Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 7:17, 14 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Sama gondole ściągnij jak chcesz mieć wygodnie bo to jest tylko kilka śrubek i kabli nie ruszasz a cala rama z błotnikiem i kablami pozostanie na miejscu ))).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 7:18, 14 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pon 14:39, 14 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | Po pierwsze dolej sobie dodatku olowiowego do paliwa |
Ktoś to jeszcze leje? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:34, 14 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Leją. Sprzedaję to w firmie. Wiec nie mówię, że to już w paliwie jest. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kasztan
Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:00, 14 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Ja dodatek Castrola kupiłem, szkoda że na razie brak czasu na rozeznanie i regulacje czyli nawet jeśli silnik ma bardzo mało najechane od remontu to mogę poprzestać lanie mixolu i zastąpić go po prostu tym dodatkiem? |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Pon 22:37, 14 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Tak dodatek fajna sprawa silnik o wiele lepiej pracuje. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:47, 14 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
balu napisał: | Tak dodatek fajna sprawa silnik o wiele lepiej pracuje. |
Dzieki Balu. Do dziś nie wiedziałem kto pisze pozytywne opinie pod caramizerami, magnetyzerami i resztą czarów z mleka. Teraz już wiem |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 7:55, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
brzytwa napisał: | Dawid1981 napisał: | Po pierwsze dolej sobie dodatku olowiowego do paliwa |
Ktoś to jeszcze leje? |
Ja to leje nawet do ruska z BMW:)))) .Z castrola kupuje od kilku lat bo sie lepiej oplaca i silnik miekko na tym chodzi i napewno lepiej a jak sciągałem gary z dolniaka po 15 tys to zawory wygladaly jak nowe .Silnik ma lepsze wolne obroty i jest elastyczniejszy.
Te silniki nie sa przystosowane do takiej liczby oktanowej jak jest obecnie tylko duzo mniejszej.
Mam to sprawdzone bo jak ktos nie lal to mu sie szybciej wysypaly zawory a bylo wszystko identyczne jak w moim rusku.Najbardziej sie to odczuje na długich trasach ale jak ktoś jezdzi ruskim po fajki i piwo do monopolu to nie bardzo )) hahaha.
Wiem ,wiem ponabijacie się ale ja tam wiem swoje:))).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 8:59, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Wto 20:37, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
A ja leje oryginalne ruskie paliwo na nasze po 2,30zeta ,bo mam 50 kilosów do granicy |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Wto 21:08, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Steegen napisał: | A ja leje oryginalne ruskie paliwo na nasze po 2,30zeta ,bo mam 50 kilosów do granicy |
76 czy 92? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 9:52, 16 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Steegen napisał: | A ja leje oryginalne ruskie paliwo na nasze po 2,30zeta ,bo mam 50 kilosów do granicy |
Jakbym mial blisko tez bym lal )))) moj znajomy tez ma dostep i mowi ze najlepiej na tym jedzie:))) |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Śro 19:24, 16 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Marcin-organizator napisał: | Steegen napisał: | A ja leje oryginalne ruskie paliwo na nasze po 2,30zeta ,bo mam 50 kilosów do granicy |
76 czy 92? |
92 |
|
Powrót do góry |
|
|
Kasztan
Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:09, 16 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Po dzisiejszym dniu mam kaśkowstręt ale chyba się wszystko wyjaśniło. Zacząłem od regulacji zaworów ale tylko na prawym cylindrze (tym który źle chodził), zrobiłem co trzeba, wyprowadziłem go na podwórko, zapalił bardzo ładnie i pracował jak nigdy dotąd. Wstępnie go zagrzałem i pojechałem na objazd osiedla, ale jak zwykle po 300 metrach jeden cylinder poszedł, drugi słabł z każdą chwilą że nie dojechałem do domu... Zdenerwowany do granic sprawdziłem że to prawy znowu nie chodzi, lewy zapalał co któryś kop ale działał a z prawego jakiś dymek polatywał co przyagzowałem (prawy gaźnik był strasznie zimny, świeca czarna, lewy w normalnej temperaturze ale świeca też jakaś taka ani kawa z mlekiem ani czarna, taka jaką wsadziłem to chyba zbyt mało paliwa bo była strasznie gorąca albo za mało pochodził żeby zebrać nalot). Odczepiłem gondolę, zapalam drugi raz, patrzę skąd leci dymek i płyn który cały czas wydobywał sie na głowicę (myślałem że to paliwo ze świecy polatywało), a tam nic konkretnego, delikatna dziurka, jak na zdjęciach. W miejscu wskazanym strzałką widać w dziurce kawałek mosiężnej wkładki. Wydaje mi się że póki silnik był zimny nie działała rozszerzalność a potem lipa. [link widoczny dla zalogowanych]
I tu rodzi się pytanie małe, skoro w lewym garnku mam 7 bar to chyba nie muszę dłubać przy zaworach (chyba tego nie lubię) czy powinienem to jeszcze sprawdzić ?
Ostatnio zmieniony przez Kasztan dnia Śro 21:25, 16 Gru 2015, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kasztan
Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:17, 16 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
I czy jest to naturalny objaw że kiedy przelewam lewy gaźnik to paliwo przelewa się po 15 sekundach pompowania a prawy tylko nacisnę i od razu wodospad, wydaje mi się że może zbyt duży poziom mam w tym gaźniku ale jeszcze tego nie mierzyłem, co myślicie?
Ostatnio zmieniony przez Kasztan dnia Śro 23:28, 16 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Czw 7:11, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jak odepniesz zastrzały i odchylisz motor na lewy garnek dasz rade zdjac cylinder
Sprawdziłem w emce |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 7:34, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Kasztan napisał: | I czy jest to naturalny objaw że kiedy przelewam lewy gaźnik to paliwo przelewa się po 15 sekundach pompowania a prawy tylko nacisnę i od razu wodospad, wydaje mi się że może zbyt duży poziom mam w tym gaźniku ale jeszcze tego nie mierzyłem, co myślicie? |
Myślę ze z jednej rury na kraniku leci dobrze a z drugiej ledwo co hahahahahahhahaha:))) to typowe.
Dlatego najlepiej sciagnąc bak i zaslepic oryginalne miejsce spawając ,uciąć te chore rurki pod spodem i tez zzaspawać otwory i wspawać nowe dwa króćce pod kraniki od quada ale przesunąć kraniki do tylu troche i na zewnątrz zeby juz bylo pod silnik bmw jak Ci sie coś odwidzi:))) i masz jeden problem z ruską materią z glowy.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 7:35, 17 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|