Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
koltun_m
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Francia Romans
|
Wysłany: Sob 16:06, 01 Mar 2014 Temat postu: brak mocy na 1200m |
|
|
więc sytuacja wygląda następująco po wjechaniu na wysokość 1200m motor ( k750 na gaźnikach k 301) wykazywał duże braki w mocy ( znaczy jechać nie bardzo chciał solo) czy to wina wysokości i powinienem wzbogacić mieszankę ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 19:14, 01 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Wysokość tu nie ma znaczenia, raczej coś się przyciera względnie przegrzewa jak cały czas jest mocne obciążenie wynikające z jazdy pod górę. Następnym razem daj motocyklowi odsapnąć godzinę i moc wróci.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
koltun_m
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Francia Romans
|
Wysłany: Nie 11:56, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
też tak myślałem ale kumpel w virago miał podobne odczucia |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 13:49, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Teoretycznie wraz ze zmniejszającym sie ciśnieniem (wysokość nad poziomem morza ) ilość powietrza w mieszance powinna byc większa( ustawiona). A wiec należałoby zubożyć na gaźnikach. Ale czy to będzie odczuwalne juz na wysokości 1200metrów? Trochę dziwne ale chyba możliwe.
Jeszcze tak mi sie przypomniało. Kuzyn kilka lat temu wjeżdżał Hondką XRV na gdzieś w himalaje i coś grzebali przy gaźnikach przed wyjazdem
Tylko, ze tam wysokości były rzędu chyba 4 tyś. |
|
Powrót do góry |
|
|
|