Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:43, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Skoro było dobrze i nagle nie jest znaczy coś się przestawiło. Sprawdził bym zapłon na obu cylindrach. Dopiero po naprawie walczył z dyszami.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
DrVitt
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 21:50, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki Hius.
No właśnie nic nie przerywa, nie dławi, cały czas wkręca się i na manetce jeszcze luz jest, tyle, że brakuje jakby mocy, wyje, a szybciej jechać nie chce (jak czytam o prędkościach 80-90-100 Kaśkami to jestem w szoku ciężkim:)), albo by chciał ale bym pogubił wszystkie nakrętki:)
Zobaczę z tymi dyszami. Czy po wymianie dyszy głównej trzeba regulować na nowo gaźniory?
Co do ssania, to próbowałem przymykać - zero reakcji:( |
|
Powrót do góry |
|
|
DrVitt
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 21:55, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego Cyrograf, no właśnie rozumuje podobnie, że jeśli stało się to w zasadzie nagle to coś się przestawiło.
Co do zapłonu, hmm, nie ma tam za bardzo co regulować przecież?
Przerwa na przerywaczu 0,4, aparat wyczyszczony, mechanicznie wszystko OK, dźwignia opóźnienia działa jak należy, silnik reaguje na zmiany jak już zapali, iskra prawidłowa |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 21:58, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jak to silnik wyje? Czy mamy rozumieć że silnik zapierdala na maxa a cudak stoi w miejscu? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:58, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Zmiana wielkości przerwy powoduje przestawienie zapłonu, nie wiem co robiłeś.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
DrVitt
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 22:01, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Hius, no z grubsza tak to można ująć silnik wyje, nakrętki już dzwonią luźne, a rosja jedzie 75 maks:) |
|
Powrót do góry |
|
|
DrVitt
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 22:03, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Wojtek no właśnie nic nie robiłem, poza sprawdzeniem podzespołów, które na dzień dobry należy sprawdzić, rozwarcia styków przerywacza nie przestawiałem, jedynie upewniłem się, że jest 0,4 jak ustawiałem wcześniej jak rosja paliła |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 22:04, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Zadzwoń jestem pod tel. 694 128 477 spokojnie nie śpię jeszcze |
|
Powrót do góry |
|
|
DrVitt
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 22:06, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Hius, dziękuje Ci za zaangażowanie, pozwolę sobie zadzwonić jutro coś koło 17-18, może być? będę wtedy jeszcze w pracy, a motocykl mam na hali w razie W. Żona śpi już nie będę jej budzić opowieściami o zapłonie:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 22:11, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Może masz jakieś cudne przełożenie w skrzyni na 4 biegu |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 22:12, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Przecież 60 to idzie wykręcić na 3 biegu |
|
Powrót do góry |
|
|
DrVitt
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 22:24, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
No nie wiem, tego nie zgłębiałem zagadnienia, jak robiłem skrzynie, to nie wnikałem ile zębów mają koła, skupiłem sie na tulejkach, wodzikach i pierdołach innych:)
hmm, generalnie na 4 spokojnie mogę jechać licznikowo 35-40, odkręcić nawet gwałtownie, silnik zacznie się wkręcać aż tak dobije do tych 60-70, takie niskie prędkości na 4 to normalne? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:30, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Hius. To Dolniak a nie Ural. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 22:32, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Dolniak stówę idzie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 6:27, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Dolniak stówę idzie.
Wojtek |
Głowy nie dam, bo dawno ostatnio jeździłem takim wynalazkiem. Ale 60 na trójce?
Hius napisał: | Przecież 60 to idzie wykręcić na 3 biegu |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|