Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Czw 15:59, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Spiker napisał: | A jakby tak pływaki i dysze ze starych ruskich gaźników? W końcu najbardziej zużywa się przepustnica powietrza a reszta powinna być dłużej w porządku. Da radę zamontować w "chińczyku" ... i czy jest sens? |
Ja do swoich chińczyków włożyłem ruskie pływaki i jest OKI. Tylko iglice pływaka przełożyłem.
Jeden chiński, ten plastikowy zachłysnął się paliwem i już nie chciał wypluć przez co zrobił się bardzo ciężki |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 7:19, 11 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Rysiek odpal i pojeździj, nie martw się na zapas. Ja mam PZ-ty i robiłem tylko skład i wysokość wolnych na koniec synchronizację przepustnic. Motocyklem jeździłem różnie co jakiś czas wyjmowałem świeczkę i kolor bardzo ładny i nie zamierzam nic tam grzebać. |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:12, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie a jak dobrze ustawić te k-37 czy jak chcecie PZ-28, jadę na sobote na garaż i chciałbym zmienić z k-302 na te pz-28, które mam nowe ale jeszcze nie jeździłem na nich, a jednak na tych szufladkach chodzi ok. ale żre też nieźle |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 8:22, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Tak samo jak wszystkie inne ;] |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:37, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jakoś twoja wypowiedź mnie nie zaskoczyła |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 8:45, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:41, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki, tylko wiesz czego nie rozumiem, tego, jak mam przyspieszacz ustawiony np. max do góry, to mam go dać w dół i wtedy ustawiać a później z powrotem dać do góry?
Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Czw 10:50, 21 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 11:17, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
W czasie regulacja opóźniasz zapłon - tj dźwignia do tyłu (do ciebie), później jeździsz przesuwając ją do przodu. Odpalasz tylko na opóźnionym, to i ustawiasz gaźniki na opóźnionym bo to tylko chodzi o wolne obroty. |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:22, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
To powiem Ci, ze chyba mam źle ustawiony zapłon lub już nie wiem co. Teraz jak jeżdże to na opóźnionym bo na przyspieszonym tj. wajcha do lampy max, to się grzeje, jak ją daje do siebie tak prawie na początku rączki to się nie grzeje a i wolniejsze obroty ma. A jak wajcha do przodu to obroty wyższe i moto się grzeje
Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Czw 11:25, 21 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 11:35, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
To nie dawaj do samego konca:))) albo daj mu sie napic jeszcze wiecej i dzwignij iglice o jeden zabek to troszke pomorze:))).
I najlepiej to zaplon od PoTomka i masz z glowy problem.Najlepiej jak bedziesz mial !2V |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 11:37, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że masz zbyt wczesny zapłon. |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:40, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, nie będę dawał do same końca bo ostatnio się skapnąłem,. że od tego mogłem mój poprzedni silnik zajechać, non stop wysoka temp. A co do zapłonu to taki ruski mam, a instalacje mam 12 V i altek. od swifta, cewka od swifta z kablem oporowym od malucha |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 12:46, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
krzysztof napisał: | Dokładnie, nie będę dawał do same końca bo ostatnio się skapnąłem,. że od tego mogłem mój poprzedni silnik zajechać, non stop wysoka temp. A co do zapłonu to taki ruski mam, a instalacje mam 12 V i altek. od swifta, cewka od swifta z kablem oporowym od malucha |
To nawet sie nie zastanawiaj tylko zapodaj od PoTomka zaplon Prameti i nawet kabel Ci bedzie zbedny do cewki:))) a praca rewela:))) |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Czw 22:19, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
A tak się zapytam, czy kolega wie jak się jeździ pojazdem z ręczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu? |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:42, 22 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Zawsze mi tłumaczono, ze to się używa jak się zjeżdża z jakiś gór, górek itp. ale może kolega coś mi podpowie? mogę nie wiedzieć, bo już taki specjalista to ja nie jestem, choć lubie ruskie sprzęty |
|
Powrót do góry |
|
|
|