Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grigorius
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pią 16:30, 08 Sty 2016 Temat postu: Dniepr połączenie gaźnik - głowica. |
|
|
Przyszedł czas na wywalenie starych gaźników i zamontowanie k68. Jednak chyba przyszedł też czas na pierwsze zderzenie z ukraińską jakością. Odkręciłem gaźniki, zwaliłem stare uszczelki, lekko podczyściłem otwór, do którego przykręca się gaźnik w głowicy po czym przejechałem palcem i wyczułem na lewej głowicy, że jest bardzo nierówna powierzchnia. Gdy macam palcem to wyczuwam taki jakby pagórek w jednym miejscu. Mimo, że fachowiec ze mnie żaden to domyślam się, że lewe powietrze będzie łapać.
W związku z tym mam pytanie, czy jest możliwość zastosowania jakichś miękkich uszczelek aby te nierówności wyłapały i czy w ogóle da się to w ten sposób uszczelnić? Myślałem o takich uszczelkach w płynie co po wyschnięciu są jak plastelina, taki niby sylikon. Czy raczej zostaje zwalanie głowicy i na frezarkę?
Przyznam, że chciałem nim trochę pojeździć zanim zacznę remont kapitalny silnika. Ale z lewym powietrzem to się nie uda niestety.
Ostatnio zmieniony przez grigorius dnia Pią 16:31, 08 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 17:13, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Wyrównaj ile sie da plaskim pilnikiem jak nie masz innych mozliwosci i kup te grube uszczelki z aukcji .Czsaami nie rob szlifierka bo popsujesz. |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 423 Przeczytał: 8 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Pią 23:56, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | Wyrównaj ile sie da plaskim pilnikiem jak nie masz innych mozliwosci i kup te grube uszczelki z aukcji .Czsaami nie rob szlifierka bo popsujesz. |
Jak drobnym pilnikiem pojeździsz dłużej po amelinium to pilnik będzie do wyrzucenia bo miekki stop zapcha weń rowki;) |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4057 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 6:47, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Pilnik się czyści przy pomocy zwykłej ręcznej szczotki drucianej. Zgodnie z rowkowaniem w dwie strony.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
grigorius
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 7:33, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Jestem w stanie poświęcić pilnik na rzecz choćby kilku przejażdżek. Dziś będę próbował, zobaczymy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 19:22, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Pilnik się czyści przy pomocy zwykłej ręcznej szczotki drucianej. Zgodnie z rowkowaniem w dwie strony.
Wojtek |
Dokladnie tak )))) |
|
Powrót do góry |
|
|
grigorius
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 20:22, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem dziś próbę przykręcając do głowicy redukcję uprzednio montując tą grubą uszczelkę termiczną z allegro. Po dokręceniu na maksa sprawdziłem szczelinomierzem i w jednym miejscu wchodzi w szczelinę między uszczelką a głowicą blaszka 0,15mm. |
|
Powrót do góry |
|
|
BALON
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pszczyna
|
Wysłany: Sob 20:42, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
To wypełnij nierówności odrobiną sylikonu/ pasty uszczelniającej i będzie dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4057 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 21:48, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Nie będzie dobrze! Paliwo rozpuści. To trzeba wyrównać. Prawdopodobnie przez zbyt mocne dokręcenie zdeformowałeś redukcję. Odkręć i przyłóż do szyby w celu sprawdzenia. Prostowanie odradzam, pozostaje planowanie.
Wojtek
W ostateczności zamontuj dwie uszczelki. |
|
Powrót do góry |
|
|
grigorius
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 8:51, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Nie nie, jeszcze nic nie robiłem tylko przykręciłem redukcję z uszczelką w celu zmierzenia szczelinomierzem jakie dziury powodują te nierówności w miejscu przykręcenia gaźnika i wyszło 0,15mm. Teraz zamierzam pobawić się trochę pilnikiem i też ostrożnie bo jak się domyślam machając na oślep mogę jeszcze bardziej popsuć niż poprawić . Redukcje są proste a Białorusin widać było ratował się 3 uszczelkami wymazanymi silikonem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 14:31, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Jedne redukje sa idealne rowne a drugie porazka na maxa bo krzywe nierowne itd dlatego zawsze je planuje i jest iglaaaaaaaaaaa. |
|
Powrót do góry |
|
|
|