Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak wolnych obrotow + wyrzucanie paliwa przez wydech :/
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 21:57, 06 Kwi 2013    Temat postu:

grzeh750 napisał:
Hius napisał:
no i na koniec pokrywkę komory pływakowej czy aby na styku iglicy nie są wyrobione .

Hius, K68 nie ma pokrywki komory pływakowej, ma centralną komorę. Laughing


Nie szkodzi. Z tymi opisami dysz tez zamieszał. 205tki które dostał sa od gaźników k-65 i k-68. W chinczykach PZ28 napisane jest jak byk 0,93 i 0,95 ( o ile dobrze pamiętam) a to ze sprawdzian pokazał mu 0,90 to przez to że nie ma sprawdzianu 0,95.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Sob 21:58, 06 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Sob 23:48, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Maćku w K 68 do uralca są dysze 190, a w K 65 do Dniepra i innych są 165.Natoniast do MT12 z dolniakiem przy gażniku K 63 są dysze 135.Ja założyłem dysze do K 65 140-ki co odpowiada ok 0.8mm i biega i nic się nie dzieje, jest ok.Co ma wciągnąc wachy to i wciągnie tyle ile potrzebuje.

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Sob 23:49, 06 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 0:01, 07 Kwi 2013    Temat postu:

cyborg napisał:
Ja uwazam ze przed tymi wszystkimi czarodziejskimi zabiegami sprawdz poziom paliwa w komorach plywakowych. Stawiam na to ze sa bardzo nierowne miedzy lewym a prawym gaznikiem.
Dawid, bez urazy, wiem ze kazdy ma swoj sposob na regulacje gaznikow, ale jakbym mial sie nacudowac tyle ile ty podczas regulacji to bym sie chyba zastrzelil;)

Tylko ze w k68 z poziomami paliwa zbytnio nie poszalejesz:)))) a odnosnie ustawienia to napisalem jak to ma mniej wiecej wygladac i zadnych cudow a jak tego tak nie ustawisz to zapomnij ze to bedzie chodzic tak jak powinno.A synchro to podstawa musi byc idealnie bo jak nie bedzie to pozniej Ci sie tylko wydaje ze ten rusek dobrze jedzie:))).
Tyle w temacie bez urazy:))))na pelnym luziku:).Ogolnie te gazniki sa slabej jakosci i cudow nie ma jednak jakos mi przypadly do gustu a co kto sobie tam zalozy to jego sprawa.Osobiscie ustawiam je tez na wakuometry bo wstawilem rurki w redukcje i jest gitara.Jedno jest pewne ze jak dobrze sa zgrane to ma taki oddech po dodaniu gazu ze az milo a gore ma potezna jak da mu sie napic i cylindry sie rowno grzeja na wolnych i wyzszych obrotach.Zreszta gazniki to nie wszystko co jest potrzebne do dobrej pracy.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 0:11, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Nie 5:58, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Hius Ogranicz się, dbaj o zdrowie, wiosna w końcu przyjdzie to i depresja minie Laughing Laughing

Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Nie 5:59, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 7:15, 07 Kwi 2013    Temat postu:

j35 napisał:
Maćku w K 68 do uralca są dysze 190, a w K 65 do Dniepra i innych są 165.Natoniast do MT12 z dolniakiem przy gażniku K 63 są dysze 135.Ja założyłem dysze do K 65 140-ki co odpowiada ok 0.8mm i biega i nic się nie dzieje, jest ok.Co ma wciągnąc wachy to i wciągnie tyle ile potrzebuje.


Mysia kiedyś wkleiła. warto powtórzyć chociaż dalej nie czaje dlaczego miałem w k-65 dysze 205. Rolling Eyes

Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 12:57, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Dawid1981 napisał:

jak tego tak nie ustawisz to zapomnij ze to bedzie chodzic tak jak powinno.A synchro to podstawa musi byc idealnie bo jak nie bedzie to pozniej Ci sie tylko wydaje ze ten rusek dobrze jedzie:))).


No nie wiem, ja ustawiam gazniki od kilkunastu lat troche innymi metodami i ruski jakos jezdza. Ale moze faktycznie mi sie wydaje ze jezdza..
A poziom paliwa ustawisz doginajac blaszke przy zaworku iglicowym, i jest tam wystarczajacy zakres regulacji. No ale bez urazy, kazdy robi jak uwaza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 14:06, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Nio pewnie kazdy ma swoje knify i sposoby:)))) wazne ze jedzie i dojedzie Smile)))
Powrót do góry
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 15:30, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Zwiększając główną dyszę paliwową nie należy obawiać się rażącego wzrostu zużycia paliwa.
Ponieważ w dwusuwach mieszanka ma za zadanie smarowanie i w pewnym stopniu chłodzenie silnika wielkość dyszy paliwowej ma znaczenie szczególne. Większość producentów motocykli dwusuwowych zalecała stosowanie w okresie docierania motocykla dysz większych które są zamieniane na mniejsze po dotarciu silnika.
Poniższa tabela pokazuje zależność między oznaczeniem a średnicą jej otworu.
OZNACZENIA I śREDNICE DYSZ PALIWOWYCH
OZNACZENIE LICZBOWE DYSZ śREDNICA DYSZY (mm) OZNACZENIE LICZBOWE DYSZ śREDNICA DYSZY (mm)
55 0,66 130 0.99
60 0,69 140 1,04
65 0,71 150 1,07
70 0,74 160 1,09
75 0,76 170 1,14
80 0,79 180 1,17
85 0,81 190 1,19
90 0,84 200 1,22
100 0,89 210 1,27
110 0,91 220 1,29
120 0,96
W razie zanieczyszczenia głównej dyszy paliwowej należy ją wykręcić i oczyścić przez przedmuchanie sprężonym powietrzem lub przetkanie sztywnym włosem od szczotki. W żadnym wypadku nie wolno robić tego drutem, szpilką itp. ze względu na rozkalibrowanie dyszy przy użyciu tych "narzędzi".

PRZYKŁAD

oznaczenie liczbowe średnica dyszy w mm

55 0,66


Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Nie 15:40, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 15:44, 07 Kwi 2013    Temat postu:

NIE WYCHODZI MI TABELKA

powinno być tak od lewej oznaczenie liczbowe dyszy np. 55
co daje nam 0.66 mm i tak po kolei

Princu mały sprawdzian z Larsena pokazuje rozmiary od 0.45 do 1.50 co 0.05 mm


Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Nie 15:58, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 16:00, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Ural ci rozrząd wypluł wydechem ze piszesz o dwusuwach? ;D
Zwyczajowo podaje sie źródło.
[link widoczny dla zalogowanych]

Hius napisał:

Princu mały sprawdzian z Larsena pokazuje rozmiary od 0.45 do 1.50 co 0.05 mm


Dyszę z oznaczeniem 95 mierzyłeś sprawdzianem 0,85 weszło, 0,90 nie weszło i postawiłeś na to ze to 90. Zgadłem?


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Nie 16:05, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 16:04, 07 Kwi 2013    Temat postu:

No i co KRAKUSIE stało się coś ?
Przecież to tylko przeliczniki i nie jest ważne do czego
Zresztą ta strona raz jest a raz nie ma,i czekaj pół roku aż się pojawi przecież wiesz sam
Kurcze pokićkałem sam już nie wiem jutro pomierzę jeszcze raz po prostu starość i skleroza


Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Nie 16:09, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 16:07, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Hius napisał:
No i co KRAKUSIE stało się coś ?
Przecież to tylko przeliczniki i nie jest ważne do czego


Nic. Dobrze, ze nie napisałeś "warszawiaku" ;D.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:17, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Tak sobie czytam wasze wywody na temat gaznikow i musze przyznac ze gdybym na tej podstawie mial jakies gazniki ustawiac to mialbym pewne problemy Smile.

Na przyklad:
Nie interesowalem sie nigdy ruskimi czy chinskimi gaznikami, w zwiazku z tym nie wiem czy srubka pozioma regulujaca wolne obroty reguluje ilosc mieszanki czy powietrza w tych konstrukcjach ?

Opis Dawida na temat ustawienia wolnych obrotow jest dobry, ale chcialbym wiedziec czy te srubke mam wykrecac czy wkrecac gdy chce np wzbogacic mieszanke ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 16:49, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Adamie reguluje, ale tylko na biegu jałowym praktycznie, no może do mniej więcej 1/4 otwarcia przepustnicy, później jej wpływ jest znikomy, żeby nie rzec, że żaden.
Wykręcasz = wzbogacasz.

EDYTA: Oczywiście piszę o k301/302, ale podobnie chyba jest w 37 itp.


Ostatnio zmieniony przez Rura dnia Nie 16:51, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 17:03, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Nie wiem skąd Hius ma tą rozmiarówke dysz ,ale coś sie nie zgada,chyba że są to polskie oznaczenia lub inne.Przykład:jeżeli w dysze K 68 czyli 190 wchodzi wiertło 1mm na styk a juz 1.1mm nie wchodzi, to jak w/g tabelki Hiusa 190 ma 1.19. A w ruską dysze 165 od K 65 wchodzi 0.9mm,a 1mm juz nie wchodzi, a w 160 Hiusa jest 1.09.Czegoś tu nie kaman.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin