Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 21:25, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No panowie zrobione to znaczy chodził nie żle a jak będzie rano to się zobaczy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 20:02, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Chodził chodził i przestał chodzić.
Coś się poje..ło w prawym gażniku ju 3 dni z nim walczę i nic.
lewy idealnie chodzi w prawym nie można ustawić składu mieszanki jak go ustawię na wolnych to chodzi ładnie ale kopci mocno a przy dodaniu gazu strzela z tłumnika i daje czarny dym wszystko już próbowałem i dalej cały czas jest okropnie bogata mieszanka nie idzie tego wyregulować za pierona.
czyżby koniec gażnika ? |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Pią 20:15, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
to sie nazywa made in china |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 19:40, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ale koleś błysnął dowcipem. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Sob 21:08, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Moze zaciągnął syfa w kanał powietrzny,skoro nagle zaczął ciągnąć wiecej wachy i mieszanka zrobiła sie bogata.Nieraz samo rozebranie na czynniki pierwsze,przemycie, przedmuchanie, pomaga- a człowiek dalej nie wie co było a piec zaczyna gadać jak należy.A czy strzały w komin to nie będą objawy awari zapłonu,przy bogatej mieszance powinien chyba walić w gażnik.I jeszcze zrób dla pewności zamiane gażników ,jak dalej nie będzie chodził to tzn.że to nie gażnik.
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Sob 21:11, 12 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 22:03, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Nie to nie to myłem dmuchałem chuchałem obniżałem poziom paliwa obniżałem iglicę do minimum a analizator spalin dalej pokazuje bogato i dymi że gołym okiem widać.
A w gażnik to wali jak jest za uboga. zapłon jest Ok chyba czas wymienic gażnik mam dosyć , Jutro chyba dam na mszę może to pomoże |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Sob 22:15, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Dysze powymieniaj na sam poczatek czyli zestaw naprawczy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4062 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 8:16, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Drut w główną się wsadza i już wiadomo czy to za wielka dysza. Bardzo stara sprawdzona metoda. Kiedyś był problem z kupnem dysz to się tak zmieniało przepływ dysz. Zaginasz w dyszy cieniutki miedziany, tak co by nie wypadł.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Wto 21:20, 31 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ot zadam pytanie na gażnikach chińskich k-37 są takie dwa rodzaje oznaczeń
1/ PZ- 28 D
2/ PZ- 28 F
które do dolniaka które do górnego
a tak naprawdę czym się różnią
MOŻE KTOŚ WIE ? |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 9:47, 01 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
"I'm pretty sure that PZ-28F is for 750 OHV's and PZ-28D is for 750 flatheads." |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Śro 9:50, 01 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
PZ-82 D są na pewno do dolniaka bo takie kupiłem do swojej Kaśki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Śro 18:42, 01 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Poświęciłem się i poszedłem na Alaskę( czyt. do garażu, -16) i sprawdziłem, ja mam PZ28 D, od dwóch ponad lat jak założyłem tak jeżdżę i nie narzekam.A jakie są w tym dysze nie sprawdzę, aż tak bardzo nie jestem zdeterminowany ( zmarzluch jestem)
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Śro 18:46, 01 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 21:41, 01 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Więc tak
w gażniku PZ-28 D dysza ma oznaczenie 93
w gażniku PZ-28 F dysza ma oznaczenie 95
Sprawdzone na nowych gażnikach |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
_era_
Dołączył: 20 Maj 2011 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:33, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ja w swojej kaśce nie mam mocy na wyższych obrotach. elektrody na świecach siwiutkie. Dysze główne paliwa mam na 0.93 teraz zmienie na 0.95 lub 1.00 zaobaczymy co sie zmieni |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 18:21, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Jak siwe to za uboga mieszanka, albo źle ustawiony zapłon. Książkowo powinny być mleczno-brązowe. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
|