Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Sob 17:15, 16 Lis 2013 Temat postu: Blok silnika K 750 |
|
|
Hej witam wszystkich . Mam pytanko do znawcow tematu mianowicie czy wie ktos jaki blok siknika stosowano w motocyklu K 750 w 1961 roku ? Chodzi mi o to kiedy na rynek wprowadzono jak na uwczesne lata nowy model bloku silnika tzn calkowicie uzebrowany w okolicach misy olejowej . Powod mojego pytanka to to iz w zasadzie buduje od podstaw K 750 ze specyfikacji z 1961 r i zastanawiam sie czy wtedy byly jeszcze montowane bloki starego typu zupelnie bez uzebrowania czy moze wasnie pierwsza partia blokow w pelni uzebrowanych . Dodam oczywiscie ze przod na zawieszeniy wahaczykowym i z mala lampa plus odwrotne klamki . Za kazda sugedtie bede wdzieczny . Pozdrawiam ze Szkocji --- dziej |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 19:56, 16 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Wszystko i na temat.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Sob 20:13, 16 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Z tego co widac w 1960 r byl juz uzebrowany kompletnie blok silnika . O to mi wlasnie chodzilo . Czyli moja Kaska z 1961 r bedzie miala uzebrowany blok silnika , mala przednia lampe , kola z jedna kalamitka ( bo ponoc od 1961 r ) wlasnie takie weszly do produkcji no i oczywiscie przid na wahaczu i kierownice z odwrotnymi klamkami . Ok dzieki za info . |
|
Powrót do góry |
|
|
dugi
Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 9:56, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
...a to nie tak było, że starsze modele miały w pełni użebrowane bloki, a po 60siątym czy 61 roku tylko z boku??? |
|
Powrót do góry |
|
|
dugi
Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 9:57, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
...a to nie tak było, że starsze modele miały w pełni użebrowane bloki, a po 60siątym czy 61 roku tylko z boku? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 10:49, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Nie dugi - tak nie było
Pierwsze Kaśki mają blok bez użebrowania, ale uwaga nie jest to blok emkowy! |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 10:51, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jakoś nie zwróciłem uwagi na bloki użebrowane tylko z boku, natomiast miałem blok użebrowany tylko z przodu.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
dugi
Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 23:05, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Hee a ja sądziłem, że w mojej właśnie bez żeberek, jest od młodszego egzemplarza!!!
A tu niespodzianka, może to z jednego kawałka..
Powiedzcie, jeszcze- w cylindrze nie ma śrubki od magistrali olejowej-to też starszy model??????????? |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Wto 23:45, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
tak, śrubki weszły później |
|
Powrót do góry |
|
|
dugi
Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 18:03, 30 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
yhy.. |
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Nie 20:29, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
czy to cokolwiek wyjaśnia??? |
|
Powrót do góry |
|
|
|