Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jura
Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:43, 29 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: |
A to nie to samo co było na poprzedniej stronie?
|
Na poprzedniej stronie zamieściłem zdjęcie poglądowe znalezone w internecie. Te u góry są moje.
Ostatnio zmieniony przez Jura dnia Nie 13:45, 29 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 17:04, 29 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Biorę
Piękna falbanka aż się serduszko raduje jak widzę takie fanty
A będziesz osobiście czy posłaniec jakiś pędzi? Jak możesz skrobnij na priv, dzwięknę to ustalimy szczegóły.
A co do półki to są firmy co prostują zawieszenia do japończyków.
Zastanawiałem się czy aby nie zlecić takiego tematu.
Ciekaw jestem jak by się poddawał ten materiał (staliwo, żeliwo - co to jest?) W japońcach to widziałem stopy alu lub jakieś stalowe ale jak by inne niż te radzieckie.
Ostatnio zmieniony przez agrupa dnia Nie 17:11, 29 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 20:30, 29 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
agrupa napisał: |
A co do półki to są firmy co prostują zawieszenia do japończyków.
Zastanawiałe |
A dają gwarancję że się nie zabijesz przy awaryjnym hamowaniu? |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 1:28, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Spokojnie Klapek, tu nie ma dwóch tarcz z przodu 320mm
A i prędkości dużo mniejsze - zgłębię temat i jak trzeba będzie dam znak.
Dzisiaj zamiast oglądać taniec z gwiazdami poszedłem podłubać przy emce.
Mam już większość kluczowych elementów więc zacząłem sobie naprawiać.
Na rozgrzewkę poszła dźwignia hamulca tylnego.
Ośka była skorodowana totalnie, duży luz w ramie. Stopka była wytarta od ruskich walonek więc zregenerowałem to trochę.
Zostało jeszcze sprawdzić ustawienie, czy dźwignia nie jest krzywa. To przy montażu próbnym.
Kolejnym tematem było wybieranie z kilku dwóch nadających się szpilek silnika.
Ty mam pytanie. Czy one były oryginalnie z jednej strony zaklepane-zaspawane z nakrętkami - u mnie to tworzy jak by długą śrubę.
eMkę kupowałem w kawałkach i nie wiem gdzie były te dystanse.
Czy to są wszystkie? z której strony mają być założone patrząc od przodu motocykla?
Jak już miałem ośki, zacząłem przymierzać podnóżki kierowcy.
W swoich zbiorach znalazłem dwa typy. Które są prawidłowe, jest różnica między podnóżkami kierowcy a pasażera?
Tu na motocyklu...
Jak widać oba typy krzywe Wyprostuje się ale które powinny być ?
Ruszam powoli temat tylnego zawieszenia.
Mam już nowe sztyce suwaków - pięknie wykonane
Jakiś czas temu kupiłem nowe sprężyny - zobaczymy jak to się będzie sprawować.
No i na razie to tyle...
Jak ktoś będzie w stanie mi pomóc w moich problemach będę wdzięczny |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 9:35, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
agrupa napisał: | Spokojnie Klapek, tu nie ma dwóch tarcz z przodu 320mm
A i prędkości dużo mniejsze - zgłębię temat i jak trzeba będzie dam znak. |
Oni chyba lagi prostują - półek nie. Ale jak sie dowiesz daj znać.
agrupa napisał: |
Na rozgrzewkę poszła dźwignia hamulca tylnego.
Ośka była skorodowana totalnie, duży luz w ramie. Stopka była wytarta od ruskich walonek więc zregenerowałem to trochę.
Zostało jeszcze sprawdzić ustawienie, czy dźwignia nie jest krzywa. To przy montażu próbnym. |
Czyli oska jest nadwymiarowa?
agrupa napisał: |
Kolejnym tematem było wybieranie z kilku dwóch nadających się szpilek silnika.
Ty mam pytanie. Czy one były oryginalnie z jednej strony zaklepane-zaspawane z nakrętkami - u mnie to tworzy jak by długą śrubę.
eMkę kupowałem w kawałkach i nie wiem gdzie były te dystanse.
Czy to są wszystkie? z której strony mają być założone patrząc od przodu motocykla? |
Dystanse wychodzą w praniu. Prosty patent :
Wycinasz kątówką ze sworzni tłokowych na przykład poloneza na tyle ile ci brakuje. Kupować nie ma sensu bo to chyba nigdy nie jest tyle ile masz odchyłek na ramie. Typ z naspawaną nakrętką spotykałem najczęściej w k750. Wydaje sie średni patent. Jakoś wolałem krajowe. Te ruskie są strasznie lipne.
agrupa napisał: |
Jak już miałem ośki, zacząłem przymierzać podnóżki kierowcy.
W swoich zbiorach znalazłem dwa typy. Które są prawidłowe, jest różnica między podnóżkami kierowcy a pasażera?
Tu na motocyklu...
Jak widać oba typy krzywe Wyprostuje się ale które powinny być ? |
Ni wiem. Ale z gumami Byle nie naszymi krajowymi. Najważniejsze to żeby się nie ruszały w tych jakby wypustach. Wiesz jaka niespodziewajka jak sie obsunie w trakcie jazdy ta po prawej? ^^
agrupa napisał: | Ruszam powoli temat tylnego zawieszenia.
Mam już nowe sztyce suwaków - pięknie wykonane
Jakiś czas temu kupiłem nowe sprężyny - zobaczymy jak to się będzie sprawować. |
Czy to chińczyk czy krajowa doróbka jeśli to goła stal to będzie korodować niszcząc w skrajnych położeniach tulejki- droższe niż sztyce. Warto wiec ( jeśli nie są )pochromolic je technicznie lub pooksydować. |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:45, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Hej.
Cytat: | Oni chyba lagi prostują - półek nie. Ale jak sie dowiesz daj znać. |
No jak googlnąłem to na pierwszej stronie wyskoczyło mi kilka firm co mają w menu - prostowanie półek aluminiowych jak i stalowych.
Mam dwa komplety, z jednym na bank jest coś nie tak, drugi, jak obejrzałem wczoraj rokuje dobrze ale na oko to chłop w szpitalu umarł.
Wydaje mi się że nie można tego bagatelizować. Jak półka skrzywiona będzie o 2mm to koło od osi odjedzie na 2cm ?
Cytat: | Czyli oska jest nadwymiarowa? |
Ośka hamulca nie jest nadwymiarowa, brałem pod uwagę napawanie i rozwiercanie gniazda w ramie ale po sprawdzeniu na motocyklu jestem zachwycony. jak posmarowałem chodzi jak złoto a luzu nie ma
Cytat: | Dystanse wychodzą w praniu. Prosty patent |
Super dzięki za patent zaoszczędzę na tokarzach czas i kasę. Na pewno skorzystam tylko muszę przelecieć się po złomie w poszukiwaniu odpowiedniego sworznia
Ps. Z której strony to powinno iść? Tak sobie myślę że to dość istotna kwestia ale jakoś nie mojej literaturze nic nie znalazłem na ten temat
Czy tulejki idą z obu stron? Czy od strony lewej (patrząc od frontu) silnik osadzony jest bezpośrednio do ramy?
Szpilki chyba zostawię, po oczyszczeniu są proste i mają dobre gwinty.
Z drugiej strony to głupie rozwiązanie jest. Co w przypadku jak będę chciał zdjąć stopkę akurat od strony zaspawanego
Dobra do nie jest problem...
Cytat: | Ni wiem. Ale z gumami Wink Byle nie naszymi krajowymi. Najważniejsze to żeby się nie ruszały w tych jakby wypustach. Wiesz jaka niespodziewajka jak sie obsunie w trakcie jazdy ta po prawej? |
Wiem że najlepiej bez ale to trochę tak głupio
Dlaczego nie nasze gumy? Zostawiłem sobie jedną na wzór ale miałem nadzieję że do eMki robią taki wzór jak powinien. Ale tobie pewnie o to że dwa razy położysz nogę i biodegradacja Czytałem twój post o kołkowaniu i pewnie tak się skończy temat bo moje wypustki są pozagniatane na gładko
Wyobrażam sobie, nabiorę pierwszej prędkości kosmicznej...
Cytat: | Czy to chińczyk... |
Na razie składam wszystko saute.
Jak wszystko spasuje to będę upiększał |
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:39, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Wiesz Agrupa,masz chyba urwany odbojnik stopki centralnej w ramie,tak to wygląda na ostatnim zdjęciu,w porównaniu z moją ramą... |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:42, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ano masz i nie tylko to Złamane jest również ucho stopki pasażera.
Ale jestem na etapie kombinowania tego elementu... |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 13:48, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
To namiar na gościa który to dorabiał : [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pon 14:26, 30 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Jura
Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:34, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Agrupa, jako że rzeźbisz teraz przy ramie to prosiłbym o zwymiarowanie (długość, szerokość i wysokość) tego elementu zaznaczonego na zdjęciu.
[link widoczny dla zalogowanych]Dokładnie to element oganiczajcy skręt dolnej półki. |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:46, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A co urwał się ? hehe.
Spoko może to być niestety dopiero w niedzielę bo tylko wtedy mam czas na dłubanie, ale może jakoś w tygodniu będę na chwilę.
Tak czy siak będę pamiętał!!!
Prince!!! Zajebiste dzięki, jeżeli gość będzie to miał uratujesz mnie przed wielogodzinnym napawaniem i szlifowaniem |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 20:49, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Silnik powinien być przesunięty w prawo - dystanse po lewej stronie 12.5 mm, po prawej 5.5 mm Wewnętrzny rozstaw ramy 182 mm. Często jest mniej jak ktoś skręcał bez dystansów, to troszkę ramę zdeformował. Można spróbować wrócić do właściwego rozstawu.
Szpilki mają mieć dwie nakrętki - jak jedna jest przyspawana to trzeba zrobić lub kupić nowe szpilki śr 12mm gwint 1.25 dł 328 i 288 mm
Podnóżki powinny być proste tzn jak przykręcisz do ramy to powinny być do niej równoległe, podnóżki kierowcy i pasażera są zamienne. |
|
Powrót do góry |
|
|
Jura
Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:47, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
agrupa napisał: | A co urwał się ? hehe.
Spoko może to być niestety dopiero w niedzielę bo tylko wtedy mam czas na dłubanie, ale może jakoś w tygodniu będę na chwilę.
Tak czy siak będę pamiętał!!!
|
Sie urwało, całkiem podobnie ja u Ciebie z mocowaniem tylnego podnóżka Dopiero po fakcie zauważyłem że czegoś w tym miejscu brakuje jak zawieszenie zaczęło napiepszać o zbiornik
Ok mi się nie śpieszy, może być w niedziele
Ostatnio zmieniony przez Jura dnia Pon 23:48, 30 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 0:07, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ale nie myślałeś ze masz inny model ramy? |
|
Powrót do góry |
|
|
Jura
Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 0:33, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Zdecydowanie to ten rodzaj ramy w której powinien być ten ogranicznik. Świadczy o tym min. dolna półka z wypustami do blokowania, jak również fakt że przy szykowaniu ramy do malowania zauważyłem resztki spawów. W pierwszym momencie nie skojarzyłem od czego one mogły być . Teraz już wiem. |
|
Powrót do góry |
|
|
|