Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shperak
Dołączył: 03 Cze 2013 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 20:48, 21 Cze 2013 Temat postu: Aparat zapłonowy z instalacja 12v (fiat 126p ) |
|
|
Hej ,
Mam pytanie odnosnie aparatu zaplonowego. Czy w przypadku zastosowania instalacji 12v komplet z malucha ( regiel i pradnica ) trzeba przerabiac aparat zaplonowy ?? ( oprocz wymiany kondensatora ) dodam ze mam cewke jednostrzalowa i oryginalny aparat. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 21:14, 21 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Nie trzeba i nie regiel tylko regler:)))) |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 19:40, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ale jak juz masz 12V to wywal ten aparat do kosza na zapas i zakladaj zapon od Prametiego a nie pozalujesz:)))).Zamaiata rewelacyjnie na tym:))) |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 23:30, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Te zapłony elektronicznie fajnie pracują tylko zwykle krótko.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 20:52, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Te zapłony elektronicznie fajnie pracują tylko zwykle krótko.
Wojtek |
Niestety nie masz racji bo zostaly zmodyfikowane i nic sie z nimi nie dzieje .Na jednym zrobilem kolo 7 tys i smigal caly czas i mam go na zapasie a obecnie ukazal sie nowy model i mam juz na nim nakrecone prawie 4 tys i calkowicie nic mu nie dolega:)))) |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 21:37, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Takie przebiegi robiłem nie zaglądając do palca i kopułki. Jak dla mnie bez rewelacji. Cała modyfikacja polega na zastąpieniu elementów elementami o wyższej temperaturze pracy. Znaczy koszt elektroniki wzrósł miej więcej z 30 zł do 40 zł. Moim zdaniem cena gotowego mało adekwatna do kosztów. A że Centuś krakowski jestem nikt mnie do tego nie przekona. Może gdyby to było sterowane z zamachu a nie wałka to bym się zastanawiał.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Nie 22:07, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ale co by nie pisać dla ludzu który nie umie obsługiwać standardowego przyspieszacza, albo takich jak ja, czy Dawid i przypuszczam wielu innych, którzy wolą jednak jak im silniki prawidłowo działają to nie ma o czym dyskutować.
ps: mój elektronik (Ukraina także bez reklamy dla PoTomka) mimo nikłego przebiegu ma się świetnie, a wysokich temperatur doświadczył. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 22:13, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
elektronik jest fajny ale pod warunkiem że w koszu w zapasie jest mechaniczny. ja mam mechaniczny i zazdroszczę klapkowi braku obsługi swojego. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Nie 22:15, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
A dlaczego w zapasie ma być mechaniczny? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 22:32, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
na wszelki wypadek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 6:15, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Tez jezdzilem na mechanicznym i na wzmacniaczu iskry digitech i to byla wielka porazka:))).Ale jak tam wolicie bo ja nic innego nie zaloze do ruchola.
Tak samo jak nie wloze innego tloka jak tylko 126p .W sobote poskladalem silnik po peknieciu walu -nowe zawory ,cylindry,tloki wal itd jeden kop i jazda od razu na trase:))).Pierwsze 40 km i przerwa na stygniecie 20 min,nastepne 30 i stygniecie,nastepne 40 i stygniecie a pozniej juz go przestalo trzymac i lekko zaczol jechac ,pieknie przyspieszac i bardzo mocny.Zrobilem 160 km i pieknie zamiata juz w tej chwili.Zrobie jeszcze 100km ,wymienie olej i koniec docierania:)))) -deska i ani dymka.
A na almocie czy radzieckich tlokach mozna zapomniec o takim przebiegu sytuacji po odpaleniu silnika .To tyle a teraz mnie zlinczujcie hahaha |
|
Powrót do góry |
|
|
shperak
Dołączył: 03 Cze 2013 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 8:47, 04 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
A jak macie rozwiązana instalacje dajecie + na rame , czy odwracacie i dajecie minus na ramę. przy zestawie fiatowskim ( prądnica i regiel ) |
|
Powrót do góry |
|
|
|