Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 19:55, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jak się ma już jednego weneryka i jakoś jeździ to nie ma pośpiechu |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 19:57, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
bzyknij na tel 694 128 477 ja zaraz oddzwonię czekam |
|
Powrót do góry |
|
|
jamabe63
Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: Pią 20:01, 30 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Balu , Hius i Michał.
Czyli po prostu w fusku do każdego silnika i osobno cylindra zasada : losowanie , trochę teorii i przede wszystkim praktyka!
Ja po rozebraniu gaźników wieprza, jak pisałem , miałem mętlik w "łebie" jak mawia mój kumpel. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Pią 20:50, 30 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
DrVitt napisał: | Kompresję mierzyłem na ok 500 km po złożeniu, na ciepło było na lewym 5, na prawym 6. Zmierzę dzisiaj jeszcze co i jak.
Wypróbuję też co piszesz z mniejszym przelewaniem lub wcale.
Właśnie też coś mnie ta cewka zastanawia, ją bym podejrzewał właśnie, skoro inne podzespoły sprawne teoretycznie?
Wymienię ją dzisiaj też i sprawdzę, o efektach poinformuję
Pozdrawiam
Artur |
i??? |
|
Powrót do góry |
|
|
DrVitt
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 19:40, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
No i nic póki co, prawie:( masa pracy we firmie, siedzę po 12h.
Ale...założyłem dysze 100, zdecydowana poprawa, faktycznie motocykl chce jechać teraz, ale za dużo nie ćwiczyłem bo praca i pogoda u nas w Toruniu do D... w między czasie rozebrałem też dyfer, bo zaczął się grzać niemiłosiernie. Masakra, panewka zabieraka luźna na 0,3 mm, pełno w niej powbijanych opiłków z zębnika ataku, olej szary
Tak sobie kombinuje, że to nie mogło działać im większy luz na panewce się pojawiał tym bardziej atak naciskając na talerz powodował przekoszenie całego zabieraka,a to z kolei masakrowało zębnik:)
Także póki co się nie wypowiem co dalej, bo dyfer w częściach, czekam na zabierak nowy i składam to na igłach |
|
Powrót do góry |
|
|
DrVitt
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 19:48, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Aha, Marcin zupełnie zapomniałem:)
Teraz odpalam bez przelewania gaźniorów tylko 3 krotne zassanie robię, zapala maks od drugiego razu niezależnie czy ciepły czy zimny
A i jeszcze jedna rzecz, mianowicie zaobserwowałem i zmierzyłem szczelinomierzem, że podczas napinania linki przyśpieszacza na całkowite opóźnienie cały mechanizm oprócz obrotu wykonuje niewielki ruch ku górze, tak, że przerwa maleje na 0,3 natomiast jak lekko podniosę dźwignię najpierw jest powrót do przerwy 0,4, a następnie obrót tarczy w aparacie
tak więc opóźniając zapłon dodatkowo malejąca szczelina jeszcze go opóźnia!
znam już wartość tego przesunięcia więc skutecznie udaje mi się to zrekompensować lekkim wyprzedzeniem na dźwigni:)
ot Rosja:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 20:07, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
No to jak uda Ci się kupić dobry zabierak. Znaczy trzymający wymiary i bez bicia to możesz tydzień świętować! Moim zdaniem taki zabierak jest obecnie nieosiągalny.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
DrVitt
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 20:39, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
No właśnie Wojtek zdaje sobie z tego całkowicie sprawę, dlatego interesuje mnie tylko twardość i sam zabierak w piastę koła.
Na resztę już jestem przygotowany "szlifiersko".
Powiem Ci, że ten, który chodził mi na tych panewkach był tak fatalnie wykonany, że zgroza. Płaszczyzna kołnierza, do którego dokręca się talerz na ok 1/4 obwodu jest niższa o 0,6 mm niż być powinna:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:43, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Szlifować się nie da jak wielowypust, bieżnia panewki i gniazdo łożyska 6207 mają bicie względem siebie. A zwykle mają bo nie są robione z jednego zamocowania. Talerz można szlifować lub dystansować. Ja u siebie dystansowałem podkładając blaszki (papierówki).
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
DrVitt
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 7:05, 04 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
ooo, to już większy problem - bicie gniazda łożyska względem bieżni panewki:) aczkolwiek mam dość niezłe zaplecze techniczne więc coś będę kombinował
dziś już powinien przyjechać, zobaczymy |
|
Powrót do góry |
|
|
Spiker
Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 289 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 8:37, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Czy to jest nadal wątek o chińskich gaźnikach PZ 28? Czy są tutaj jeszcze moderatorzy forum? |
|
Powrót do góry |
|
|
fapeko
Dołączył: 22 Maj 2014 Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrava
|
Wysłany: Nie 17:23, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
To bardzo spam |
|
Powrót do góry |
|
|
cyk0
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Nie 9:18, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ktoś może kupował w ostatnim czasie gaźniki PZ 28 do dolniaka.Na alledrogo są po 300 i 400pln.Czym się różnią oprócz ceny?Chcę kupić do swojej emy,ale nie wiem które?Może ktoś z was ma odsprzedać jakąś nieużywaną parę? |
|
Powrót do góry |
|
|
kuzio1982
Dołączył: 18 Gru 2010 Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lwówek Ślaski/Wrocław
|
Wysłany: Pon 9:01, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Cześć
Ostatnio kupiłem używane K-37 ale bez sprężyn. Czy posiada może ktoś takie na zbyciu? Ewentualnie czy możecie podać parametry: długość szerokość, grubość drutu, ilość zwojów.
pozdrawiam
Krzysiek |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:11, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Mogę Ci podesłać to se skopiujesz. Mierzyć mi sie nie chce. Chyba sprężyna zamka TTki pasowała. Ale dawno to było. Moglem coś zamieszać. |
|
Powrót do góry |
|
|
|