Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chińskie K-37 czyli PZ-28
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 19:55, 29 Maj 2014    Temat postu:

Jak się ma już jednego weneryka i jakoś jeździ to nie ma pośpiechu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 19:57, 29 Maj 2014    Temat postu:

bzyknij na tel 694 128 477 ja zaraz oddzwonię czekam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jamabe63




Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Pią 20:01, 30 Maj 2014    Temat postu:

Balu , Hius i Michał.
Czyli po prostu w fusku do każdego silnika i osobno cylindra zasada : losowanie , trochę teorii i przede wszystkim praktyka!
Ja po rozebraniu gaźników wieprza, jak pisałem , miałem mętlik w "łebie" jak mawia mój kumpel.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Pią 20:50, 30 Maj 2014    Temat postu:

DrVitt napisał:
Kompresję mierzyłem na ok 500 km po złożeniu, na ciepło było na lewym 5, na prawym 6. Zmierzę dzisiaj jeszcze co i jak.
Wypróbuję też co piszesz z mniejszym przelewaniem lub wcale.
Właśnie też coś mnie ta cewka zastanawia, ją bym podejrzewał właśnie, skoro inne podzespoły sprawne teoretycznie?
Wymienię ją dzisiaj też i sprawdzę, o efektach poinformujęSmile
Pozdrawiam
Artur


i???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DrVitt




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 19:40, 03 Cze 2014    Temat postu:

No i nic póki co, prawie:( masa pracy we firmie, siedzę po 12h.
Ale...założyłem dysze 100, zdecydowana poprawa, faktycznie motocykl chce jechać teraz, ale za dużo nie ćwiczyłem bo praca i pogoda u nas w Toruniu do D... w między czasie rozebrałem też dyfer, bo zaczął się grzać niemiłosiernie. Masakra, panewka zabieraka luźna na 0,3 mm, pełno w niej powbijanych opiłków z zębnika ataku, olej szary
Tak sobie kombinuje, że to nie mogło działaćSmile im większy luz na panewce się pojawiał tym bardziej atak naciskając na talerz powodował przekoszenie całego zabieraka,a to z kolei masakrowało zębnik:)
Także póki co się nie wypowiem co dalej, bo dyfer w częściach, czekam na zabierak nowy i składam to na igłach
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DrVitt




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 19:48, 03 Cze 2014    Temat postu:

Aha, Marcin zupełnie zapomniałem:)
Teraz odpalam bez przelewania gaźniorów tylko 3 krotne zassanie robię, zapala maks od drugiego razu niezależnie czy ciepły czy zimny
A i jeszcze jedna rzecz, mianowicie zaobserwowałem i zmierzyłem szczelinomierzem, że podczas napinania linki przyśpieszacza na całkowite opóźnienie cały mechanizm oprócz obrotu wykonuje niewielki ruch ku górze, tak, że przerwa maleje na 0,3 natomiast jak lekko podniosę dźwignię najpierw jest powrót do przerwy 0,4, a następnie obrót tarczy w aparacie
tak więc opóźniając zapłon dodatkowo malejąca szczelina jeszcze go opóźnia!
znam już wartość tego przesunięcia więc skutecznie udaje mi się to zrekompensować lekkim wyprzedzeniem na dźwigni:)
ot Rosja:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 20:07, 03 Cze 2014    Temat postu:

No to jak uda Ci się kupić dobry zabierak. Znaczy trzymający wymiary i bez bicia to możesz tydzień świętować! Moim zdaniem taki zabierak jest obecnie nieosiągalny.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DrVitt




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 20:39, 03 Cze 2014    Temat postu:

No właśnie Wojtek zdaje sobie z tego całkowicie sprawę, dlatego interesuje mnie tylko twardość i sam zabierak w piastę koła.
Na resztę już jestem przygotowany "szlifiersko".
Powiem Ci, że ten, który chodził mi na tych panewkach był tak fatalnie wykonany, że zgroza. Płaszczyzna kołnierza, do którego dokręca się talerz na ok 1/4 obwodu jest niższa o 0,6 mm niż być powinna:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 21:43, 03 Cze 2014    Temat postu:

Szlifować się nie da jak wielowypust, bieżnia panewki i gniazdo łożyska 6207 mają bicie względem siebie. A zwykle mają bo nie są robione z jednego zamocowania. Talerz można szlifować lub dystansować. Ja u siebie dystansowałem podkładając blaszki (papierówki).
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DrVitt




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 7:05, 04 Cze 2014    Temat postu:

ooo, to już większy problem - bicie gniazda łożyska względem bieżni panewki:) aczkolwiek mam dość niezłe zaplecze techniczne więc coś będę kombinował
dziś już powinien przyjechać, zobaczymy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spiker




Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 8:37, 05 Cze 2014    Temat postu:

Czy to jest nadal wątek o chińskich gaźnikach PZ 28? Czy są tutaj jeszcze moderatorzy forum?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fapeko




Dołączył: 22 Maj 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrava

PostWysłany: Nie 17:23, 08 Cze 2014    Temat postu:

To bardzo spam Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyk0




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podlaskie

PostWysłany: Nie 9:18, 18 Sty 2015    Temat postu:

Ktoś może kupował w ostatnim czasie gaźniki PZ 28 do dolniaka.Na alledrogo są po 300 i 400pln.Czym się różnią oprócz ceny?Chcę kupić do swojej emy,ale nie wiem które?Może ktoś z was ma odsprzedać jakąś nieużywaną parę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuzio1982




Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lwówek Ślaski/Wrocław

PostWysłany: Pon 9:01, 04 Maj 2015    Temat postu:

Cześć

Ostatnio kupiłem używane K-37 ale bez sprężyn. Czy posiada może ktoś takie na zbyciu? Ewentualnie czy możecie podać parametry: długość szerokość, grubość drutu, ilość zwojów.

pozdrawiam
Krzysiek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 18:11, 04 Maj 2015    Temat postu:

Mogę Ci podesłać to se skopiujesz. Mierzyć mi sie nie chce. Chyba sprężyna zamka TTki pasowała. Ale dawno to było. Moglem coś zamieszać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 9 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin