:39, 23 Maj 2017    Temat postu:

Myślę, że to chyba o to chodziło
ten filmik to trochę w formie żartu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:08, 23 Maj 2017    Temat postu:

Bingo.

Tłumaczy też dlaczego wszystkie "wyremontowane" na wschodzie prawdziwki nadają się od razu na warsztat Smile. Szczególnie te w czarnym macie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spiker




Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 13:42, 24 Maj 2017    Temat postu:

Filmik rzeczywiście pokazuje uproszczoną wersję dystansowania przekładni, i toporne metody (to zardzewiałe kowalskie imadło) ale ... uświadomiłem sobie, że jeszcze nie widziałem rzetelnego kompleksowego opisu tej procedury, zgodnej ze sztuką. Każdy mówi / pisze ogólnikami - gdzie dawać podkładki, itp. ale bez praktycznych szczegółów, co próbował jednak nadrobić (być może nieudolnie) autor filmiku.
Wiadomo, że wieloma próbami trzeba uzyskać efekt minimalnego luzu i jednocześnie lekkiej pracy przy jak najpełniejszym styku powierzchni zębów ataku i talerza. Ale w jakiej najlepiej kolejności, czym i jak wykonywać i sprawdzać to już najczęściej jest pominięte. Ktoś nawet pisał, że wie gdzie kupić twarde podkładki dystansowe w potrzebnych wymiarach ... ale nie powie. Jeśli nie było to proponuję nowy wątek. (admin może wydzielić z tego) Jak było to proszę o linka. Dystansowanie jeszcze przede mną - dopiero wchodzę w sowieckie boksery - dotychczas były same łańcuchowce. Z pewnością na logikę bym sobie sam poradził - to tylko kwestia ilości prób, ale uwzględnianie rad praktyków i uczenie się na błędach innych jest zawsze przydatne. Katalogowo jest kilka zmiennych - podkładki na ataku i pod łożyskiem talerza, pierścień oporowy zabieraka, uszczelka. Właściwa strategia gwarantuje więc odpowiedni efekt przy jak najmniejszym nakładzie pracy.
Ciekawe jak dystansowali w fabryce przy masowej produkcji? Raczej unikali wielokrotnego żmudnego rozbierania i badania śladów na tusz.
Nawiasem mówiąc mam nowy komplet kół przekładni głównej produkcji WZM - jeszcze w całości pomiedziowany. Chciałbym więc uniknąć jego zniszczenia przez błędy nieprawidłowego wydystansowania chociażby.


Ostatnio zmieniony przez Spiker dnia Śro 13:52, 24 Maj 2017, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 7 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin