Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andy
Dołączył: 06 Wrz 2016 Posty: 88 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 23:40, 11 Lut 2017 Temat postu: Cylindry i tłoki K750 a paliwo |
|
|
Witajcie,
szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi jak się ma obecne paliwo wysokooktanowe do cylindrów i tłoków w K750.
Widziałem, że ktoś oferuje na allegro cylindry i tłoki robione współcześnie w Niemczech. Rozpoczynam remont i nie wiem czy mam kupić taki zestaw czy zostawić stare cylindry z tłokami lub kupić oryginały NOS.
Co mi poradzicie w tej sprawie? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 16 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 10:33, 12 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Oktany to nie problem, gorzej że bezołowiowe.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
nagar
Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 80 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 14:26, 12 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Układ stare cylindry i najbardziej dostępne tłoki dadzą spokojnie radę.
Konstrukcyjnie silnik dolnozaworowy nie jest wstanie wykorzystać możliwości benzyny wysokooktanowej.
Z tego co się orientuje to najpierw były silniki dolnozaworowe a dopiero potem benzyna z dodatkiem ołowiu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
old1977
Dołączył: 29 Sty 2017 Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolny śląsk
|
Wysłany: Nie 19:14, 12 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
można zastosować dodatek UNIBEN który zastępuje ołów w bezołowiwce lub np UNIKAT+
Ostatnio zmieniony przez old1977 dnia Nie 19:19, 12 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 127 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:55, 12 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Z benzyną wysokooktanową masz taki problem że jest bardziej sucha i mniej gęsta, i jak będziesz jeździł na lotniczej 110 to dolej troche miksola. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 16 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20:46, 12 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Główny problem to miękkie żeliwne gniazda zaworowe, one wymagają dodatku.
Wojtek
PS
Nagar, poziom twej ignorancji jest już ogólnie znany, nie musisz go stale udowadniać. |
|
Powrót do góry |
|
 |
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 21:43, 12 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Dolniaki duzo lepiej chodza na paliwie z dodatkiem. |
|
Powrót do góry |
|
 |
nagar
Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 80 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 21:59, 12 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Główny problem to miękkie żeliwne gniazda zaworowe, one wymagają dodatku.
Wojtek
PS
Nagar, poziom twej ignorancji jest już ogólnie znany, nie musisz go stale udowadniać. |
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Andy
Dołączył: 06 Wrz 2016 Posty: 88 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 22:06, 12 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
OK, bardzo dziękuję za konstruktywne informacje. Pozostanę więc przy oryginalnych podzespołach ale z dodatkiem+
Mam jeszcze dwa pytania:
Pierwsze to jakii jest właściwie nominalny rozmiar cylindra i tłoka do K750 z 1966 roku?
Pytanie drugie to czy wózek boczny z oryginalnym podwoziem do M72 pasuje do motocykla BMW R12? Rozumiem, że muszą być pewne różnice ale najważniejsze czy pasuje. Jeśli toś z Was ma zdjęcie porównawcze podwozia wózka BW38 od BMW R12 i wózka od M72 bez pałąka nad błotnikiem to bardzo proszę o podesłanie na PW. Zresztą będę wdzięczny za każde informacje o podobieństwach i óżnicach obu wózków.
Dziękuję za miłe przyjęcie na Waszym Forum. |
|
Powrót do góry |
|
 |
jakubM-72
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Pon 7:10, 13 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Nominał ma wymiar 77.96, co do reszty pytań się nie wypowiadam. Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
jakubM-72
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Pon 7:13, 13 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Podałem wymiar tłoka. Do cylindra trzeba dodać luz (przypuszczam że jest to 7 setek) |
|
Powrót do góry |
|
 |
|