Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chińskie K-37 czyli PZ-28
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Czw 7:37, 29 Maj 2014    Temat postu:

Prince napisał:
Cytat:
Dolniak stówę idzie.
Wojtek


Głowy nie dam, bo dawno ostatnio jeździłem takim wynalazkiem. Ale 60 na trójce?
Hius napisał:
Przecież 60 to idzie wykręcić na 3 biegu


O ile mnie pamiec nie myli to dolnika ksiazkowo po przeliczeniu obrotów na trojce powinien dochodzic do 75...kiedys nawet spróbowałem...pognałem za szwagra cezeta....silnik sie rozkrecił bez problemu...ale pradnica tego nie wytrzymała...wyrwało druty z komutatora, trzeba było od nowa wszystkie lutowac

Co do palenia motocykla...kompresje zmierzyłes?
ale bardziej mi to wyglada ze na zalewanie swiec...albo cewka konczy swój zywot , albo gazniki sie zalewaja...spróbuj mniej przelewac, albo wcale , tylko zasłone przymykac przy filtrze i bez przelewania...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DrVitt




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 8:54, 29 Maj 2014    Temat postu:

Kompresję mierzyłem na ok 500 km po złożeniu, na ciepło było na lewym 5, na prawym 6. Zmierzę dzisiaj jeszcze co i jak.
Wypróbuję też co piszesz z mniejszym przelewaniem lub wcale.
Właśnie też coś mnie ta cewka zastanawia, ją bym podejrzewał właśnie, skoro inne podzespoły sprawne teoretycznie?
Wymienię ją dzisiaj też i sprawdzę, o efektach poinformujęSmile
Pozdrawiam
Artur
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jamabe63




Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Czw 14:58, 29 Maj 2014    Temat postu:

Do Hiusa.
Wiem , że jest jakaś różnica w oznakowaniu dysz (średnica otworu lub przepływ przez dysze). Jak pisałem w moim wieprzu były dysze 230 i 195 . Jak to się ma do proponowanych przez Ciebie 100, 102 , 105?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 15:36, 29 Maj 2014    Temat postu:

Te magiczne cyferki to cm3/min wody pod ciśnieniem słupa wody o wysokości 1m. I to się nie przelicza > dysza 100 przez minutę puszcza 100 cm3 a 200 to 200cm3 wody na minutę. Inne gaźniki są do dolniaka a inne do górnego silnika a w związku z tym i dysze.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Czw 18:37, 29 Maj 2014    Temat postu:

Cytat:
jest jakaś różnica w oznakowaniu dysz (średnica otworu lub przepływ przez dysze)


teraz wyjaśnienie zamętu jaki się często spotyka:

chińskie gaźniki PZ28 mają oznaczone dysze średnicą otworu,
chińskie k68 mają oznaczone dysze przepływem,
chińskie k302-nie zaglądałem do dysz,
wszelkie ruskie gaźniki mają oznaczone dysze przepływem,
wszelakie współczesne dysze dziś sprzedawane zazwyczaj oznaczone są średnicą otworu (ale radze zawsze pytać sprzedawców)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Czw 18:53, 29 Maj 2014    Temat postu:

Ja teraz testuję PZ-28D w emce. Co prawda śmigam solo jeszcze ale jeździłem nią na różnych gaźnikach i sprawy mają się tak:
k68 - dysze główne 195- emą wyciągałem około 105km/h wg wskazań licznika, przyspieszała żwawo spalała ponad 10litrów.
k65 dysza 165, prędkość spadła do około 90-95 przyspieszenie słabsze. Czuć było brak mocy w porównaniu z k68. Spalanie z 7-8 litrów
Pezety- dysze 92, prędkość 105-110, przyspieszanie bardzo dobre, może nawet lepsze jak w k68, spalanie rzędu 7 litrów. Co do licznika to jadąc 80 sprawdzałem z czoperkowym i mniej więcej się sprawdzało +-5km/h. Śmigam na świecach NGK BP5hs, kolor świec jest za jasny, tzn kremowy. Nie wiem czy to będzie wina świec bo może je za bardzo wygrzewać z powodu niskiej ciepłoty czy dyszy głównej. Iglice mam już ząbek przed najwyższym położeniem. Spróbował bym dysze 95, ale najpierw zmienię świece na 6 dedykowane do dolniaków. Co do 60 na 3 biegu to bez problemu osiągam na 3 biegu a nie wiem czy na 2 bym się nie pokusił, szkoda mi moto. Średnią prędkość na trasie solo trzymam 80-85. Ciekawe jak będzie z wozem.. Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 18:57, 29 Maj 2014    Temat postu:

Kiedyś kupiłem takie coś i super się sprawdza choć jak widzę to od roku podrożało o15 zł
tu link do strony kupujcie ten zestaw od o.45 do 1.50 ten drugi nie ma zastosowania do cudaków wartości sprawdzianu podane są w mm , nie jako przepływ

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 19:13, 29 Maj 2014    Temat postu:

Dzisiaj było drugie odpalenia cudaka w koziołku .Gażniki PZ-28F dysze 100 prawy gar super prawie może ciut za mało paliwa ale to nie problem ,lewy natomiast leje aż wach przez wydech leci,dziwne jest bo iglica na lewym jest dłuższa o 2,5 mm mierząc od górnej powierzchni pływaka do końca iglicy ,czyli powinien wcześniej zamykać paliwo a jest odwrotnie .To tylko tak na szybko odpalałem jutro zabieram się na poważnie za regulację . Gażniki nówki a oba szpindle do zatapiania pływaka po wciśnięciu do dołu nawet go nie dotykają trzeba będzie nadłożyć cyną
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Czw 19:33, 29 Maj 2014    Temat postu:

Hiuis mówisz o swoim moto?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 19:43, 29 Maj 2014    Temat postu:

Tak o swoim cudaku [czyt. Ural]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 19:45, 29 Maj 2014    Temat postu:

Balu kiedy pod Jasłem jakiś zlocik ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Czw 19:49, 29 Maj 2014    Temat postu:

Pewnie w sierpniu zlot Hubala a tak to 20-22 czerwiec Stępina w schronie kolejowym z IIWŚ może wpadniesz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Czw 19:50, 29 Maj 2014    Temat postu:

To ty nim nie śmigasz jeszcze? Czemu nie poszedłeś w podciśnieniowe jak klapek?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 19:52, 29 Maj 2014    Temat postu:

W Stępinie zawsze jestem,ale najlepiej lubię zwiedzać winnice koło Jasła wprost uwielbiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Czw 19:54, 29 Maj 2014    Temat postu:

A dokładnie? Szczerze to nie byłem w żadnej Razz Ja jakoś nikogo na rusie nie widziałem, ale ja w niedzielę przyjeżdżam, masz może gg to byśmy pogadali a nie zaśmiecali temat?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 8 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin