Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emku
Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 11:27, 23 Cze 2011 Temat postu: Chińskie K-37 czyli PZ-28 |
|
|
Witam!
W celu usprawnienia swojej M-72 zakupilem chińskie PZ-28. Mam nadzieje, że trafiłem na zestaw składany przez normalnego chińczyka. Co do montażu i regulacji to co powinienem wiedziec?
Podobno skraca się jakiś trzpień, który blokuje maksymalne otwarcie przepustnicy?
Podobno Warto wymienic pływaki ? to prawda? na jakie jak juz cos?
Pozdrawiam:
Marcin |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Czw 16:32, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja na tych gaźnikach jeżdżę już 2 lata i nie narzekam , w górnym dekielku bywają takie szpindle których trza się pozbyć by przepustnica się max podniosła, pływaki są w nich plastikowe i podobno niektórym się rozpuszczało mocowanie drutosprężynki która trzyma iglicę zaworka , ale u mnie tej przypadłości nie stwierdziłem, kształt pływaków jest ten sam co w k- ileśtam, tylko nie pasują iglice więc może zrobić hybrydę - pływaki stare ruskie plus chińskie iglice, nie twierdzę że zabangla ( nie próbowałem) ale teoretycznie by pasiło, jedynie trzeba by sprawdzić wyporność ( ruskie są cięższe ) i skorygować poziom paliwa. |
|
Powrót do góry |
|
 |
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Czw 20:02, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Do swoich chinoli założyłem na pewien czas pływaki od K-301 ale na iglicach chińskich. Pływaki są dużo cięższe i przelewało paliwo na postoju. W czasie jazdy było całkiem OK. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 21:10, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Gażniki proste i nawet niezłe mam w uralu ,ruskie pływaki ze sprężynką i ewentualnie na iglicy dotocz ze dwa rowki w górę w stronę zaworka .
może się zdarzyć że trzpień od przelewania nie będzie łapał pływaka więc zdejmnij pokrywk i na trzpień daj trochę cyny potem przypasuj |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pią 16:08, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli że moje przemyślenia co do pływaków w dobrą stronę podążały |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 19:04, 25 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
a jeszcze jedno pod śrubki regulacji daj sprężynki bo te nakrętki to porażka |
|
Powrót do góry |
|
 |
emku
Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 19:35, 25 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ok. Wszystkie rady notuje;] Dzis zamontowalem odpaliłem wyregulowałem i jest ok. Pływaki narazie made in china, ale gdy wykopie pływaczki starego typu napewno je zmienie. Niestety jak nie urok to s...ka - w trakcie wypontowywania prądnicy do kadłuba silnika wpadła mi nakrętka ;/ |
|
Powrót do góry |
|
 |
peryskop
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z unii
|
Wysłany: Sob 21:41, 25 Cze 2011 Temat postu: gażniki |
|
|
Witam ja dziś zamontowałem chinszczury podróby k-37 walka trwała parę godzin wcześniej miałem zamontowane orginalne szufladki i powiem tak dziś usłyszałem tz cykanie w mojej kaśce i jestem zawodolony podkładki dystanse kupiłem u łyżwy ok o,8 cm z fajnego miękiego materiału... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 13:16, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kolego straszliwy błąd zrobiłeś.
Zobacz czy przylgnie są proste w co wątpię jeżeli nie to musisz przetoczyć,
i najważniejsze daj twarde podkładki z bakielitu dobrze izoluje i nie wyginają się przylgnie gażnika tylko wtedy musisz dać dwie podkładki uszczelniające
inaczej możesz zniszczyć gażniki jak za mocno dokręcisz na miękkiej podkładce
Przekładki kupisz na alegrowie |
|
Powrót do góry |
|
 |
peryskop
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z unii
|
Wysłany: Nie 13:57, 26 Cze 2011 Temat postu: czyżby straszliwy błąd |
|
|
gażniki są dokręconene lekko z czuciem niestety przy dystansach bakielitowych i 2 podkładkach komora pływaka dotyka bloku niestety... |
|
Powrót do góry |
|
 |
gemini-ah
Dołączył: 17 Lis 2009 Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań-Swarzędz
|
Wysłany: Nie 14:26, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Znajomy wyczytał, na jakiejś niemieckiej stonie, że zalecają tam zmianę dysz w tych gaźnikach na większe. Słyszeliście coś o tym? |
|
Powrót do góry |
|
 |
peryskop
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z unii
|
Wysłany: Nie 14:40, 26 Cze 2011 Temat postu: gażnik |
|
|
tu foty[link widoczny dla zalogowanych]
i tu 2 fota blok już i tak lekko podebrany z 2 strony jeszcze mniej miejsca [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 18:09, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Właśnie jestem na etapie dobierania dyszy paliwowej do chinoli u mnie były 125 i stanowczo za małe może do dolniaka to będą do urala jest za mało może wie ktoś z szanownego forum jakie były w gażnikach k 301 dysze paliwowe to by całkiem rozwiązało sprawę nie musiałbym błądzić sprawdzać po kilka razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
świdro
Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:44, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
nie chce zakladac nowego tematu wiec podepne sie tu: moze ktos wie jakie powinny byc dysze glowne w k37?? |
|
Powrót do góry |
|
 |
profss
Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie
|
Wysłany: Pon 20:54, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
świdro napisał: | nie chce zakladac nowego tematu wiec podepne sie tu: moze ktos wie jakie powinny byc dysze glowne w k37?? |
W ruskich k-37 są 160 dysze,wykręcałem dla Hiusa i w dwóch parach były takie same tylko ze z jednej pary dało się wykręcić,także myślę ze te dysze niebyły dopasowywane tylko fabrycznie takie zakładali w obu parach były takie same 160 |
|
Powrót do góry |
|
 |
|