Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:08, 17 Lis 2014 Temat postu: Blok silnika M-72 - szpilka silnika przednia - problem. |
|
|
Witam.
Składam teraz silnik do emy i mam taki problem (mam w sumie do tego kilka bloków ale żaden mi się nie podoba), rurka w otworze na przednią szpilkę jest rozbita, w niektórych przetarta, w niektórych poszarpana przy wyjściu (tam gdzie współpracuje z tulejkami mocowania silnika). Z ciekawości jedną taką "rurkę" wycisnąłem i tak kombinuję jak to rozsądnie zregenerować, z czego dorobić taką tuleję, gdzie znaleźć kogoś kto odtworzy mi w bloku w tym miejscu okrąg. Jakieś pomysły? ktoś coś takiego przerabiał?
Ostatnio zmieniony przez agrupa dnia Pon 23:08, 17 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 8:24, 18 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Walczyłem w uralu. Powiększyłem otwór rozwiertakiem , potem do środka aluminiowa rureczka fi16 w środku i na koniec spawanie rurki do bloku. Inne uszcelnienia nie dały rady od drgań puszczał olej. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 16:05, 18 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Pękniecie kleiłem, Czestermetal albo jakoś podobnie to się nazywało. Pęknięcie było po środku "rurki", tak jakby ktoś krzywo siekierą wbił szpilkę. Dremelem zrobiłem fazkę, zasmarowałem klejem i działało. Nadmiar kleju wypiłowałem okrągłym pilnikiem. Zaboola rozwiązanie zdaje się być jedynym słusznym wyjściem.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:37, 18 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Hej.
To może inaczej, jakie zadanie ma w/w rurka.
Z tego co popatrzyłem w katalogu idzie w blok rurka i jakieś uszczelniacze
Wedle mnie jest to tulejka dystansująca ale po co uszczelniacze? Dla mnie sam blok w sobie powinien być szczelny i nie bardzo rozumiem po co uszczelki. Z jednego bloku wyjąłem rurkę i sprawdzę ten blok jutro na szczelność.
Zabool dzięki za info, podjadę do swoich tokarzy może mi coś doradzą.
Cyrograf15 raczej nie zastosuję, mam blok który nie wymaga ingerencji i w ostateczności go użyję. Chciałbym jednak zregenerować ten uszkodzony. |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 8:45, 19 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Na kolasce jest rozpisana moja przygoda z fotkami.
http://www.kolyaska.fora.pl/mechanika,7/ural-leje-ze-szpiki,3056.html
W katalogu jest i tuleja i uszczelniacze do niej więc ruscy założyli że nie jest to szczelne. Ja moje wytłukłem stopką boczną i dlatego powstał problem. Zlokalizowanie wycieku zajęło mi 2 uszczelki pod miska (nie wpadłem na pomysł że może lać z bloku).
Próbowałem kleić , silikonować i inne druciarstwa ...
Po spawaniu problem znikł. |
|
Powrót do góry |
|
|
|