Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Młody
Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:19, 04 Lut 2013 Temat postu: Brak ładowania Dniepr MT-12 |
|
|
Witam.Mam problem z ladowaniem w dnieprze MT12.Posiadam instalacje 6V.Czym moge zastąpić regulator PP 302 bo najbardziej wychodzi na to ze jest zepsuty.Prądnice dawalem niedawno do sprawdzenia i ponoc jest dobra wiec wskazuje na regulator a wogle wymienil bym go na nowy ale inny bo te PP302 sa bardzo drogie.Prosze o pomoc |
|
Powrót do góry |
|
 |
Młody
Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:34, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Prądnica jest chyba ta długa i z akumulatora idzie + na mase |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 16:48, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No jak dajesz + na masę przy RR302, to się nie dziwię, że zdechł. Prądnica długa i ten regler, są do instalacji z - na masie.
To całkiem niezły regulator, tak na marginesie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Pon 19:30, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Sam regulator jest dobry jak nie popsuty przez poprzednich użytkowników. A pozatym ciągnie wiecej prądu niż elektroniczny |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 20:13, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Mrkubek napisał: | A pozatym ciągnie wiecej prądu niż elektroniczny |
Jak każdy mechaniczny, ale to raczej normalne . |
|
Powrót do góry |
|
 |
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 20:25, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Kup sobie fajny elektroniczny z Cyklo zWarszawy, wmontuj go w obudowe od oryginalnego i smigaj. Zeby sprawdzic pradnice bez reglera wez zarowke 6V 25W z przewodami, odpal silnik, wyjscie "SZ" polacz na chwile z masa, a do "JA" podlacz zarowke. Drugi koniec zarowki oczywiscie tez do masy. Jesli zarowka rozblysnie to pradnica laduje |
|
Powrót do góry |
|
 |
Młody
Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:12, 05 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no ale zmienic ten + na mase??zeby był - na mase.??a jaki ma byc ten regulator z cyklo z warszawy?? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 9:39, 05 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem, czy masz problem z czytaniem ze zrozumieniem?
Wyraźnie napisałem, że prądnica G414 razem z reglerem RR302pracują mając na masie "-". Czego w tym krótkim stwierdzeniu nie rozumiesz?
Regulator elektroniczny ma pasować do reszty. Np ten z instrukcji: [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
|