Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak wolnych obrotow + wyrzucanie paliwa przez wydech :/
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:39, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Rura napisał:

Wykręcasz = wzbogacasz.

EDYTA: Oczywiście piszę o k301/302, ale podobnie chyba jest w 37 itp.


A jak jest w innych np Pekarach K68 ?
Jezeli odkrecenie wzbogaca mieszanke to znaczy ze regulowana jest ilosc mieszanki, a nie powietrza, tymczasem w opisie Dawida pisze on o przykrecaniu powietrza ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 18:18, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Opis Dawida na temat ustawienia wolnych obrotow jest dobry, ale chcialbym wiedziec czy te srubke mam wykrecac czy wkrecac gdy chce np wzbogacic mieszanke ?

1.Sruby pionowe sa od skladu mieszanki w gaznikach k68 i jak ja wkrecamy to wzbogacamy mieszake bo zamykamy powietrze i dostaje wiecej paliwa dlatego jak na jednym z cylindrow jest mniejsze sprezanie to trzeba wkrecic ta srube zeby mu wzbogacic meszanke i wtedy zacznie pstrykac na wolnych.W samochodzie robi to komputer jak na jakims cylindrze jest mniejsze sprezanie to dawkowanie wtrysku jest wieksze i dzieki temu silnik chodzi rowno na wolnych obrotach i nim nie telepie -oczywisie do pewnego stopnia utraty sprezania haha.
2.Sruba pozioma w gaznikach k68 jest od ustalenia poziomu przepustnicy i nia ustawiamy wolne po zgraniu skladu mieszanki sruba pionowa zeby pstrykal jak najrowniej.

A koledze sie cos raczej pomylilo albo ja juz zglupialem haha


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 18:21, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
13




Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: uk

PostWysłany: Nie 18:45, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Prosze jeszcze kolegow i kolezanki o opinie na temat ruskich K-302 nie chinczykach. Jesli moge prosic to rowniez o regulacje, ktora srubka jest od czego. Dzieki z gory Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 18:52, 07 Kwi 2013    Temat postu:

K-302 to moim zdaniem najbardziej udana konstrukcja z ruskich gaźników. Dwie śrubki, skład i wolne obroty>podparcie przepustnic. Skład na wstępie wykręcasz 1,5 obrotu.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 19:00, 07 Kwi 2013    Temat postu:

No właśnie każdy pisze sobie co chce a wychodzi różnie dlatego kupiłem sprawdzian do dysz u Larsena wkładam i wiem co jest napisane a co być napisane powinno
i jeszcze mam to w mm. a nie w przepływie paliwa bo co producent to inne oznaczenie a pracownik może być nieświeży albo po 0.7 co jest dla niektórych ubogim wynikiem. [nie mówię o sobie ale ]
Koszt sprawdzianu 28.00 plus wysyłka po prostu rewelacja


Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Nie 19:04, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 19:06, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Wątpię aby ruski znalazł wiertło 0.66 to jest absurd taki sam jak ich lot na księżyc i z powrotem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:01, 07 Kwi 2013    Temat postu:

OK to moze mi ktos jeszcze potwierdzic, czy w K302 regulujemy mieszanke a w K68 powietrze ?
Przypominam roznice - przy regulacji mieszanki odkrecanie srubki wzbogaca nam mieszanke, ale przy regulacji powietrza zubaza
Hius ty tez smialo mozesz odpowiedziec na to pytanie.
Tak przyszlo mi do glowy ze warto by bylo napisac prosty poradnik do ustawiania gaznikow uzywanych w ruskach, jak byscie juz ustalili co gdzie i jak sie reguluje, bo widze tu zupelne confusion na ten temat, zreszta na redmotors tez.
Potem mozna by to przylepic w Mechanice i odnosic sie do tego przy nastepnych pytaniach.

Przypominam ze regulacja gaznikow polega na:
- sprawdzeniu / ustawieniu poziomu paliwa,
- sprawdzeniu ( np sprawdzianem Hiusa ) wielkosci dyszy glownej,
- sprawdzeniu i ustawieniu srednich obrotow ( wielkosc dyszy rozpylacza, droznosc jego otworkow, ustawienie iglicy i sprawdzenie czy nie jest zuzyta ).
- sprawdzenie ukladu przejscia ( kat podciecia przepustnicy i sprawdzenie droznosci kanalu i otworka/ow przejscia wierconych w gardzieli gaznika pod przepustnica ),
- ustawienia wolnych obrotow ( np sposob Dawida )
- synchronizacji przepustnic.

I to wszystko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 20:09, 07 Kwi 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] - tym się podpierałem jak regulowałem swojego po zmianie reparaturek.


EDYTA: Oczywiście i ja i Kolega z linku źle napisał, ponieważ śrubą poziomą regulujemy ilość powietrza w mieszance, wykręcając dajemy więcej powietrza, więc zubażamy. O teraz jest prawidłowo, musiałem w mądry schemat zerknąć.


Ostatnio zmieniony przez Rura dnia Nie 20:16, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 20:14, 07 Kwi 2013    Temat postu:

ustawiam podpinam analizator spalin i przynajmniej wiem gdzie jestem
a reszta to pan Pikuś
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 20:48, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Adam M.----"OK to moze mi ktos jeszcze potwierdzic, czy w K302 regulujemy mieszanke a w K68 powietrze ? "


Teraz to oszalalem juz hahaha.Tu i tu jest to samo nawet w ksiazce Dmowskiego -"gazniki motocyklowe "jest opisana regulacja gaznikow.Zakrecamy srubke to zamykamy doplyw powietrza kanalem a tym samym wzbogacamy mieszanke bo idzie wiecej paliwa niz powetrza.Popatrzcie na rysunek i opis i wszysto jasne:))).

[link widoczny dla zalogowanych]
Rys. 5.2. Układ biegu jałowego
1 — wylot rozpylacza biegu jałowego, 2— dysza paliwa biegu jałowego, 3 — śruba regulacyjna, 4 — wlot powietrza


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 21:41, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 20:56, 07 Kwi 2013    Temat postu:

W k301/302 powietrze, powietrze. Mi się coś poprzestawiało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Nie 21:20, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
OK to moze mi ktos jeszcze potwierdzic, czy w K302 regulujemy mieszanke a w K68 powietrze ?

No kurna, to jest proste jak konstrukcja cepa, regulujemy mieszankę, poprzez zwiększanie, lub zmniejszanie dopływu powietrza Laughing Wydaje mi się jakby wszyscy mówili o tym samym, tylko niektórzy od dupy strony rotfl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 21:38, 07 Kwi 2013    Temat postu:

grzeh750 napisał:
Dawid1981 napisał:
OK to moze mi ktos jeszcze potwierdzic, czy w K302 regulujemy mieszanke a w K68 powietrze ?

No kurna, to jest proste jak konstrukcja cepa, regulujemy mieszankę, poprzez zwiększanie, lub zmniejszanie dopływu powietrza Laughing Wydaje mi się jakby wszyscy mówili o tym samym, tylko niektórzy od dupy strony rotfl

Zauwaz ze to nie ja napisalem Smile)))) tylko skopiowalem z wypowiedzi powyzej:))))
Powrót do góry
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Nie 21:42, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Nie no, ja rozumiem, chodziło mi o całokształt dyskusji, a Adam tylko podsyca i podpuszcza, udając że nie wie Laughing

Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Nie 21:42, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 21:47, 07 Kwi 2013    Temat postu:

No na banka:))) pewnie niezle polewa Smile))
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin