Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chińskie K-37 czyli PZ-28
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 20:12, 03 Kwi 2014    Temat postu:

Kol. Flisak jakie masz oznaczenie na gażnikach do Kaśki powinno być PZ-28 D
Dysza główna paliwa jest od spodu jak odkręcisz tą największą mosiężną mutrę to zobaczysz dyszę wkręconą od dołu w rozpylacz .Wykręć tą dyszę bez rozpylacza i wymień na 100 lub 105 iglicę spróbuj dać na drugą dziurkę od góry przetyczkę wkładasz na górny otwór nie na dolny [ w tych gażnikach można regulować ustawienie iglicy o 1/2]
Na iglicy pływaka dotoczyć ze 3 rowki co 1 mm ale w górę tak aby podwyższyć poziom paliwa [ewentualnie]
Kol. Puzel zabezpieczenie iglicy pływaka na wyższy rowek powoduje zwiększenie poziomu paliwa a nie odwrotnie
TU MASZ NAMIAR NA DYSZE 3zł ZA SZT JAKIE CHCESZ PROPONUJĘ 100,105,110
ZACZNIJ OD 100.
Tel. 667 110 046 chyba ten nr. jutro potwierdzę czy ten na pewno
gwint na dyszy M5
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 20:19, 03 Kwi 2014    Temat postu:

PZ-28 D --- DO DOLNIAKA
PZ-28 F ---- DO GÓRNEGO
Nie weim czym się różnią ale walczyliśmy z kol. Tadziochem i tak to wychodzi
sami nie wiemy do końca dlaczego ale tak jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Czw 20:51, 03 Kwi 2014    Temat postu:

Cytat:
PZ-28 D --- DO DOLNIAKA
PZ-28 F ---- DO GÓRNEGO


-niby tak (a jest to nawet gdzieś w tych manualach angielskojęzycznych do tych gaziorów napisane) ale sam mam w dolniaku eFy i zauważyłem że moje słabo reagują na zmianę poziomu paliwa, a za to rozmiar dyszy wpływa znacząco na położenie iglicy (a propos dysz to ja kupowałem w larsonie jakieś dellroto byle by się gwint zgadzał)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jamabe63




Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Wto 15:49, 22 Kwi 2014    Temat postu:

Witajcie.
Nikt nie zbada do końca zawiłości gaźników do ruska. Moja K 750 chodzi na K 302 i nie zaglądałem do nich bo "jeśli coś działa , to nie zaglądaj" natomiast teraz remontuję MT 12 i kupiłem go jeżdżącego z prawym K 302 z dyszą 230 a lewym K 301 z dyszą 195 (zajrzałem z ciekawości po przeczytaniu poprzednich wypowiedzi) ..... I banglał....Zastanawiam się nad K 63 F do niego( wg literatury ma on dysze 135 ), ale to jeszcze długo.....
Pzdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Śro 22:29, 23 Kwi 2014    Temat postu:

A gdzie kupisz K63F ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jamabe63




Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Czw 19:13, 24 Kwi 2014    Temat postu:

No i tu jest problem. Na razie szukam źródła potwierdzenia ,ze według ruskiej książki o gaźnikach powinien się różnic od K 63 T tylko średnicą dyszy głównej (135 a nie 165) co nie byłoby problemem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Czw 19:54, 24 Kwi 2014    Temat postu:

jamabe63 napisał:
Witajcie.
Nikt nie zbada do końca zawiłości gaźników do ruska. Moja K 750 chodzi na K 302 i nie zaglądałem do nich bo "jeśli coś działa , to nie zaglądaj" natomiast teraz remontuję MT 12 i kupiłem go jeżdżącego z prawym K 302 z dyszą 230 a lewym K 301 z dyszą 195 (zajrzałem z ciekawości po przeczytaniu poprzednich wypowiedzi) ..... I banglał....Zastanawiam się nad K 63 F do niego( wg literatury ma on dysze 135 ), ale to jeszcze długo.....
Pzdr.

A czy aby K63F nie były aby w Mińsku A400?Coś mi się kojarzy jak robiłem takiego z rok temu ,z tym że na pewno nie miał ssania

Przepraszam za wprowadzenie w błąd Mińsk ma gaźnik K62C Embarassed


Ostatnio zmieniony przez Steegen dnia Śro 19:40, 30 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysia
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Maz.

PostWysłany: Czw 20:25, 24 Kwi 2014    Temat postu:

Taka tabelka, może pomoże:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jamabe63




Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Pią 6:00, 25 Kwi 2014    Temat postu:

Dzięki za podpowiedzi!
Właśnie z tego źródła czerpałem część wiedzy na ten temat Mysiu.
Co prawda w wydawnictwie o MT 12 które mam (krótka instrukcja eksploatacji) piszą o K 302 , ale postanowiłem zbadać co z tym K 63 F , bo te dane nie sfrunęły z nieba?.... Podobno te gaźniki są lepsze od K 302 ( tysiąc wypowiedzi na forach i tysiąc opinii....)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4041
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 6:07, 25 Kwi 2014    Temat postu:

Jak już to K 65, do K 63 nie ma części.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jamabe63




Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Pią 6:30, 25 Kwi 2014    Temat postu:

K 65 powinien się różnić od K 63 tylko średnicą rozpylacza ( co może nie pozostawać bez wpływu na pracę gaźnika !!!! i kłopotami z regulacją ) i dysza główną.
Rosjanie uwielbiają "urawniłowkę" więc nie podejrzewam , aby się wysilali na bardziej wyrafinowane zmiany ...
Zestawy naprawcze K 65 tych elementów nie zawierają ( rozpylacz jest konstrukcyjnie do korekty tylko po interwencji np wiertłem) , więc mniemam , że jego części powinny pasować do K 63.
Jeśli się mylę - proszę o sprostowanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4041
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 12:37, 25 Kwi 2014    Temat postu:

Inne: kominy, iglice, ssanie, pływaki, zaworki iglicowe, przepustnice (inne mocowanie iglic). Zamienne są komory pływakowe, dysze i to chyba tyle. Słowem nic nie pasuje.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jamabe63




Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Pią 12:44, 25 Kwi 2014    Temat postu:

Dzięki.
W takim razie moje poszukiwania rozwiązania tematu trwają dalej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DrVitt




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 18:29, 28 Maj 2014    Temat postu:

Podepnę się pod temat.
Koledzy mili, poradźcie cośSmile
Mam także gaźniki PZ-28D, sprawdzałem dziś dysze, jest na nich numer 92.
M72, z koszem, skrzynia Emka normalna, dyfer 8, 6V, "wzmacniacz iskry" od Digitecha (rewelacja), cewka B2B, przerywacz mechaniczny, świece NGK B6HS, aku naładowany, ładownie OK - regler mechanik (jak z fabryki:)). 1600KM przejechanych od kapitalnego remontu motocykla.
Moja prędkość maksymalna w takim zestawieniu w zeszłym roku na trasie Toruń-Olsztyn (Rajd Rotor) to jakieś 65-75 km/h wg wskazań radzieckiego licznika.
Koledzy m.in. jechali dwoma Cymbałami KS750 i trochę im zostawałem z tyłu.
Silnik wkręca się ładnie, dobrze przyśpiesza z obciążeniem, nie strzela, nie prycha, świece lekko okopcone ale suche, lubi się grzać mocno prawy cylinder.
Zastanawiam się czy nie za małe dysze i może by wymienić na jakieś inne, większe?
Czytałem już wiele postów na ten i podobne tematy, ale nie znalazłem jednej satysfakcjonującej odpowiedzi, poza ta Kolegi Hiusa u góry:), a skończyłem przeszukiwanie jak w dziale o prędkościach rozwijanych przez szanownych Towarzyszy przeczytałem o wadach i zaletach Tico!
Potrzebuję jasnej odpowiedzi, wymieniać czy takie zostawić?

Druga kwestia to od dwóch ostatnich moich przejażdżek w koło komina (50 km) mam problemy z odpalaniem i na zimnym i na ciepłym.
Odkręcam kranik, zatapiam pływaki aż cieknie, pompuje kopniakiem ze 3 razy, opóźnienie zapłonu na maksa, zapłon i.... i tu zawsze choćby z pierwszego ząbka z kopniaka silnik zapalał i chodził tak, że koledzy NSUowcy chwalili, teraz tylko prychnie raz po raz:( i tak za 15 razem zapali, ale chodzi tak wolno, że suwy można liczyć, ale stabilnie
Kopułka wyczyszczona, przerwa na platynach 0,4, zawory ustawione i sprawdzone, iskra jest, wypływ z kranika na poziomie 360 ml/min, lewego powietrza nie łapie, więcej grzechów nie pamiętam:)
Poratujcie jakimś pomysłem proszęSmile


Ostatnio zmieniony przez DrVitt dnia Śro 19:01, 28 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Śro 21:29, 28 Maj 2014    Temat postu:

Na początek pytanie ,czy na maxa nie brakuje ci wachy jeżeli tak to objaw jest taki w czasie jazdy na połowie nazwijmy to gazu idzie dobrze ale jak dodasz szybko na maxa to się dławi ale jak ujmiesz do połowy to znowu idzie,czasem może się zdążyć że od połowy do pełnego maxa jak się wolno podkręca to pójdzie i w takim przypadku masz za małą dyszę kup na początek 100 i zobacz bez podnoszenia iglicy
Jakby co to spróbuj w razie czego podnieść iglicę o 1/2 ząbka te gażniki mają taką możliwość. tel.gdzie kupisz dysze podałem wyżej zamów 100, 102, 105 powinny wystarczyć.gwint do dyszy M 5
Co do palenia wydaje się że masz za ubogą mieszankę zamknij filtr powietrza cały lub do 3/4 i spróbuj
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 6 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin