Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cewka zapłonowa dwuiskrowa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PoTomek




Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 15:09, 24 Paź 2011    Temat postu: Cewka zapłonowa dwuiskrowa

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie - sprawa dotyczy coraz większych problemów z zakupem cewek CZ-101 i Zelmot 4240 (nowych). Czy ktokolwiek miał kontakt z cewką [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio montowałem taką w Jawie 350 - chodzi rewelacyjnie. Rozstaw śrub oryginalnej cewki w Uralu lub Dnieprze to wg mojej wiedzy 98 mm. Prosiłbym o potwierdzenie tego wymiaru - obecnie nie mam dostępu do motocykla. Drugie pytanie to średnica śrub trzymających cewkę, (M6 czy M5).
Cewka ta ma oporność około 5 Ohm (12V). Są również dostępne w wersji 6V. Bez problemu można poprowadzić przewody WN na dwie strony (jak w ruskach).


Ostatnio zmieniony przez PoTomek dnia Pon 15:12, 24 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korbowód




Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:03, 24 Paź 2011    Temat postu:

Ja tam zawsze wsadzam co mam i dnieprem jeżdziłem na cewce od hondy cbr i nigdy nie przejmowałem się jakimiś opornościami czy innymi pierdołami, jak była iskra i chodził to juz było git a co do cewki z linka to pewnie bedzie dobra ale jakis inżynier zaraz ci powie że nie nadaje sie i zada ci całą strone wykresów i wzorów.
Dawno temu miałem jakąś dziwna cewke w kasce i po odpaleniu w promieniu 100 metrów nie odbierały telewizory( czasy gdy antena od telewizora była na dachu i zrobiona była z drutu) i zawsze na DYNASTI lubiłem troche pogazować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Easy-Rider




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:48, 25 Paź 2011    Temat postu:

Ja tez wsadzam to co mam, nic innego

Smile


janusz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Śro 23:04, 26 Paź 2011    Temat postu:

Ale to do stykowych czy bardziej do elektronika?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PoTomek




Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 7:30, 27 Paź 2011    Temat postu:

Mnie interesuje jako cewka do elektronika, chociaż tak samo nadaje się do stykowych (konstrukcyjnie). Chodziło mi o doświadczenia związane z eksploatacją (dłuższą), czy jest to coś przyzwoitego, czy też nie jest warte polecenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin