|
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 21:49, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
No przecież zęby zjadł jeżdżąc BMW R 75, a czym się różni Graetzin w beemce od ruchola, chyba tylko napisem i dokładnością wykonania. |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:17, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
No moze troszke, ale niezupelnie .
Przede wszystkim nigdy dokladnie nie interesowalem sie tymi gaznikami, wiec na prawde nie wiedzialem i chcialem ustalic, czy na pewno we wszystkich rodzajach gaznikow stosowanych w ruskach reguluje sie powietrze na wolnych obrotach.
Zdajecie sobie sprawe ze w wiekszosci konstrukcji japonskich sruba regulacyjna
dlawi przeplyw mieszanki ( Mikuni, Keihin ).
Dla odmiany w Amalu reguluje sie ilosc powietrza, tak jak w waszych K iles tam.
Jesli tak jest to napisanie takiego poradnika do ustawiania gaznikow nie bedzie problemem, specjalnie gdy Hius pomierzy juz wszystkie mozliwe dysze.
Hiusie, pomysl z analizatorem jest swietny, ale ma 3 glowne wady - niewielu uzytkownikow ma go w domu, dla ustawiania gaznikow za jego pomoca potrzebny jest dobry obrotomierz; a poza tym skad beda wiedzieli na jakim skladzie mieszanki w danym zakresie obrotow silnik bedzie dobrze pracowal ?
Wiadomo ze mieszanka powinna miec sklad okolo stechiometrycznego, ale granice sa tutaj dosc szerokie i kazdy z 4 zakresow obrotow wymaga innego nasycenia mieszanki paliwem.
Ja jako old fart i tradycjonalista zostane przy tradycyjnych sposobach regulacji.
Ostatnio zmieniony przez Adam M. dnia Nie 22:18, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 8:46, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dokladnie chcialem to samo napisac na temat srubek regulacyjnych, w ruskach i wszelkich popularnych w Polsce weteranach gazniki maja taka konstrukcje ze srubka reguluje przeplyw powietrza (czyli wykrecanie zuboza mieszanke), natomiast w gaznikach w motocyklach japonskich jest odwrotna sytuacja-wykrecanie wzbogaca mieszanke bo tu reguluje sie przeplyw paliwa do gardzieli.. Stad to zamieszanie. Ale Adam juz wyprostowal co trzeba |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 21:38, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Zmierzyłem ruską orginalną dyszę wybite ma 160 jak byk
Sprawdzian wchodzi 0.90 a 0.95 już nie choć wydaje się że troszkę załapuje
więc można założyć że jest 0.92 lub 0.93
czyli jest taka sama jak orginalna chińska tylko ruski podaje przepływ a chińczyk oznacza w milimetrach |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:33, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
I bardzo dobrze ze to zrobiles bo teraz wiadomo o co biega. |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|