Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fryta
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lauenburg
|
Wysłany: Pon 19:26, 29 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Podpowiedzcie bo już zgłupiałem - mam te PZ28 w dolniaku i wszystko niby cacy, lewy gaźnik mam wyregulowany, chodzi super, wkręca się na obrotu równie dobrze - problem mam z wyregulowaniem prawego, żeby jakoś to działało (tak aby motór nie gasł) muszę mocno wzbogacić mieszankę wkręcając odpowiedni wkręt prawie do oporu (może z pół obrotu wykręcony) z kolei na lewym garnku mam wykręcone chyba 1,5 obrotu.
Jakieś sugestie?
Ostatnio zmieniony przez fryta dnia Pon 19:26, 29 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 19:40, 29 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Jak jest dobrze to tak zostaw, ja swoich zaraz po kupnie za hrena nie mogłem wyregulować, pieprzłem na półkę i tak leżały prawie rok, po roku założyłem i ruszyło prawie bez regulacji, ot chińskie cuda A spróbuj je zamienić na chwilę i zobacz jaki efekt, czy ten dobrze chodzący na przeciwpołożnym cylindrze też będzie chodził.
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pon 19:43, 29 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Pon 20:09, 29 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
generalnie mam taki sam problem z moimi k302 w dnieprze(wiem że powinny być k301 ) ale lewy chodzi pieknie. prawy zalewa i żeby wg chodził praktycznie zakręconą ma dawkę a jak wykręce to sie dusi. I u pytanie. może dać jedną iglice wyżej niz jest druga ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Kowrowiecz
Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Czw 13:19, 01 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ja gdy kupiłem chińskie gażniki to miałem dysze 95. Od razu założyłem dysze 135. Bo takie miałem.Po regulacji drugi rok nie mam kłopotów. Aczkolwiek jeżdżę dolniakiem rekreacyjnie,z wozem spalanie do 7l.
Gazniki synchronizuję na wakumetrze. Uważam ze iglice powinny być w takiej samej pozycji. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Pią 11:28, 02 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Troche podziałałem z tym i iglice dąłem wyżej i jest lepiej. znacznie lepiej. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 18:12, 02 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Czasami trzeba regulacje bardziej wkrecac jak jest nierownomierne sprezanie na obu cylindrach i dzieki temu mozna wolne ustawic .Tak samo jak samochodzie na ukladzie wtryskowym tylko ze tam steruje tym komputer i jak na ktoryms z cylindrow jest mniejsze sprezanie to dawka paliwa jest wieksza i pracuje rowno:).
Poprostu rusek musi sie napic i jak ktos iglice ma na dole zeby mniej palil to dlugo nie posmiga bo zaworki sie podpalaja i sprezanie stopniowo zanika.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 18:14, 02 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
michal
Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 72 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chelm/Pittsburgh
|
Wysłany: Sob 2:42, 03 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
No dobra. Ja mam sprzeta made in china . Cj750.Posiada on gazniki pz28. Gdy go kupilem mial 60km, po przejechaniu okolo 1200km umarl na prawy gaznik.Prawy cylinder zaczal dymic i prychac. Myslalem ze ugotowalem cylinder bo kosz zaslania chlodzenie.Zamienilem plywaki na plastiki i nie bylo nic cudownego. Po wymianie na miedziane? Zaczal gadac.W kazdym badz razie orginalny plywak przetarl sie na iglicy przechodzacej przez niego i utonal nabierajac do srodka paliwa zwiekszajac tym poziom paliwa. Te gazniki w orginalnym ustawieniu sa na prawde oszczedne . Jezdzac w terenie nie trzeba czesto tankowac. |
|
Powrót do góry |
|
|
BEVCIO
Dołączył: 08 Lip 2011 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: Sob 21:49, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Witam,właśnie dostałem w prezencie dostałem gaźniki PZ-28 , jak sie dowiedziałem zakupione zostały w firmie "oldtimer garage" jako zdjęte z nowego motocykla. W trakcie oględzin zauważyłem , że jeden jest PZ-28D ,a drugi PZ-28F , jeden ma napis NG24 , a drugi IF14.
Pytanie do Was-czym się różnią i czy mogę je montować do K-750. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:25, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawdź oznaczenia na dyszach, i średnice gardzieli. Oczywiście mogą sie jeszcze różnic a to ustawieniem poziomu paliwa na pływakach itd. Ale tego raczej nie sprawdzisz- da sie ale trzeba se zrobić przyrząd. Wyjdzie w praniu.
Dyszami na pewno. Kiedyś pisałem o tym ja i Hius. |
|
Powrót do góry |
|
|
Spiker
Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 289 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 14:27, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem, że obydwa kiedyś tam zakupione i przygotowane do zamontowania w M-72 chińskie gaźniki to PZ28D z dodatkowym oznaczeniem (nie wiem czy istotnym) OC15. Czy to są odpowiednie gaźniki? Czy może wskazane są inne literki zamiast "D" do tego typu silnika? Generalnie cieszę się, że są przynajmniej jednakowe.
Ostatnio zmieniony przez Spiker dnia Śro 14:28, 09 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 6:49, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Spiker napisał: | Sprawdziłem, że obydwa kiedyś tam zakupione i przygotowane do zamontowania w M-72 chińskie gaźniki to PZ28D z dodatkowym oznaczeniem (nie wiem czy istotnym) OC15. Czy to są odpowiednie gaźniki? Czy może wskazane są inne literki zamiast "D" do tego typu silnika? Generalnie cieszę się, że są przynajmniej jednakowe. |
Według mnie raczej bez znaczenia. Tzn być może (ale nie koniecznie)trzeba będzie wymienić dysze. W solówce miałem i nie było problemów. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 7:53, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Spiker napisał: | Generalnie cieszę się, że są przynajmniej jednakowe. |
okaże się |
|
Powrót do góry |
|
|
euro
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:56, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Witam.
Moja emka na tych D dopiero zaczęła dobrze jeździć jak obciążyłem pływaki nakrętką i wymieniłem dysze na większe, nie pamiętam jakie.
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Spiker
Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 289 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 15:13, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
euro napisał: | Witam.
Moja emka na tych D dopiero zaczęła dobrze jeździć jak obciążyłem pływaki nakrętką i wymieniłem dysze na większe, nie pamiętam jakie.
pozdrawiam |
A jakby tak pływaki i dysze ze starych ruskich gaźników? W końcu najbardziej zużywa się przepustnica powietrza a reszta powinna być dłużej w porządku. Da radę zamontować w "chińczyku" ... i czy jest sens? |
|
Powrót do góry |
|
|
euro
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:31, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Właśnie, dysze były ze starych.
I iglica na maxa.
Ostatnio zmieniony przez euro dnia Czw 15:31, 10 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|