Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
molodance
Dołączył: 03 Lis 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klb
|
Wysłany: Pon 19:48, 11 Wrz 2017 Temat postu: Amortyzator Przedni Przednie Lagi Dniepr |
|
|
Witam !
Tak jak w temacie poszukuję informacji , a dokładniej dobrej rady. Przy składaniu mojego ruska zabrałem się za przednie amortyzatory. Lagi zostały zamontowane do półek. Na dole lagów są śruby które służą do upuszczania oleju.Troszkę na początku ciekły więc dodałem oring i gumową uszczelkę. uszczelniacze dobrze trzymają. Mam ogólnie pytanie co do górnej nakrętki. Czy ma być dokręcona do tej śruby ze sprężyną czy jakoś inaczej. Będe wdzięczny za podpowiedź.
|
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 7:28, 12 Wrz 2017 Temat postu: Re: Amortyzator Przedni Przednie Lagi Dniepr |
|
|
molodance napisał: | Czy ma być dokręcona do tej śruby ze sprężyną czy jakoś inaczej. |
Dobrze myślisz. |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:58, 13 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Za dużo kandydatów do przykręcania to tam nie ma
Sprawdź tylko ile obrotów wchodzi Ci w lagę a ile na trzpień sprężyny, żeby ładnie głęboko to wkręcić. |
|
Powrót do góry |
|
|
Śmigiel T
Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 13:22, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Ten długi pręt który jest osią sprężyny ma mieć taki luz żeby się swobodnie obracał wokół swojej osi. Trzeba zakontrować górne nakrętki ale nie zgniatać sprężyny.
Potem nakręcasz do oporu ten "kapsel" na pręt (dobrze też dać kontrę jak się mieści).
Potem wkręcasz kapsel w lagę (a pręt się przy tym swobodnie obraca).
W teleskopach ważny jest ten luz - możliwość obracania pręta czy tam żerdzi czy jak tam to zwał. Plus kontrowanie wszystkiego.
Jak się nie dopracuje dokładnie tego badziewia to są takie kwiatki jak skrzywiona żerdź, wyrwany tłoczek, poodkręcane od drgań nakrętki. |
|
Powrót do góry |
|
|
molodance
Dołączył: 03 Lis 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klb
|
Wysłany: Pią 9:13, 15 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Dziekuje za wyczerpujaca i konkretna odpowiedz |
|
Powrót do góry |
|
|
|