Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 21:14, 22 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Fakt faktem ze powloki z tego co da sie zobaczyc na fotkach sa zrobione perfekcyjnie, ale jesli choc kilku czesci nie pochromujesz to motocykl bedzie wygladal co najmniej dziwnie.. Rozumiem jeszcze jesli jest lakier matowy-wtedy bez chromow wyglada dobrze, ale taki polysk musi miec chrom..
Czekamy na fotki z prac montazowych |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:33, 22 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za miłe słowa
Biorę pod uwagę wszelkie Wasze rady.
Koreczek podetniemy, w iżu mi lakier wstawał więc podciąłem i jest ok.
Maciek dzięki za miłe słowa, ale musiałeś być ciekaw że włączyłeś kompa
Chromy są, ilość powłok zgodna z oryginałem
Będą też czarne akcenty, oczywiście zgodnie z oryginałem więc myślę że mdle nie wyjdzie.
Piotrze, chyba zostanie gejowaty, na żywo tak bardzo nie błyszczy, z biegiem czasu nabierze patyny i będzie ok. Lakier to poliuretan jakiś co się nim podobno ciężarówki maluje, żadnych klarów nie ma.
Gorzej że czarny mi w połysku walnęli ale kombinuję jak tu go troszkę zmatowić. Pokarzę na fotkach w odpowiednim czasie to może coś pomożecie.
Dzisiaj udało się wygospodarować 3h, od razu wiedziałem gdzie wyląduję Wpadłem do garażu i zacząłem układać elementy na półki żeby w ogóle można było się ruszyć.
Jeszcze na stojącej pionowo ramie zamontowałem pierwszy element
- dolna półka, osłony łożysk oraz rolkowe łożysko główki ramy - jak się cieszę że pożegnałem kulki.
Opanowałem trochę emocje i postanowiłem zrobić STANOWISKO
Oczywiście zostawiłem fabrycznie krzywą stopkę centralną, trochę to komicznie wygląda ale może był jakiś powód żeby ją tak zrobić
Wjechały kalamity
Kolejnym etapem było nadanie typoszeregu
Tabliczka oryginał, oryginalny numer ramy zgodny z tabliczką, silnik niestety nie z kompletu
Z pudła ocynk wylosowałem tuleję siodła, a co zamontowałem razem z kalamitą
Miałem jeszcze trochę czasu więc wziąłem się za zawieszenia.
Zacząłem od tyłu, muszę jeszcze troszkę obskrobać farbę bo mi górna wkrętka suwaka nie chce dojść do końca.
Górna i dolna szklanka oryginał, środkowa z dużym otworem replika. Była w chromie ale już nie jest
Pojawiają się pierwsze problemy.
mam wrażenie że łożysko rolkowe główki ramy (zamiennik oryginalnego) jest wyższe niż oryginał, nie mierzyłem ale coś taki mi się wydaje...
Zabrałem się również za składanie lag i mam dorobioną za wysoką górną tuleję rury nośnej. jak skręcę nakrętkę z uszczelniaczem, wkrętką to nie dochodzi mi do końca o jakieś 2-3mm, trzeba będzie podtoczyć.
Na dzień dzisiejszy koniec robót... |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 27 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Nie 7:21, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ehhh... rozmarzyłem się Zazdroszczę i podziwiam. Super robota. Jedynie, osobiście lakierowane elementy zabezpieczyłbym pianką taką którą daje się pod panele, dzięki temu nie poobijasz np. ramy wkładając silnik. Ta żółta papierowa taśma daje umiarkowaną ochronę. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Roy dnia Nie 7:23, 23 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
euro
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 7:57, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Tulejka siodła wygląda na nową ,gdzie taką można dostać? |
|
Powrót do góry |
|
|
euro
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:03, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Co do kosztów malowania, pytam bo do tej pory kupiłem <malarzowi> 1,5 litr farby i 1,5l lakieru nie wspomnę o zaliczkach. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 8:15, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Tulejka siodła powinna mieć na środku uwolnienie, to jest wybrany kawałek gwintu. Wtedy nie będzie blokować się po dokręceniu smarowniczki i powstanie zbiorniczek na smar. Gdzie i za ile kupiłeś łożyska główki ramy?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Nie 8:51, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Na weteranie w łodzi były za 110 za kpl o ile się nie mylę. |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:29, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Roy do montażu tych elementów na razie wystarczy mi taśma malarska, przy montażu grubszych elementów będzie cięższy materiał użyty
Euro tulejka jest nowa, robił mi ją tokarz.
Cyrograf15 punktujesz mnie faktem jest że tulejka wedle katalogu ma uwolnienie, dorabiałem na podstawie wyjętej z ramy. Kręci się swobodnie z zamontowaną kalamitką.
PS. jest to łożysko rolkowe firmy QMP (popularny zamiennik w branży motocyklowej), Jeżeli potrzebujesz daj znak, zajmuję się tym zawodowo więc powinno udać mi się sprzedać to kilka zł taniej niż cena bazarowa. |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:28, 27 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Hej.
Relacja z wczorajszego wieczoru:
Z moich archiwalnych zdjęć wynika że były czerwone znaczki.
Moje które zdjąłem były bardzo wyblakłe i nie bardzo wiem jaki odcień dobrać, skłaniam się ku ciemniejszym
Sprawdziłem jak siądą chorągiewki z zastosowaniem rolkowego łożyska główki ramy (miałem wątpliwości) - rozwiałem je Jest bardzo dobrze.
Zawsze zwracałem uwagę na słabe spasowanie tych połączeń, uważam że wyszło nie najgorzej
Założyłem również lagę którą zmontowałem wstępnie. Będzie to wyglądać tak, muszę jeszcze tylko zrobić tak żeby nakrętka licowała z rurą nośną.
a tu motyl wjechał na chwilę.
z góry
Przy następnym podejściu planuję przód zmontować na gotowo.
Mając jeszcze trochę siły poszedłem na tył milki.
Zacząłem uzbrajać dekiel hamulca i dyfer w drobiazgi.
Siadły zregenerowane okładziny
Udało dopasować tak rozmiar że pasują w bębny bez zbędnego luzu.
Do obudowy dyfra przykręciłem dekiel z pomalowanym suwakiem, założyłem okładziny i rozpierak hamulca, całość poszła na bęben celem sprawdzenia.
Zmontowałem do końca tylne zawieszenie tak żebym mógł motocykl postawić za jakiś czas na kołach, jest szansa że będzie musiał postać jakiś czas jako zmontowana karoseria bez silnika i skrzyni.
Całość oczywiście mi się wywaliła na koniec To już klasyka w moim wykonaniu, na szczęście nic się nie uszkodziło, milka siadła na kocykach
Garaż opuściłem zostawiając sprzęt w takim stadium.
A teraz zagadka, proszę o pomoc bo się zakręciłem, nie zrobiłem sobie fotki i nie wiem jak powinienem złożyć bębny kół - dokładnie bebechy.
mam takie elementy, patrzyłem w katalogu ale mam tylko koła na półbębnach
Będę wdzięczny za instrukcje lub jakieś schematy, koła rozbierałem sam i raczej nie powinno nic brakować |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 22:00, 27 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
agrupa.... pisałem już że Cię nienawidzę z zazdrości czy jeszcze nie?
znaczek ciemniejszy ładniej się zgrywa z brązem...
....dalej Cię nienawidzę |
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Czw 22:13, 27 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
klapek1328 napisał: | agrupa.... pisałem już że Cię nienawidzę z zazdrości czy jeszcze nie?
znaczek ciemniejszy ładniej się zgrywa z brązem...
....dalej Cię nienawidzę |
boś głupi i młody jak w piosence Braci Figo Fagot - Małgoś Głupia
http://www.youtube.com/watch?v=qD92hm5G-78
ha ha ha ha |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Pią 8:16, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
agrupa - też zazdroszczę tej Emeczki, a co z poprzednią? |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:46, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Nie ma co zazdrościć i nienawidzić
To żaden biały kruk, na allegro wisi tego sporo, pierwsza Ema się sprzedała.
Mając sobotnie popołudnie wolne przykręciłem kilka śrubek.
Przymierzyłem błotnik - pasuje
Amortyzator skrętu po regeneracji, nakleiłem nowe okładziny cierne.
Nie mogłem sobie odmówić montażu jednej z ładniejszych kierownic tamtych czasów
Wieczorkiem mój kochany pomocnik, pomógł zaplatać koła.
No i na tydzień wystarczy |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Pon 8:17, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Bardzo ładnie to wygląda.A idzie Ci tak dobrze że masz pomocnika.W tych kołach cos jest,bo jak ja się biorę za zaplatanie to moi fachowcy już są,a idzie im to już lepiej niż mi.
Powodzenia w dalszej walce |
|
Powrót do góry |
|
|
Spiker
Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 289 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 11:46, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem krótko - ten kolor bardzo pasuje do cywilnej emki. Z niecierpliwością czekam na rozwój wydarzeń.
Brakuje mi jakby powłok galwanicznych na niektórych drobnych elementach (np. czy nie powinno ich być na częściach amortyzatora skrętu?) |
|
Powrót do góry |
|
|
|